• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Katy Perry у новій рекламі Gap

28 Жовтня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Katy Perry у новій рекламі Gap
Share on FacebookShare on Twitter

Якщо є компанія, яка символізує зростання та падіння статків роздрібної торгівлі одягом у США за останні кілька десятиліть, то це Gap.

Ймовірно, мережа досягла своєї культурної вершини в 1990-х роках: супермоделі одягли бренд на обкладинку 100-річчя журналу Vogue у 1992 році, а акторка Sharon Stone одягла чорну водолазку Gap на церемонії вручення премії Оскар у 1996 році, і це лише два приклади.

Але протягом 2010-х років Gap намагався залишатися частиною духу часу.

У надії відновити цю найважливішу обізнаність серед споживачів, Gap найняв співачку Katy Perry для каверу на хіт The Beatles 1967 року All You Need Is Love для святкової кампанії «All Together Now».

«Я просто думаю, що існує величезна відповідальність, щоб додати до спадщини бренду, — сказала Mary Alderete, CMO Gap. — Що ми робимо, щоб розвинути спадщину цього бренду як засновника та формувача культури?»

Katy Perry Stars in Gap

Alderete має більші плани щодо роздрібного продавця. З моменту приєднання до Gap приблизно рік тому вона виконувала місію «відновити культурно-формуючий вплив Ga» на тему сучасного американського оптимізму.

Попзірка Katy Perry, по суті, знаходить у низці творчих кроків, які також включають 10-річну угоду з артистом, раніше відомим як Каньє Вест (нещодавно він юридично змінив своє ім’я на Є).

All You Need Is Love

Зокрема, Katy Perry була обрана за її харизму, позитивну енергію та вміння передати дух пісень, які можуть бути складними для виконання, зокрема All You Need Is Love.

«Ви хочете надихатися минулим, але ви хочете втілити його в життя сучасними способами, — додала Alderete. — У 90-х ми використовували досить епічних знаменитостей. І ми вирішили повторити це. Ми зробили це, тому що [Perry] просто прийшла до нас на думку як людина, яка може принести радість цього почуття».

Ціль Gap — відсвяткувати любов і єдність, як би вони не проявлялись, за допомогою музичної розповіді.

«Якщо ви дійсно послухаєте цю пісню, то вона про розширення можливостей і про те, який позитивний вплив може мати любов навколо нас, — сказала Alderete. — Один з моїх улюблених рядків у пісні — “Ти нічого не можеш зробити, але ти можеш навчитися бути собою з часом”, що так узгоджується з нашою концепцією індивідуальності, інклюзивності та різноманітності».

Ще одна нагадування 1990-х років, Perry одягнена в стилі, натхненному епохою, наприклад, худі з логотипом Gap і джинсова куртка великого розміру.

У своїй заяві Perry сказала: «Переосмислити одну з найбільш впізнаваних та емоційних пісень нашого часу з таким культовим брендом, як Gap, з таким особливим і важливим посланням, було мрією».

Кампанію, прем’єра якої відбулася 25 жовтня, задумав креативний директор Gap Len Peltier, а відеокомпонент — Mark Romanek.

Джерело


Читайте також:

Бренд рослинного м’яса випускає до Гелловіну бургер зі смаком «людятини»

Теги: історіїкреативновини

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025
Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.