• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

IKEA запропонувала носіям жовтих футболок ставати «співробітниками на один день»

8 Лютого, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

До вас ніколи не підходили із запитаннями люди в супермаркеті, думаючи, що ви — співробітник магазину? В мережі IKEA носії жовтих футболок із такими конфузами стикаються нерідко, адже дуже схожі футболки є частиною уніформи її співробітників.

Але нещодавно в дубайських локаціях IKEA такі інциденти стали менш ніяковими, оскільки мережа IKEA стала автоматично «наймати» відвідувачів у жовтих футболках, якщо ті просто надягнуть стрічку з бейджиком тимчасового співробітника на один день. У час напливу покупців такі помічники стали мережі дуже в пригоді, коли у неї почало не вистачати співробітників, щоб приділити належну увагу всім відвідувачам.

Креативники агенції Memac Ogilvy, яка створила цю кампанію, пояснюють: «Під час сезону розпродажів кількість відвідувачів IKEA може збільшитися більш, ніж на 600%. Щоб якось цьому зарадити, шведська мережа меблів вирішила скористатися типовою гардеробною помилкою своїх відвідувачів: вдягання жовтих футболок, перш ніж вирушити до IKEA».

Все, що потрібно знати таким тимчасовим помічникам, було у відкритому доступі в свіжооновленому мобільному застосунку IKEA. Тобто на запитання покупців про той чи інший товар, помічник у жовтій футболці міг просто сфотографувати чи відсканувати штрих-код і одразу дізнатися все необхідне про товар і його наявність.

Як стверджує прес-реліз, із цим застосунком відвідувачі знатимуть про IKEA стільки ж, скільки й справжні співробітники цієї мережі.

А в якості винагороди жовтосорочечникам за їхню «не так щоб дуже важку працю» IKEA видавала їм свої подарункові картки.

Вінод Джаян, виконавчий директор IKEA в ОАЕ, Катарі, Омані та Єгипті, зазначає: «Ми були раді дати нашим відвідувачам можливість приєднатися до родини-команди IKEA, хай навіть і на один лише день. Ми хотіли винагородити тих, кому стало хоробрості надягнути в магазин жовте. І водночас ми хотіли показати всім, яким зручним та багатофункціональним є мобільний застосунок IKEA, що допомагає покупцям зорієнтуватися в магазині. Ці дві речі разом, на нашу превелику радість, і дали життя такій несерйозній активації».

Джерело


Читайте також:

Ikea пропонує невелику квартиру в Токіо менш ніж за 1 долар на місяць.

Дизайнерська лабораторія Ikea: що таке хороший дизайн на тлі кліматичної кризи.

Логотип IKEA: коротка історія та значення.

Теги: IKEAгуморкадримаркетинг і комунікації

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Дослідження ставок промоперсоналу 2025: значні зміни за чотири роки
Люди

Дослідження ставок промоперсоналу 2025: значні зміни за чотири роки

16 Квітня, 2025

Попередній аналіз оплати праці промоперсоналу ми опублікували у 2021 році. Тоді оцінка охоплювала динаміку шести непростих років, коли до вже звичного для України режиму турбулентності додалася пандемія COVID-19. Та попри...

Читати даліDetails

В Україні створили платформу, що боротиметься з прокрастинацією вебдизайнерів

Українських підприємців навчать піаритись на міжнародному ринку

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025
Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.