• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Якісне батьківство: 83% українців не вважають себе ідеальними батьками

16 Травня, 2019
Час прочитання: 1 хв.
A A
Якісне батьківство: 83% українців не вважають себе ідеальними батьками

father and children playing near a house at the day time

Share on FacebookShare on Twitter

Згідно з даними опитування, ініційованого брендом дитячих бісквітів «Ведмедик Барні», 2 з 3 українців стикалися з критикою себе як батьків, а більше половини вважають, що проводять час зі своїми дітьми неякісно. 83% опитаних зазначили, що вони є далеко не ідеальними батьками.  

«Ми виготовляємо продукти для дітей, а тому тема якості є надзвичайно важливою для нас. І поняття «якість» ми розглядаємо не лише з точки зору вибору кращих інгредієнтів та технологій. Як бренд, який батьки обирають для своїх дітей, ми знаємо, наскільки українці прагнуть давати своїм дітям найкраще, тому вирішили дослідити тему якісного батьківства та підтримати батьків у такому важливому питанні, як виховання здорової й щасливої дитини та радісне батьківство», – зазначила Марина Кінчина, лідер категорії «Бісквіти» компанії «Монделіс Україна».

Першим етапом проекту стало дослідження поглядів українців: чи вважають вони себе хорошими батьками та чи проводять час зі своїми дітьми якісно. Згідно з опитуванням, більшість батьків стикаються з критикою, постійно замислюються, наскільки хороші вони мама чи тато і чи достатньо часу присвячують своїм дітям. 83% не вважають себе ідеальними батьками і прагнуть більше часу проводити з дітьми та покращити матеріальне становище родини. На думку 70% опитаних, вони роблять для дитини усе, що потрібно, але не впевнені, що цього достатньо. Найвищий показник стурбованості серед молодих батьків (20-30 років) – 86%.

Зі слів більшості опитаних мам і татусів, незважаючи на те, що їхній робочий день розписаний буквально по хвилинах, вони все одно намагаються знайти час для своїх малюків. Так, 68% українців проводять з дітьми від 2 годин у робочі дні. А у вихідні батьки приділяють дітям від 6годин на день, і за коментарями опитаних, це набагато менше, ніж хотілося б.

Найбільше часу батьки присвячують іграм та спілкуванню з дітьми. При цьому кожен третій не запитує в дитини, що їй найбільше подобається робити разом з мамою чи татом, натомість вважають важливим давати дітям більше вільного простору і вислуховувати їхню думку. На думку ж психологів, якість часу напряму залежить від зворотнього зв’язку, тому батькам корисно цікавитись думкою дитини й коригувати спільне дозвілля за потреби.

36% опитаних думають, що покращення матеріального становища зробить їх кращими батьками, 30%  гадають, що їм бракує терпіння, однак, за словами психологів, найголовніше для дітей – це кожна хвилина проведена разом з мамою і татом, їхня любов та піклування у простих речах. Це те, що може зробити дітей по-справжньому щасливими.

Щоб нагадати, що якісне батьківство складається з простих речей, «Ведмедик «Барні» провів соціальний експеримент, у якому спочатку запитав мам і тат, чи вважають вони себе хорошими батьками, а потім показав відповіді справжніх експертів — їхніх дітей. Результати довели думку психологів: хоч батьки і сумніваються в собі, діти вважають своїх мам і тат найкращими, а для щасливого батьківства не треба робити багато, головне — робити це якісно.

Аби підтримати й надихнути усіх батьків України на якісне і радісне батьківство, «Ведмедик «Барні» ініціював Instagram-марафон #ЦеСправжнє, де закликає українців запитати думку своїх маленьких експертів та поділитися цим зворушливим моментом в соцмережах під відповідним хештегом.

Більш детальну інформацію про якісне батьківство можна отримати за посиланням: http://barni.org/family/

Ілюстрація в заголовку: https://ua.depositphotos.com/

Теги: новиниринки та дослідженнясуспільство

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

«Зошит Незалежності». В Україні відтворили зошит, в якому була написана чернетка Акта проголошення незалежності

21 Серпня, 2025
Інсайти

Понад 290 фахівців увійшли до журі Effie Awards Ukraine 2025

4 Вересня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.