Ищете идею? Начните с Pinterest!

“Начните отсюда” – так звучит слоган новой кампании Pinterest, которая стартовала в Великобритании. Кампания состоит из нескольких коротких роликов, в которых живо и с юмором показано, как Pinterest помогает найти решение в сложных бытовых ситуациях.

Например, как подобрать прическу, когда старую хочется сменить, а какой стиль выбрать – непонятно.

Или куда девать собаку, которая постоянно лезет к тебе в постель.

«Pinterest – это важный инструмент для новых шагов и решений: вы находите правильную идею, а затем сохраняете ее, организуете, делитесь ею, выстраиваете алгоритм действий и делаете это. Независимо от того, какой проект вы готовы запускать, большой или малый, нет лучшего места для старта» – говорит Мак Хун, Creative Lead in Pinterest.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...