Как вы называете свой…? А она как называет?

На этот деликатный вопрос отвечает множество персонажей “в возрасте”, рискнувших ответить в новом ролике для “Виагры”, созданном в Британии агентством Superdream.

Социологические опррсы показывают, что  почти половина мужчин в возрасте от 18 до 60 лет по всей Великобритании страдает от импотенции. При этом более четверти опрошенных заявляют,   что скорее расстанутся со своими партнерами (обоих полов), чем будут обсуждать с ними эти проблемы.

Ролик построен очень просто. Мужчины разного возраста дают презрительные клички своему “мужскому достоинству”. Разнобразие презрительных кличек впечатляет.  Затем появляется группа мужчин, которые утверждают что невзирая на то, как они его называют, они чувстсвуют себя прекрасно и уверенно, потому что есть новая усовершенствованная форма Виагры.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Компанія ІDS Borjomi Ukraine презентувала новинку — Morshynska plus AntiOxi Water

Природна «Моршинська» + сучасні інновації = мінеральна вода з антиоксидантами та мікроелементами Morshynska plus AntiOxi Water. Компанія ІDS Borjomi Ukraine ...

Легендарний бренд снеків Cheetos доступний в Україні

Оновлення в лінійці брендів PepsiCo в Україні — вже з лютого цього року популярні у всьому світі кукурудзяні снеки Cheetos ...

Анімація WWF показує, що за останні 200 років океан став надто шумним місцем для китів

Доля морських ссавців, для яких через діяльність людини океан став надто шумним місцем (особливо для китів), зображена у зворушливому анімаційному відео.

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...