Картопляні чипси Lay’s тепер вже не просто снеки. Спершу вони з’явилися у форматі горілки, а тепер бренд Lay’s перетворює чипси ще й на набивку для дутих курток.
Така химерна ідея була втілена в життя на завершення кампанії, в рамках якої бренд Lay’s відкрив «неіснуючий» гібридний ресторан KFC/Subway/Pizza Hut. Метою кампанії було популяризувати смаки чипсів, натхненні стравами з найвідоміших мереж фастфуду: курча KFC, курка теріякі Subway та піца Маргарита з Pizza Hut. В ході кампанії споживачам з Бельгії та Голландії було запропоновано проголосувати за свій улюблений варіант із цих трьох, який стали б випускати регулярно в країні, яка його обрала.
Вибором голландської публіки стала курка Subway, а бельгійській більше сподобалися чипси зі смаком піци. А курча KFC пролетіло і там і там. Але для цього неулюбленця публіки у бренду Lay’s знайшлися інші плани.
В новій кампанії від PepsiCo та амстердамської агенції Fitzroy вже надруковані пакетики для чипсів, що програли у змаганні за споживацькі симпатії, були перетворені на дуті куртки доволі футуристичного вигляду. Такий витвір фастфудної моди можна було б очікувати, скоріше, від якогось культового фешн-лейблу. Втім, до дизайну цих курток дійсно долучився амстердамський модний бренд XPLCT Studios.
Таке повторне використання пакетиків для чипсів є, як стверджує агенція, унікальним способом перетворити сміття на моду.
Тут було б логічно спитати: а з чого ж робиться набивка для дутої куртки з пакетиків? Що її надуває?
Що ж, замість гусячого пуху чи поліестеру ці куртки набиті пакетиками з тими чипсами, які виявилися більш до смаку бельгійським та голландським споживачам. Ці пакунки запхнуті у кишені зісподу куртки, щоб носій міг витягати їх щоразу, коли закортить чимось підживитися.
Міша Шройдер, старший креативний директор та партнер Fitzroy, пояснив, що ця ідея зародилася у них в ході брейнстормінгу, коли вони думали, як би прорекламувати смаки-переможці. Зрештою, креативна команда вирішила все ж зробити ці пакетики чипсів досяжними для рук та зубів, огорнувши їх залишками тих варіантів, які змагання програли.
На сайті Lay’s жителям Бельгії та Голландії запропоновано взяти участь у розіграші таких курток. А всі інші можуть просто приміряти на себе це чудернацьке вбрання в доповненій реальності за допомогою спеціальної Snapchat-лінзи.
Нагадуємо:
Італійський дизайнер Тобія Замботті створив із використаних масок куртку COAT-19.