Как залилипутить ведущего менеджера. Смелые эксперименты в рекламе “Альфа-банка”

АльфаБанк и TABASCO рассказали про кредитные платежи, которые уменьшаются каждый год.

Все начиналось как вполне естественное желание порадовать клиентов. Сперва Альфа-Банк уменьшил количество документов для получения кредита. Затем — время его выдачи. А потом пошло-поехало. Захотелось уменьшать ВСЕ. Дошло до того, что банк стал каждый год уменьшать платежи по кредиту.

И вот пришла пора рассказать рынку про эту одержимость уменьшением ради клиентского блага. Команде TABASCO не осталось ничего, кроме как залилипутить ведущего менеджера Альфа-Банка Олега Иваницу. Получился чудо какой умилительный менеджерёнок. Вот, сами посмотрите:

Команда Альфа-Банка:

Директор по стратегическому маркетингу — Татьяна Черненко

Начальник отдела маркетинга и коммуникаций — Яна Бондарева

Руководитель по развитию торговой марки — Владимир Коваль

 

Команда TABASCO:

Creative Director, Partner — Александр Смирнов

Art Director — Артем Гусев

Copywriter — Алиса Сербенюк-Кучинская

Producer — Ольга Жегулина

Account Director — Катерина Яровая

Account Manager — Таисия Якишина

 

Production — Bro Pro

Post Production — Coffee Post

Sound — Propeller

 

 

 

 

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...

Майже піксарівське відео про тренування собак-поводирів від організації Guide Dogs

Благодійна організація Guide Dogs, яка допомагає незрячим людям, задіяла нестримну силу цуценят, щоб відзначити своє 90-річчя та висловити подяку своїм ...

Чорний ящик та впарювання цеглини: 15 найкреативніших рекрутингових кампаній

Традиційні рекрутингові стратегії нерідко обертаються для компаній тим, що найталановитіші кандидати вислизають у них крізь пальці. Кадрова реклама не повинна ...

З мамою-ведмедицею жарти погані: IKEA нагадує про екологічно свідому поведінку

Екологічно свідома біла ведмедиця виховує безвідповідальну родину в новій кампанії IKEA, запущеній на Близькому Сході до Дня Землі 2021. Її ...

Зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції»

29 квітня о 17:00 відбудеться зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції». Про що говоритимуть: Як AI трансформує ландшафт мартеку вже сьогодні. Приклади та кейси успішного ...