Я люблю тебя, хейтер! Sprite открывает “сезон ненавистников”

Бренд Sprite и аргентинское агентство Santo выступили с интересной инициативой, подхваченной многими звездами рок-и поп-комьюнити Аргентины.

Неоспоримый факт: у любого мало-мальски заметного артиста есть как фанатичные поклонники, так и злобные ненавистники. Последние не стесняются писать в соцcетях всякие гадости, которые иногда больно ранят. Как им противостоять?

Ненависть может одолеть только любовь – решил бренд Sprite. И запустил свежую идею. Артисты стали исполнять песни на тексты постов собственых хейтеров. Sprite искренне считает, что такой подход способен нейтрализовать хейтеров – их просто нечем будет крыть.

Первой с подобными песнями выступила лицо Sprite в Аргентине певица Элиза Эклунд, затем инициативу подхватили звезды латиноамериканского попа Тини Стессел, Агапорнис и Ромбай. А дальше все пошло нарастать, как снежный ком.

Кампания продлится в течение всего 2019 года. Благо, материала для творчества в соцсетях более чем достаточно.

Может, и нашим звездам взять этот метод на вооружение?

На заглавном фото: Элиза Эклунд

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...