Модний бренд Reebok, що займається фітнесом і стилем життя, доручив трьом юним креаторам розповісти історії молодих людей з усієї Британії в повністю фінансованих фільмах, над якими вони мають повний творчий контроль.
У «Young Creators» художник перформансу та візуального мистецтва Хус, хореограф Антуан Томас-Стердж і фотографиня Рівка Кокер представляють громади від Глазго до Лондона в рамках ширшої кампанії «Radicalm».
Пропонуючи платформу для нових голосів, кампанія прагне, аби кожен творець демонстрував, як він справляється з життєвими викликами, відкриваючи двері для можливостей у творчій індустрії.
Хус із Глазго — це візуальний художник, який створює візуальний контент, що прославляє арабську ідентичність і виступає за тих, хто не може ризикувати. Хус каже: «Те, що я був молодим творцем Reebok, не тільки допомогло мені реалізувати свій власний голос — який часто був цензурований — але й налагодити зв’язок зі своєю спільнотою та іншими творцями, які надихають мене, як у Шотландії, так і в Єгипті».
До Хуса приєднується фотографиня з Лондону Рівка Кокер, яка вирішила захищати жінок, які відмовляються мінімізувати себе в місцях, де переважають чоловіки, як-от мережа громадського транспорту Лондона. Розповідаючи про свою роботу, Рівка каже: «Робота над брифом Radicalm за підтримки Reebok була дивовижною, і я дуже цінувала творче керівництво під час моєї зйомки. Я хотіла б зазначити, що більшість із нас користуються таким громадським транспортам щодня, попри неприємні відчуття, які виникають від загрози чоловічих домагань».
Й останній, але не менш важливий учасник молодіжної команди креаторів, лондонський танцюрист і креативний директор Антуан Томас-Стердж представив «On Track», використовуючи такі засоби, як танець, музика та рух, для відеосповіщення життєвих труднощів. Антуан каже: «Цей твір розповість про етап мого життя, коли я був на дні, боровся з невпевненістю в собі та тиском. Глядач побачить як я повірив у брехню, але почав, оточувати себе потрібними людьми й нагадав собі, що все відбувається з певної причини».
Останніми роками Reebok намагався охопити молодшу аудиторію за допомогою оновлення своєї цифрової стратегії та запровадження програми лояльності.
Кампанію Young Creatives організовує M&C Saatchi Fabric, спортивно-розважальний відділ мережі комунікацій.
Читайте також:
Любаїна Хімід: нова виставка творчого доробку впливової сучасної художниці