Перед Havas Engage постала задача збільшити впізнаваність бренду та розповісти про оновлене позиціювання L’OR, як бренду, що підніс процес створення кави до рівня справжнього мистецтва. Команда агентства надихнулась головним комунікаційним меседжем «L’OR. Мистецтво смаку» і створила кампанію «Пориньте у світ шедеврів L’OR».
Мистецтво, натхненне кавою
Майстри L’OR обернули створення кави на справжнє мистецтво та досягли в ньому досконалості. Тому кожне кавове зерно L’OR стало справжнім шедевром. Так команда Havas Engage прийшла до ідеї кампанії: якщо взяти за основу кавове зерно L’OR, як справжній витвір мистецтва, та помножити його на креативність справжнього майстра, в результаті можна отримати справжній шедевр L’OR.
Чотири майстрині та кава L’OR
До участі у проєкті були запрошені одні з найкращих майстринь: дизайнерка кондитерських виробів Дінара Касько, ювелір Світлана Чакова, гастрономічний експерт та шеф-кухарка Ольга Мартиновська, та гуру парфумерії Ксенія Гашовська. Взявши за основу каву L’OR, майстрині створили вишуканий кавовий десерт, авторську колекцію прикрас, унікальну страву та витончений аромат в елегантному флаконі. В рамках кампанії було знято чотири відеоісторії, що демонструють процес створення шедеврів.
Знання про шедеври
У межах кампанії було створено лендинг з роликами та можливістю виграти шедевр, який сподобався найбільше. Окрім цього, переможці отримають запас меленої або зернової кави L’OR. Також до просування проєкту залучили інфлюенсерів, які на своїх сторінках анонсували розіграш кавових шедеврів L’OR.
Ознайомитися з відеоісторіями створення шедеврів або взяти участь у їх розіграші можна за посиланням.
Читайте також:
Леся Українка у форматі GIF-анімації
Студія Юрка Гуцуляка здобула срібну нагороду від Graphis Design Annual 2022