Как впасть в детство от одной мармеладки. И повзрослеть от целой упаковки

В новом ролике для известного бренда мармеладок Haribo креаторы из британского агентства Quiet Storm добились вау-эффекта простой сменой голосов.

В принципе, новый ролик Haribo является продолжением кампании “Голоса детей”. Разница только в том, что раньше дети расхваливали эти желейные мармеладки своими голосами. А теперь таким же детским голосом о мармеладке вещает вполне себе взрослый парень. Зато ребенок говорит солидно, как эксперт, рассуждая о достоинствах новой упаковки. Даже слишком солидно 🙂

Такое решение напросилось потому, что в этот раз бренд Haribo решил учесть и вкусы взрослых. Новая серия мармеладок содержит на 30% меньше сахара, что важно не столько для детей, сколько для взрослых, которых волнует их фигура.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Перший віртуальний велосипедний тур містами України

Український інститут разом із креативною компанією MOON Studio зняли віртуальний велосипедний тур вулицями Львова, Києва та Харкова. Відео в форматі ...

Як змінилося споживання відео на YouTube під час карантину і що брендам з цим робити — дослідження

Як змінилося споживання відео на YouTube під час карантину і що брендам з цим робити — дослідження

Відтоді, як обсяг трафіку на YouTube збільшився на 30% за перші 2 тижні карантину, стало зрозуміло, що у сфері відеоконтенту ...

Арт-об’єкт «Маяк Інновацій» стане частиною light performance до Дня Києва

Арт-об’єкт «Маяк Інновацій» стане частиною light performance до Дня Києва

До дня Києва на арт-об’єкті «Маяк Інновацій», створеному на базі 60-метрової заводської труби, UNIT.City разом із Idealsecrets, Rentmedia та Magic ...

Мозковий штурм остаточно застарів. Прийшов час вільної дискусії

Мозковий штурм остаточно застарів. Прийшов час вільної дискусії

Класичний мозковий штурм як інструмент пошуку нових ідей сьогодні під великим питанням. Чим його замінити, які інструменти для пошуку нових ...

На що схожі шрифти, які символізують людство?

Ідея Typelab Space Collection полягала в тому, щоб створити колекцію шрифтів, які змогли б стати візуальним втіленням всієї культури людства.

Havas Digital Kyiv анонсує партнерство з TikTok

Агентство Havas Digital Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, стало офіційним партнером відеохостингу TikTok. «В історії роботи ...