Якщо є компанія, яка символізує зростання та падіння статків роздрібної торгівлі одягом у США за останні кілька десятиліть, то це Gap.
Ймовірно, мережа досягла своєї культурної вершини в 1990-х роках: супермоделі одягли бренд на обкладинку 100-річчя журналу Vogue у 1992 році, а акторка Sharon Stone одягла чорну водолазку Gap на церемонії вручення премії Оскар у 1996 році, і це лише два приклади.
Але протягом 2010-х років Gap намагався залишатися частиною духу часу.
У надії відновити цю найважливішу обізнаність серед споживачів, Gap найняв співачку Katy Perry для каверу на хіт The Beatles 1967 року All You Need Is Love для святкової кампанії «All Together Now».
«Я просто думаю, що існує величезна відповідальність, щоб додати до спадщини бренду, — сказала Mary Alderete, CMO Gap. — Що ми робимо, щоб розвинути спадщину цього бренду як засновника та формувача культури?»

Alderete має більші плани щодо роздрібного продавця. З моменту приєднання до Gap приблизно рік тому вона виконувала місію «відновити культурно-формуючий вплив Ga» на тему сучасного американського оптимізму.
Попзірка Katy Perry, по суті, знаходить у низці творчих кроків, які також включають 10-річну угоду з артистом, раніше відомим як Каньє Вест (нещодавно він юридично змінив своє ім’я на Є).
All You Need Is Love
Зокрема, Katy Perry була обрана за її харизму, позитивну енергію та вміння передати дух пісень, які можуть бути складними для виконання, зокрема All You Need Is Love.
«Ви хочете надихатися минулим, але ви хочете втілити його в життя сучасними способами, — додала Alderete. — У 90-х ми використовували досить епічних знаменитостей. І ми вирішили повторити це. Ми зробили це, тому що [Perry] просто прийшла до нас на думку як людина, яка може принести радість цього почуття».
Ціль Gap — відсвяткувати любов і єдність, як би вони не проявлялись, за допомогою музичної розповіді.
«Якщо ви дійсно послухаєте цю пісню, то вона про розширення можливостей і про те, який позитивний вплив може мати любов навколо нас, — сказала Alderete. — Один з моїх улюблених рядків у пісні — “Ти нічого не можеш зробити, але ти можеш навчитися бути собою з часом”, що так узгоджується з нашою концепцією індивідуальності, інклюзивності та різноманітності».
Ще одна нагадування 1990-х років, Perry одягнена в стилі, натхненному епохою, наприклад, худі з логотипом Gap і джинсова куртка великого розміру.
У своїй заяві Perry сказала: «Переосмислити одну з найбільш впізнаваних та емоційних пісень нашого часу з таким культовим брендом, як Gap, з таким особливим і важливим посланням, було мрією».
Кампанію, прем’єра якої відбулася 25 жовтня, задумав креативний директор Gap Len Peltier, а відеокомпонент — Mark Romanek.
Читайте також:
Бренд рослинного м’яса випускає до Гелловіну бургер зі смаком «людятини»