Я вернулся! Воскресший Сальвадор Дали рекламирует свой музей

К 30-летию смерти великого сюрреалиста Сальвадора Дали Музей Дали в Санкт-Петербурге, штат Флорида, объявил что c апреля 2019 года он будет чествовать искусство и наследие Дали  по новому – с «Dalí Lives».

У посетителей музея скоро будет возможность узнать больше о жизни и работе Дали от человека, который знал его лучше всего: самого Дали. Используя технику смены лиц на основе искусственного интеллекта (AI), известную в техническом сообществе как «Deepfake», новый опыт «Dalí Lives» использует машинное обучение, чтобы придать сходство лица Дали актеру, играющему художника. Это приводит к сверхъестественному результату: Воскрешению Усатого Мастера. Когда опыт откроется, посетители впервые смогут пообщаться с самим маэстро  Дали на нескольких экранах по всему музею.

Ролики-анонсы к этому событию подготовило агентство Silverstain&Partners

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...