Що краще та ефективніше – інфлюенс-маркетинг чи традиційна реклама? А можливо їх взагалі не варто порівнювати, а треба комбінувати? Експертним коментарем з нами поділилась Аніта Соловей – блогерка, авторка концепції оранжевого блогера та підприємиця, авторський курс якої успішно пройшли вже 3000 людей. Вона активно популяризує тему блогінгу та активну соціальну позицію, що блогер – це не розвага, а, навпаки, це підприємець-бізнесмен. Також Аніта поділилась своїм поглядом на те, який прогрів можна вважати успішним і реалізованим.
1. За якими критеріями ти оцінюєш ефективність прогрівів?
Прогріви – це частина маркетингу. Будь-який маркетинг ми завжди оцінюємо за кількістю грошей, які приносить нам бізнес. Ми заміряємо конверсії цього місяця, минулого року, цього року і порівнюємо. Якщо кількість зароблених грошей на сьогодні збільшилася,тоді можемо вважати якісний прогрів реалізованим. В ідеалі, результат має відповідати розробленому вами плану, а ще краще його перевиконувати! Це єдиний спосіб, яким можна оцінити ефективність прогріву
2. Які переваги прогрівів у інфлюенс-маркетингу порівняно з традиційною рекламою?
У сучасному світі від блогерів вимагається більше ніж простий пост або сторіс, в його меседжі потрібно закладати ідею. Тому кожен блог повиннеий виділятися креативом, бути унікальним. Це стосується як інфлюенс-маркетингу, так і традиційної реклами. Реклама – це перш за все креатив.
Щодо їх порівняння: по-перше, це як сказати: “Які переваги солоних помідорів чи солоних огірків в українській традиційній кухні”. Тому що немає переваг. Уявімо, до нас прийшла певна аудиторія, наприклад, рекламувати туш певного бренду. Ми зробили білборди по всьому місту, всі побачили там класну модель чи відому зірку з цією тушшю. Вони перейшли до нас в акаунт і потім ми показуємо їм, що ще одна відома людина купила саме цю туш. Це вже йде прогрів. З нього вони дізналися, що туш водостійка чи гіпоалергенна, чи що вона екологічна. Для нас це перевага. Це і є прогрів! Це є докручування прийняття рішення людини. Тому дані маркетингові ходи не можна порівнювати – це все є один ланцюг розкрутки. До речі, прогріви – всюди. Абсолютно в кожному процесі, продається квиток в кіно чи курс, чи те саме морозиво – всюди ми прогрівами спонукаємо людей до прийняття рішення.
3. Які фактори можуть впливати на ефективність прогрівів?
Єдиний фактор, який впливає на ефективність прогрівів – це розуміння потреб і відчуттів людей, яким ви продаєте, а саме: що вони хочуть, які в них потреби і які з них ви будете закривати. Уявіть собі, що у вас є подруга і ви чітко знаєте з перших секунд її інтонації, в якому вона стані і що їй зараз потрібно: піти з нею в бар, зводити на масаж чи просто замовити їй 3 кг морозива. Ви чітко знаєте цю людину. Тут така ж аналогія, для того, щоб класно продавати і гріти людей, ви маєте знати свою аудиторію, як свою подругу, і відчувати їх з перших нот по інтонації, що їм зараз потрібно. І що ви зараз можете їм продати.