До вас ніколи не підходили із запитаннями люди в супермаркеті, думаючи, що ви — співробітник магазину? В мережі IKEA носії жовтих футболок із такими конфузами стикаються нерідко, адже дуже схожі футболки є частиною уніформи її співробітників.
Але нещодавно в дубайських локаціях IKEA такі інциденти стали менш ніяковими, оскільки мережа IKEA стала автоматично «наймати» відвідувачів у жовтих футболках, якщо ті просто надягнуть стрічку з бейджиком тимчасового співробітника на один день. У час напливу покупців такі помічники стали мережі дуже в пригоді, коли у неї почало не вистачати співробітників, щоб приділити належну увагу всім відвідувачам.
Креативники агенції Memac Ogilvy, яка створила цю кампанію, пояснюють: «Під час сезону розпродажів кількість відвідувачів IKEA може збільшитися більш, ніж на 600%. Щоб якось цьому зарадити, шведська мережа меблів вирішила скористатися типовою гардеробною помилкою своїх відвідувачів: вдягання жовтих футболок, перш ніж вирушити до IKEA».
Все, що потрібно знати таким тимчасовим помічникам, було у відкритому доступі в свіжооновленому мобільному застосунку IKEA. Тобто на запитання покупців про той чи інший товар, помічник у жовтій футболці міг просто сфотографувати чи відсканувати штрих-код і одразу дізнатися все необхідне про товар і його наявність.
Як стверджує прес-реліз, із цим застосунком відвідувачі знатимуть про IKEA стільки ж, скільки й справжні співробітники цієї мережі.
А в якості винагороди жовтосорочечникам за їхню «не так щоб дуже важку працю» IKEA видавала їм свої подарункові картки.
Вінод Джаян, виконавчий директор IKEA в ОАЕ, Катарі, Омані та Єгипті, зазначає: «Ми були раді дати нашим відвідувачам можливість приєднатися до родини-команди IKEA, хай навіть і на один лише день. Ми хотіли винагородити тих, кому стало хоробрості надягнути в магазин жовте. І водночас ми хотіли показати всім, яким зручним та багатофункціональним є мобільний застосунок IKEA, що допомагає покупцям зорієнтуватися в магазині. Ці дві речі разом, на нашу превелику радість, і дали життя такій несерйозній активації».
Читайте також:
Ikea пропонує невелику квартиру в Токіо менш ніж за 1 долар на місяць.
Дизайнерська лабораторія Ikea: що таке хороший дизайн на тлі кліматичної кризи.
Логотип IKEA: коротка історія та значення.