• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine

Johnnie Walker запускає глобальну кампанію «The Walkers», щоб допомогти відродити соціальний простір

13 Січня, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Johnnie Walker запускає глобальну кампанію «The Walkers», щоб допомогти відродити соціальний простір
Share on FacebookShare on Twitter

Кампанія Keep Walking залишається культовою протягом 20 років з моменту запуску. А з часом отримала все більш сучасні ітерації від провідного шотландського бренду віскі.

Як зробити стару кампанію актуальною

У 2021 році бренд запустив програму The Walkers як частину культової кампанії, що включає серію місцевих партнерств із культурними змінами для відродження соціальних просторів у країнах по всьому світу.

Кампанія була започаткована як глобальне зобов’язання створити та фінансувати досвід спілкування, який сприятиме позитивному впливу на всіх, а також допоможе вдихнути життя в соціальні простори, які постраждали протягом останніх років.

Творче виконання

Програма The Walkers втілюється в життя у 10 країнах, включаючи Південну Корею, Таїланд та Індію, завдяки низці місцевих ініціатив.

Остання версія була розроблена в партнерстві з Virtue, креативним агентством бренду, яке провело важливу роботу з тисячолітньою аудиторією та аудиторією покоління Z.

До складу рекламних інтеграцій входять ікона K-pop CL, яка запустила серію заходів на деяких знакових південнокорейських майданчиках, і відома співачка/актриса Віолетт Вотьє, яка допомагає оживити місцеву вуличну культуру та заохочує тайців спробувати новий рекламований товар.

Крім цього, в Індії було запущено серію з понад 250 живих подій, таких як Divine, Ritviz і Lisha Mishra, щоб відсвяткувати та відродити культуру активного життя.

Підняття планки у світі після пандемії

Ця кампанія передбачає інвестиції в розмірі 100 мільйонів доларів за останні 18 місяців від материнської компанії Diageo, щоб допомогти відновленню пабів і барів після пандемії, підтримуючи робочі місця та спільноти по всьому світу через їхню програму «Підніміть планку».

За словами глобального бренд-директора Johnnie Walker Джулі Бремхем: «Для нашої останньої глави The Walkers ми хотіли дослідити, як можемо підтримати наші партнерські спільноти по всьому світу, коли люди знову почнуть спілкуватися.

Програма Walkers — це значущий спосіб працювати з відомими особистостями, яких люблять і цінують, щоб допомогти оживити соціальні простори, аби допомогти місцевій культурі знову стати на ноги та рухатися далі».

Джерело


Читайте також:

Отримання суперздібностей в рекламі Dole «Hold My Fruit Bowl»

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Криптовалютна біржа EXMO запустила власну колекцію NFT з історією компанії. Усі зібрані кошти йдуть на підтримку України
Бізнес та Інновації

Криптовалютна біржа EXMO запустила власну колекцію NFT з історією компанії. Усі зібрані кошти йдуть на підтримку України

2 Травня, 2022

Глобальна криптовалютна біржа EXMO створила унікальну колекцію NFT, яка розповідає історію біржі з перших днів її існування. 100% зібраних коштів із благодійного розпродажу буде направлено на допомогу жителям України, які...

Читати далі

Агентство Sigma анонсувало запуск ТБ-реклами для бренду «Кусум»

Скільки коштує ведмедик? Українські креатори закликають підтримати сім’ї біженців із дітьми

РЕКОМЕНДОВАНО

Вміст недоступний

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Вміст недоступний

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.