• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

Інфлюенс-маркетинг чи традиційна реклама? Або чи працюють прогріви? Думка професійного блогера

1 Квітня, 2024
Час прочитання: 1 хв.
A A
Інфлюенс-маркетинг чи традиційна реклама? Або чи працюють прогріви? Думка професійного блогера
Share on FacebookShare on Twitter

Що краще та ефективніше – інфлюенс-маркетинг чи традиційна реклама? А можливо їх взагалі не варто порівнювати, а треба комбінувати? Експертним коментарем з нами поділилась Аніта Соловей – блогерка, авторка концепції оранжевого блогера та підприємиця, авторський курс якої успішно пройшли вже 3000 людей. Вона активно популяризує тему блогінгу та активну соціальну позицію, що блогер – це не розвага, а, навпаки, це підприємець-бізнесмен. Також Аніта поділилась своїм поглядом на те, який прогрів можна вважати успішним і реалізованим.

1. За якими критеріями ти оцінюєш ефективність прогрівів?

Прогріви – це частина маркетингу. Будь-який маркетинг ми завжди оцінюємо за кількістю грошей, які приносить нам бізнес. Ми заміряємо конверсії цього місяця, минулого року, цього року і порівнюємо. Якщо кількість зароблених грошей на сьогодні збільшилася,тоді можемо вважати якісний прогрів реалізованим. В ідеалі, результат має відповідати розробленому вами плану, а ще краще його перевиконувати! Це єдиний спосіб, яким можна оцінити ефективність прогріву

2. Які переваги прогрівів у інфлюенс-маркетингу порівняно з традиційною рекламою?

У сучасному світі від блогерів вимагається більше ніж простий пост або сторіс, в його меседжі потрібно закладати ідею. Тому кожен блог повиннеий виділятися креативом, бути унікальним. Це стосується як інфлюенс-маркетингу, так і традиційної реклами. Реклама – це перш за все креатив.

Щодо їх порівняння: по-перше, це як сказати: “Які переваги солоних помідорів чи солоних огірків в українській традиційній кухні”. Тому що немає переваг. Уявімо, до нас прийшла певна аудиторія, наприклад, рекламувати туш певного бренду. Ми зробили білборди по всьому місту, всі побачили там класну модель чи відому зірку з цією тушшю. Вони перейшли до нас в акаунт і потім ми показуємо їм, що ще одна відома людина купила саме цю туш. Це вже йде прогрів. З нього вони дізналися, що туш водостійка чи гіпоалергенна, чи що вона екологічна. Для нас це перевага. Це і є прогрів! Це є докручування прийняття рішення людини. Тому дані маркетингові ходи не можна порівнювати – це все є один ланцюг розкрутки. До речі, прогріви – всюди. Абсолютно в кожному процесі, продається квиток в кіно чи курс, чи те саме морозиво – всюди ми прогрівами спонукаємо людей до прийняття рішення.

3. Які фактори можуть впливати на ефективність прогрівів?

Єдиний фактор, який впливає на ефективність прогрівів – це розуміння потреб і відчуттів людей, яким ви продаєте, а саме: що вони хочуть, які в них потреби і які з них ви будете закривати. Уявіть собі, що у вас є подруга і ви чітко знаєте з перших секунд її інтонації, в якому вона стані і що їй зараз потрібно: піти з нею в бар, зводити на масаж чи просто замовити їй 3 кг морозива. Ви чітко знаєте цю людину. Тут така ж аналогія, для того, щоб класно продавати і гріти людей, ви маєте знати свою аудиторію, як свою подругу, і відчувати їх з перших нот по інтонації, що їм зараз потрібно. І що ви зараз можете їм продати.

Теги: креативні індустріїсоціальні мережісуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025

Що робити, коли твого викладача захоплює дивна істота з іншого виміру, а єдиний шанс урятувати його — це дивний рецепт із віскі, креатином і засобом від іржі? Правильна відповідь —...

Читати даліDetails

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

GOLDEN DRUM АНОНСУВАВ СКЛАД ЖУРІ

18 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine
Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025
30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025
Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.