• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Історії

Історія створення айдентики до 30-ї річниці незалежності України

14 Вересня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Історія створення айдентики до 30-ї річниці незалежності України
Share on FacebookShare on Twitter

Команда provid, частина комунікаційної групи AGAMA, поділилася історією створення символу 30-ї річниці незалежності України — жовто-синьої квітки, яка напередодні, у день та після свята Незалежності об’єднувала аватарки користувачів у соцмережах, емблеми українських телеканалів і брендів. Міністерство культури та інформаційної політики України спільно з ДП «Центр захисту інформаційного простору України» обрало концепцію квітки з багатьма пелюстками з кількох ідей, запропонованих рекламними агентствами.

Концепція

Як зазначають у provid, концепцію розробляли за чотирма головними принципами. Перший — універсальність: символ мав бути зрозумілий усім українцям Другий — збалансованість: національний символ мав бути водночас сучасним і зрозумілим із погляду традиційності. Третій принцип — утилітарність, тобто впізнаваність і простота форми, необхідні для того, щоб символ могли використовувати як бізнес-структури, так і державні установи та власне українці. І нарешті, четвертий принцип — концептуальність: айдентика мала втілювати бачення України на сучасному етапі незалежності.

Креативний директор provid Влад Галяпа розповів, що головним викликом стало дотримання балансу між зрозумілістю концепції для максимальної кількості людей та якістю її реалізації: «Ми прагнули знайти візуальний ключ, який можна було б використовувати для брендингу національного свята по всій Україні. Водночас це не мала бути типова символіка, як-от вишиванка й соняшники. Зрештою нам вдалося створити універсальний об’єкт, зрозумілий людям із різною освітою та вподобаннями».

Міністерство культури висувало доволі жорсткі вимоги до айдентики. Вона мала втілювати національний характер, давати уявлення про сучасну Україну й водночас зберігати зв’язок із культурною спадщиною. Ідея фрактальної калейдоскопічної квітки якнайкраще відповідала зазначеним вимогам.

Цей образ добре знайомий кожному українцю, до того ж квіти — частина національної орнаменталістики й символіки. Це ніби українська класика в сучасній інтерпретації. Але ми створили не просто квітку — її пелюстки дають розуміння того, хто такі українці, і демонструють, що саме її живить.

«Обраний логотип зміг поєднати традиційність та сьогодення в лаконічному, привабливому образі, що був відзначений не лише нами, але й українцями, які радо користувались символом під час підготовки до свята», — коментує Міністр культури та інформаційної політики України Олександр Ткаченко

Саме тому логотип відтворює форму герба й кольори прапора, відображаючи розвиток молодої незалежної країни. Немов живий організм, справжня квітка — Україна продовжує зростати та цвісти, потребуючи дбайливого догляду й відповідального ставлення, адже саме за цих умов розкривається її потенціал. Пелюстки зображають різноманітність української реальності, яка утворює єдину національну ідентичність.

Концепція знайшла продовження і на регіональному рівні. Враховуючи культурне багатство, специфіку й колорит кожного регіону, команда provid додатково створила 27 унікальних квіток для областей, а також для Києва та Севастополя. Ці варіанти можна використовувати під час локальних заходів. Креатори запропонували також дві альтернативні форми квітки для більш зручного користування символом у регіонах. В основу регіональних квіток було покладено палітру й емблематику прапорів областей.

Зрозуміла універсальна національна айдентика отримала широкий відгук в українському суспільстві під час святкування Дня Незалежності. З’явилася айдентика і на важливих інтернаціональних заходах. Так, на Кримську платформу більшість представників міжнародної спільноти завітали з квітками на лацканах піджаків. До того ж запропонований логотип став частиною дизайну нової державної нагороди, що має назву «Національна легенда України».

За кілька місяців до 24 серпня Міністерство культури розмістило файли з айдентикою на своєму сайті, щоб бізнес-структури й різноманітні установи могли використовувати її під час свята. Це також додало жовто-синій квітці популярності: вона стала з’являтися в проміжках між рекламою на телеканалах, у промо різноманітних брендів, прикрасила найсмачніші київські еклери й навіть білизну.

Кульмінація ж креативного шляху національної айдентики припала на святкування Дня Незалежності. Жовто-синя квітка стала не лише символом, але й учасником святкового параду на Хрещатику. А зображення регіональних квіток на Майдані Незалежності зібрали довкола себе чимало охочих сфотографуватися.

Образ квітки, створений до Дня Незалежності, продовжує своє життя навіть після свята. Президент України підписав Указ про запровадження державної нагороди «Національна легенда України», і її символом стане квітка від provid. Нагороду вручатимуть щороку, і перші герої вже отримали свої відзнаки.


Читайте також:

Publicis Ukraine оновила комунікаційне повідомлення для бренду Vanish

Український Дім представив виставку — шлях через сучасне українське мистецтво років Незалежності

Теги: айдентикадизайнУкраїна

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

У межах події Ukrainian Creative Stories 2025 були оголошені переможці національного конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025 – події, яка щороку відзначає досягнення українських дизайнерів і демонструє нові...

Читати даліDetails

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.