• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Добірки

Ілюстровані пісні та витріщання на вітрини: кампанії, що створили успішний shoppable-контент

16 Квітня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Дослідження IAB показали, що майже половина американських рекламістів планують інвестувати у відео, яке пропонує споживачам shoppable-контент. Тому зараз, коли численні платформи починають опановувати такий формат реклами, організатори Cannes Lions пропонують звернути увагу на ці п’ять кампаній, які є хорошим прикладом поєднання контенту та комерції на різних медіаканалах.

Amazon Binge Shopping (Amazon Prime Video, Herezie Paris, 2020)

Завдяки Prime Video назва Amazon почала асоціюватися з індустрією розваг не менш, ніж з електронною комерцією, а цій кампанії вдалося гармонійно поєднати обидві сильні сторони Amazon. Впродовж одного дня користувачі Amazon Prime Video могли за допомогою хештегу у твіттері #AmazonBingeShopping купити майже будь-яку річ із телесеріалу «Джек Раян». У такий спосіб споживачам було продемонстровано дві головні переваги підписки на Prime: ексклюзивний контент і швидке виконання замовлень.

Shop a Song (Ebay, Goodby Silverstein & Partners San Francisco, 2016)

На платформі eBay shoppable-контент набув формату п’яти музичних кліпів. Кожну річ, яка згадувалася в тексті пісень, можна було купити на сайті. Коли користувач клацав на те, що йому до вподоби, він переходив у пошукову форму eBay. Так цій платформі вдалося додати трохи колориту та емоцій до взаємодії зі споживачами, що не завадить будь-якому сайту, який спеціалізується на електронній комерції.

Missguided Styles Love Island (Missguided, Mediacom North Manchester, 2019)

Британський ритейлер Missguided суттєво підвищив свої обсяги продажів за літо завдяки секції електронної комерції в мобільному застосунку реаліті-шоу Love Island. Щодня там можна було знайти речі, у які в той день були вдягнені учасники шоу. Глядачі могли дивитися передачу на великому екрані і водночас скролити мобільний застосунок, купуючи вбрання, яке їм сподобалося. Своїм успіхом ця кампанія завдячує вмінню реалізувати комерційний потенціал великого імені в індустрії розваг.

Window Shopping (Adidas, TBWA Helsinki, 2013)

Компанія Adidas дала можливість споживачам робити покупки прямо з дисплею-вітрини магазину свого молодіжного бренда Neo у будь який час дня або ночі, навіть якщо сам магазин вже зачинений. Це – приклад того, як shoppable-контент здатен вдихнути нове життя в давно відомі речі.

Built-In Pins (The Home Depot, 22squared Atlanta, 2018)

Ця оптимізована для мобільних пристроїв кампанія з 360-градусним відео спробувала подолати відстань між інтер’єром «до» та інтер’єром «після» для тих, хто робить ремонт самотужки. Контент був інформативним, а взаємодія з ним дозволяла легко здійснити покупку.

Джерело

Теги: діджиталелектронна комерціямаркетинг і комунікаціїонлайн

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Як Havas Engage масштабують філософію Financial Fashion на Ukrainian Fashion Week SS26

11 Вересня, 2025
Інсайти

Кошиковий марафон від АТБ та Havas Engage

22 Серпня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.