• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Ігровий веб-сайт для дитячого бренду Woset

21 Лютого, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Ігровий веб-сайт для дитячого бренду Woset
Share on FacebookShare on Twitter

Woset — це бренд, який створює творчі об’єкти для нескінченної гри. І тому для своєї нової ідентичності Mouthwash Studio створила веб-сайт на основі ігор для компанії, який можна розфарбувати.

В результаті, створюючи відчутну ідентичність, Mouthwash наслідує цей підхід у своєму ширшому брендингу компанії, створюючи оповідь із численними повторюваними персонажами. З веселою собакою в шапочці, здивованою комахою та усміхненим осликом, реалізованим у простому й чарівному дизайні, студія, безумовно, створила країну милих особистостей. Присутній у переважній більшості брендів, Mouthwash розповідає нам, що «від соціальних мереж до веб-сторінок продуктів, і скрізь між ними, мешканці Woset мають свої відбитки пальців на всій нашій роботі».

По всій ідентичності легко побачити, як засіб для полоскання рота черпав натхнення з популярної дитячої літератури. Під особливим впливом роботи Моріенса Сендака, який ілюстрував знамениту книгу Where the Wild Things Are, засіб для полоскання рота сподівається, що веб-сайт Woset «відчувається як кілька сторінок з дитячої книжки». Роблячи гру такою центральною особливістю веб-сторінки, особливо в її химерних персонажах і тонко грайливій ​​анімації, студія хоче, щоб сайт залишив «незабутнє враження», щоб і діти, і дорослі залишали веб-сайт із «любов’ю до того, хто такі жителі Woset є і що робить їх унікальними».

mouthwash-woset-rebrand-graphic-design-itsnicethat-02.jpg

Мабуть, найкращим прикладом зосередженості студії на грі є сторінка «ігри» на веб-сайті, яка дозволяє користувачам вибрати персонажа та розфарбувати його. Студії було цікаво бачити барвисті малюнки, створені дітьми, і бачити, як їх розум працює в рамках, які він спроєктував. «Привабливість ігрової сторінки полягає в тому, що вона не служить якимось прихованим мотивам, крім того, що є ігровим майданчиком для дітей в Інтернеті, — підсумовують Mouthwash. — Ми раді бачити, як сторінка продовжує рости в міру того, як світ Woset росте та досягає інших творчих умів».

Брендинг в цілому значною мірою залежить від командних зусиль — «без співпраці», пояснюють Mouthwash. Світ Woset, безсумнівно, був би плоским і двовимірним. І, як команда, вони вирішили зосередитися на посиленні «вже грайливих» елементів бренду, таких як химерні системи найменування продуктів. Навіть палітра кольорів приділяла пильну увагу духу бренду, а палітра, орієнтована на природу, віддає данину використанню компанією натуральних матеріалів.

Ігровий веб-сайт для дитячого бренду Woset
mouthwash-woset-gd-itsnicethat04mouthwash-woset-gd-itsnicethat02mouthwash-woset-rebrand-graphic-design-itsnicethat-03.jpg
Ігровий веб-сайт для дитячого бренду Woset
mouthwash-woset-rebrand-itsnicethat-06.jpgmouthwash-woset-rebrand-graphic-design-itsnicethat-05.jpgmouthwash-woset-gd-itsnicethat03mouthwash-woset-gd-itsnicethat01

Джерело


Читайте також:

Ребрендинг Coffee & TV від Ragged Edge

Кампанія з підвищення рівня грамотності: Dreamscapes показує роботу та мрії дітей в журналі

Теги: дизайнкреативрозвитоктворчість

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

Національний конкурс Ukrainian Design: The Very Best Of 2025 представив шортлисти цьогорічної програми. Щороку конкурс відзначає найкращі дизайнерські проєкти України – від робіт знаних агенцій та студій до нових імен,...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025
Відео

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

24 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.