• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Ініціатива Reebok «Young Creators» привертає увагу нових талантів

1 Листопада, 2021
Час прочитання: 1 хв.
A A
Ініціатива Reebok «Young Creators» привертає увагу нових талантів
Share on FacebookShare on Twitter

Модний бренд Reebok, що займається фітнесом і стилем життя, доручив трьом юним креаторам розповісти історії молодих людей з усієї Британії в повністю фінансованих фільмах, над якими вони мають повний творчий контроль.

У «Young Creators» художник перформансу та візуального мистецтва Хус, хореограф Антуан Томас-Стердж і фотографиня Рівка Кокер представляють громади від Глазго до Лондона в рамках ширшої кампанії «Radicalm».

Пропонуючи платформу для нових голосів, кампанія прагне, аби кожен творець демонстрував, як він справляється з життєвими викликами, відкриваючи двері для можливостей у творчій індустрії.

Хус із Глазго — це візуальний художник, який створює візуальний контент, що прославляє арабську ідентичність і виступає за тих, хто не може ризикувати. Хус каже: «Те, що я був молодим творцем Reebok, не тільки допомогло мені реалізувати свій власний голос — який часто був цензурований — але й налагодити зв’язок зі своєю спільнотою та іншими творцями, які надихають мене, як у Шотландії, так і в Єгипті».

До Хуса приєднується фотографиня з Лондону Рівка Кокер, яка вирішила захищати жінок, які відмовляються мінімізувати себе в місцях, де переважають чоловіки, як-от мережа громадського транспорту Лондона. Розповідаючи про свою роботу, Рівка каже: «Робота над брифом Radicalm за підтримки Reebok була дивовижною, і я дуже цінувала творче керівництво під час моєї зйомки. Я хотіла б зазначити, що більшість із нас користуються таким громадським транспортам щодня, попри неприємні відчуття, які виникають від загрози чоловічих домагань».

Й останній, але не менш важливий учасник молодіжної команди креаторів, лондонський танцюрист і креативний директор Антуан Томас-Стердж представив «On Track», використовуючи такі засоби, як танець, музика та рух, для відеосповіщення життєвих труднощів. Антуан каже: «Цей твір розповість про етап мого життя, коли я був на дні, боровся з невпевненістю в собі та тиском. Глядач побачить як я повірив у брехню, але почав, оточувати себе потрібними людьми й нагадав собі, що все відбувається з певної причини».

Останніми роками Reebok намагався охопити молодшу аудиторію за допомогою оновлення своєї цифрової стратегії та запровадження програми лояльності.

Кампанію Young Creatives організовує M&C Saatchi Fabric, спортивно-розважальний відділ мережі комунікацій.

Джерело


Читайте також:

Любаїна Хімід: нова виставка творчого доробку впливової сучасної художниці

Теги: креативмаркетинг і комунікаціїновини

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

ВРК і СБС ЗСУ запустили рекрутингову платформу для комунікаційних фахівців

18 Серпня, 2025
Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: креативна концепція «Тримай марку ефективності» від BetterSvit

11 Серпня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.