Как залилипутить ведущего менеджера. Смелые эксперименты в рекламе “Альфа-банка”

АльфаБанк и TABASCO рассказали про кредитные платежи, которые уменьшаются каждый год.

Все начиналось как вполне естественное желание порадовать клиентов. Сперва Альфа-Банк уменьшил количество документов для получения кредита. Затем — время его выдачи. А потом пошло-поехало. Захотелось уменьшать ВСЕ. Дошло до того, что банк стал каждый год уменьшать платежи по кредиту.

И вот пришла пора рассказать рынку про эту одержимость уменьшением ради клиентского блага. Команде TABASCO не осталось ничего, кроме как залилипутить ведущего менеджера Альфа-Банка Олега Иваницу. Получился чудо какой умилительный менеджерёнок. Вот, сами посмотрите:

Команда Альфа-Банка:

Директор по стратегическому маркетингу — Татьяна Черненко

Начальник отдела маркетинга и коммуникаций — Яна Бондарева

Руководитель по развитию торговой марки — Владимир Коваль

 

Команда TABASCO:

Creative Director, Partner — Александр Смирнов

Art Director — Артем Гусев

Copywriter — Алиса Сербенюк-Кучинская

Producer — Ольга Жегулина

Account Director — Катерина Яровая

Account Manager — Таисия Якишина

 

Production — Bro Pro

Post Production — Coffee Post

Sound — Propeller

 

 

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...