Как выглядит пеленочный дерматит. Новая работа ISD Group

Представьте себе уставшую маму. Да, она любит своего ребёнка, но иногда у неё просто не хватает сил убаюкивать его ночами напролёт. Появление пелёночного дерматита только усугубляет проблему. Ребёнок страдает от опрелостей, жжения, высыпаний и покраснений. Постоянный плач превращается в сирену, а жизнь мамы – в кошмар.

 

Даже если нанести лечебный крем, малыш еще продолжает страдать в течение некоторого времени, пока средство подействует. А какая мама захочет, чтобы её ребёнок страдал? Риторический вопрос. Получается, что единственный выход – не лечить, а предотвращать появление пелёночного дерматита. На этом и строится история ролика.

 

Мамина драма раскрывается параллельно с преимуществами продукта: и французское происхождение, и натуральность компонентов, и гипоаллергенность, и удобство бутылочек разного объёма, и главное – отсутствие “пелюшково-дерматитових сирен”.

 

Ролик снимался внутренним продакшеном агентства. Одна локация, 20 человек съёмочной группы, 33 сцены, 1 ребёнок в кадре, и съёмочный день длиной в 20.5 часов. Выбиться из тайминга удалось всего лишь на 30 минут.

ISD Group (creative):
Executive Creative Director: Mikhael Traverse
Creative Director: Viktor Shkurba
Senior Copywriter: Andrii Mishchenko
Art Director: Nataliya Tachinskaya
Designers: Anna Sherbinina, Katerina Sotnychenko.
Account Manager: Oksana Shevchuk
Head of Analytics: Vladimir Bilets

Acino Pharm AG, Liniderm:
Head of OTC business unit: Gulnara Saifullina
Liniderm Product Manager: Mariia Prostakova
Head of Group Indirect Procurement: Alexandr Sova
Medical Advisor: Igor Omelianenko

ISD Group (in-house production):
Director: Evgeniy Golovatenko
1stAD: Andrii Mishchenko
Producer: Oksana Shevchuk
DOP: Ilya Maksymenko
Production designers: Mikhail Koshman, Alex Ishchuk, Nataliya Tachinskaya
Editor: Vladimir Morozov
SFX: Vsevolod Zolotko
Style: Marina Migotina, Ilona Lutcenko

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...