• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Історії

Кейс AIR Brands & Barnangen: як продати в 4 рази більше косметики завдяки інфлюенсерам

6 Липня, 2021
Час прочитання: 4 хв.
A A
Кейс AIR Brands & Barnangen: як продати в 4 рази більше косметики завдяки інфлюенсерам
Share on FacebookShare on Twitter

Інфлюенсери допомагають брендам інформувати більше людей про їхні продукти, працювати над іміджем та підвищувати лояльність покупців, а для e-commerce вже давно є рушіями продажів. За даними Influencer Marketing Global Survey, 61 % покупців взаємодіють з інфлюенсером принаймні раз на день, а 35 % — кілька разів на день. 41 % споживачів стверджують, що щотижня дізнаються принаймні про один новий бренд чи товар від інфлюенсерів.

Використання промокоду від інфлюенсера ще більше збільшує ймовірність покупки. Statista — компанія, що спеціалізується на ринкових та споживчих даних, виявила, що 88 % користувачів у США використали купони для покупки у 2020 році. 

Знижки та купони — перевірені методи утримання клієнтів та підвищення лояльності до бренду. За даними RetailMeNot, 76 % користувачів вважають знижки головною умовою при здійсненні покупок.

Шведський бренд косметики Barnangen з’явився на українському ринку порівняно недавно і звернувся до AIR Brands, щоб охопити якнайбільше аудиторії та провести її всіма етапами customer journey: від знайомства з брендом до покупки товару.

Олена Бескоровайна, контент-маркетологиня AIR Brands, розповідає, як команда агенції впорались із задачею за допомогою інфлюенсерів.

«Ми системно працюємо з лідерами думок, по різним брендам. Варто зазначити, що проєкти із залученням лідерів думок саме для преміальних брендів нашого портфелю наразі показують найкращі результати в контексті впливу на продажі. Вважаємо, що такі механіки як використання промокодів та комунікація знижки, найкраще працюють саме для брендів у преміум-сегменті. Завдяки високій якості продукції, такий підхід одночасно дає можливість генерувати першу пробу продукту і забезпечити побудову лояльності споживачів. Ми переконані, що ключ до успіху — у високій якості та бездоганній концепції бренду, а також у злагодженій роботі команди клієнта та агенції.» — коментує Андрій Полупанов, Digital Manager Henkel Beauty Care Україна.

Задача

Ми поставили собі за мету стратегічні цілі:

  • Побудувати знання про бренд Barnangen.
  • Побудувати імідж преміального скандинавського бренду по догляду за тілом.
  • Донести образ і атмосферу бренду до споживача, сфокусуватися на комунікації особливостей технології, інгредієнтів, історії та традицій бренду.

А також тактичні задачі конкретного флайту з інфлюенсерами напередодні 8 Березня: 

  • Стимулювати пробну і повторну покупку до свята.
  • Донести інформацію про знижки на сайті партнерів-ритейлерів та промокод (EVA).

Механіка

З огляду на продукт ми вирішили орієнтуватися на блогерів-мільйонників у сфері б’юті, адже більшість їхніх підписників — це жінки, що фоловлять їх, аби дізнатися про догляд за собою та новинки косметики.

Платформу інтеграції ми обрали Instagram.

Формат публікацій: 1 фотопост та 3 сторіз.

Термін публікації — до 04.03.

Інформація, яка обов’язково мала бути вказана в публікаціях:

  • Sponsored by @barnangenstockholm
  • #barnangen
  • знижка та промокод
Кейс AIR Brands & Barnangen: як продати в 4 рази більше косметики завдяки інфлюенсерам

Ключові меседжі: 

  • Шведська преміальна якість. Понад 100 років Barnangen поставляють у королівський двір Швеції.
  • Технологія «холодного крему», яка дозволяє якісно доглядати за шкірою, захищати та зволожувати її.
  • У складі 90 % натуральних інгредієнтів, відсутні парабени та силікони.
  • Сертифікація Vegan — Barnangen не містить продуктів тваринного походження.
  • Чудовий подарунок ( зокрема до 8 Березня).

Реалізація 

https://www.instagram.com/p/CL9vJuoJXhL/

https://www.instagram.com/p/CL92qYDA6n-/

https://www.instagram.com/p/CL4ZP_RrEq6/

Що з цього вийшло

Ми перевиконали план і охопили 2 103 342 людини.

Кількість натискань на наліпки та кліків за посиланням вражаюча — 19 429 та 5524 відповідно.

Для порівняння: під час минулої кампанії 7 блогерів згенерували 16 577 та 6287 натискань та свайпів відповідно.

Кампанія отримала:

Лайків — 132 029 

Коментів — 7721

Шерів — 1038 

Збережень — 2241

Рівень залучення становить 16,16 %, це вище середнього показника на ринку в даній сфері (8–15 %).  

З огляду на те, що наша механіка була спрямована на перехід за посиланням у сторіз та здійснення покупки і не була націлена на підвищення залучення, це досить високий показник.

Реакція аудиторії

Інфлюенсери отримали багато коментарів із вдячністю за рекомендації, намір спробувати. Багато хто звернув увагу на доречність подарунку до свята та вдячність за знижки. Жінки ділилися позитивним досвідом використання засобів Barnangen і особливий акцент робили на приємному ароматі. 

Аудиторія позитивно відзначила класний контент і круту подачу.

Негативні коментарі або ті, на які варто звернути особливу увагу, відсутні.

Кейс AIR Brands & Barnangen: як продати в 4 рази більше косметики завдяки інфлюенсерам

Висновки

Завдяки тому, що ми разом з клієнтом передбачили ажіотаж напередодні 8 Березня і провели кампанію з 28 квітня по 5 березня, ми встигли до свята продати деякі позиції майже повністю з сайтів, на які ми вели.

В штуках за березень бренд продав в 4 рази більше, ніж в місяць піку продажів до співпраці з інфлюенсерами.

Головну роль зіграли вдало підібрані лідери думок і правильний бриф для них.

На що рекомендуємо звернути увагу брендам косметики під час співпраці з інфлюенсерами у соціальних мережах:

  • Обирайте блогерів за рівнем залученості, а не за кількістю підписників. 
  • Зберігайте нативність і не наполягайте на тому, щоб блогер говорив на камеру завчений текст. 
  • Важливо, щоб інформація про продукт була доступною, без складних термінів.
  • Адаптуйте ключові переваги продукту з огляду на ЦА: для когось це збереження молодості шкіри, а для іншої вікової групи — боротьба зі зморшками.
  • Зробіть акцент на естетичній подачі візуального контенту: якісне фото, правильне світло, деталі, що не відволікають від продукту.
  • Використовуйте карусель із фото. На першому фото в пості не продукт. Так охоплення буде вище. Підписники не перегорнуть цю публікацію у стрічці, визначивши її як рекламний контент. Нехай бренд не лякається, що він не на першому фото. Головне, щоб у тексті згадування про нього було у першій частині посту.
  • Додайте в пост або сторіз call to action. Зрозумілий і легкий крок, який споживачі мають зробити: «Перейти на сайт», «Замовити в один клік».
  • Використовуйте знижки і промокоди: це допоможе не тільки збільшити рівень залученості, а й відстежити, скільки клієнтів прийшло від кожного конкретного інфлюенсера.

Читайте також: Як створювати креативні пости в Instagram. Правила створення постів, де брати ідеї та на що орієнтуватися.

Теги: AIRінфлюенсерисоціальні мережі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025

Що робити, коли твого викладача захоплює дивна істота з іншого виміру, а єдиний шанс урятувати його — це дивний рецепт із віскі, креатином і засобом від іржі? Правильна відповідь —...

Читати даліDetails

TikTok, що об’єднав три аудиторії: як запускався акаунт соціального освітнього проєкту «Навчай для України»

Агентство OMG запустило ініціативу «ІнстаКачка», щоб безкоштовно допомогти українським малим бізнесам прокачати свої соцмережі

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.