Карпатська легенда у новому ролику Kinograf для «Карпатської Джерельної»

З кожним днем стовпчик термометра підіймається усе вище і вище. Дівчата одягають короткі спідниці, а парубки хизуються міцним торсом під облягаючими футболками. Що ж, це весна – пора кохання, так було завжди.

У новому розділі для «Карпатської Джерельної» агентство Kinograf продовжує популяризувати  природну красу та харизму. Але тепер це екшен!

У 30-секундній сазі кожен знайде щось своє: хтось – розмах карпатської природи, хтось – рельєфні м`язи чоловічих тіл, хтось – сексуальних красунь, хтось – крутий батл. А після перегляду, у найближчому кіоску або супермаркеті – найчистішу, молодильну «Карпатську Джерельну».

Голосно, смачно, яскраво, карнавально, джерельно та водограйно – по-карпатськи!

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Онлайн-івент року»

Триває голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

AIR Influence Meetup

Як робити контент, який чіпляє: 1 березня ND Production та експерти AIR Media-Tech проведуть AIR Influence Meetup

1 березня відбудеться AIR Influence Meetup. ND Production та експерти AIR Media-Tech розкажуть про те, як придумувати, створювати та упаковувати ...

Бренд PEUGEOT представив свій новий логотип

25 лютого 2021 року бренд PEUGEOT представив свій новий логотип: герб, прикрашений головою лева. Починаючи з 1850 року, у PEUGEOT ...

бренд HEINZ

Тест на терпіння: чому веб-сайт бренду Heinz завантажується… 57 хвилин

Що може бути привабливішим за сімейний вечір з домашніми бургерами? І неважливо, ви запалюєте гриль надворі чи готуєте в приміщенні. ...

11 березня відбудеться X-Ray Marketing Conference 2021

11 березня на X-Ray Marketing Conference 20 директорів з маркетингу, digital- та PR- фахівців поділяться досвідом трансформації комунікації під час ...

Бюджетні прероли Woot! затягують довше, ніж на 5 секунд

Бюджетні прероли інтернет-магазину Woot! доводять, що успішний і кумедний проєкт можна створити навіть в умовах тотальної економії.