Я вернулся! Воскресший Сальвадор Дали рекламирует свой музей

К 30-летию смерти великого сюрреалиста Сальвадора Дали Музей Дали в Санкт-Петербурге, штат Флорида, объявил что c апреля 2019 года он будет чествовать искусство и наследие Дали  по новому – с «Dalí Lives».

У посетителей музея скоро будет возможность узнать больше о жизни и работе Дали от человека, который знал его лучше всего: самого Дали. Используя технику смены лиц на основе искусственного интеллекта (AI), известную в техническом сообществе как «Deepfake», новый опыт «Dalí Lives» использует машинное обучение, чтобы придать сходство лица Дали актеру, играющему художника. Это приводит к сверхъестественному результату: Воскрешению Усатого Мастера. Когда опыт откроется, посетители впервые смогут пообщаться с самим маэстро  Дали на нескольких экранах по всему музею.

Ролики-анонсы к этому событию подготовило агентство Silverstain&Partners

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

R Agency актуалізувала дизайн пакування «Актуалю» від Danone

«Актуаль» — літній освіжаючий напій, у якого є big idea:«”Актуаль” завжди актуальний». Тому, щоб це завжди залишалось правдою, у R ...

KMW mediarynok

KMW Global Marathon презентує ексклюзивну аналітику аудіовізуальної індустрії від Азії до Північної Америки

14 вересня міжнародний онлайн форум KMW Global Marathon об’єднає провідних фахівців аудіовізуальної індустрії з усього світу. Глобальна криза, спричинена пандемією, ...

ООН розповідає про проблему неписьменності за допомогою послідовних трейлерів на YouTube

Кампанія має вигляд ряду послідовних трейлерів на YouTube, які сприймаються дуже по-різному, залежно від того, орієнтується глядач на текст чи на озвучку.

Компанія Jaguar Land Rover створює алгоритм від захитування в машині

Компанія Jaguar Land Rover планує навчити автономні машини адаптувати свій стиль водіння так, щоб пасажирів не нудило під час поїздки в машині.

Підозрілий кейс ОККО: нова кампанія від banda розказує, що стоїть за усім гарним на АЗК

Так склалося, що гарний сервіс в Україні викликає підозри. Ціна нічо? Підозріло. Касир посміхнувся? Підозріло. Дали більше однієї серветки? Підозріло. ...

Директор по аналитике PRIME Group проанализировал состояние рынка украинской наружки

Игорь Лазарев, директор по аналитике PRIME Group, участник техкома Индустриального комитета наружной рекламы, анализирует состояние рынка украинской наружки на данный ...