Найвідоміший український кулінарний експерт та шеф-кухар Євген Клопотенко запустив навесні оновлений сайт та презентував новий онлайн-курс, а вже восени світ побачить одразу дві його книжки рецептів.
Онлайн-курс
Починаючи з 31 травня, на платформі Superludi доступний новий кулінарний онлайн-курс Євгена Клопотенка «СІМПЛ КУКІНГ». Це вже другий онлайн-курс кулінарного експерта та шеф-кухаря. Попередній — «Мислити як кухар» — вийшов ще у 2017 році та був першим в Україні онлайн-курсом по сучасній кулінарії. На відміну від нього курс «СІМПЛ КУКІНГ» — це базовий кулінарний курс для тих, хто взагалі не вміє готувати. Він підійде і для школярів, і для новостворених родин і для тих, хто хоче готувати вдома, але не знає з чого почати.
«В курсі зібрані рецепти простих популярних страв — від вінегрету та омлету до шарлотки з яблуками, — розповідає Олександра Фідкевич, партнерка та директорка проєктів Євгена Клопотенка. — Звичайно, для багатьох це не wow-страви, але є багато людей, які не знають і цього, але б дуже хотіли навчитись готувати прості та смачні страви для себе і своєї родини».
Вартість базового формату курсу з 8 модулей (30+ страв) складає 850 грн.
«Людям дійсно варто думати про те, що вони споживають, адже це безпосередньо впливає на їхнє життя, бізнес і ефективність в цілому. Для нас, як бізнес-школи нової економіки, харчування — така ж важлива складова, як, наприклад, фінансовий облік. Харчові звички та підходи до виробництва безпосередньо впливають на екологію, клімат, тривалість життя», — говорить засновник та керівник Superludi Влад Ноздрачов.
Сайт
Сайт www.klopotenko.com — найпопулярніший кулінарний сайт України. У 2020 році за рецептами кулінарного експерта Євгена Клопотенка готували 12 млн українців. Наприкінці квітня сайт було повністю оновлено, з’явилися нові функції, а невдовзі буде доступна платна версія без реклами.
«Сайту klopotenko.com вже 5 років, він починався як невеликий кулінарний блог і дотепер розвивався на платформі WordPress. Але темпи розвитку проєкту та онлайн-сервісів загалом за останні роки значно пришвидшились, тож необхідність змін була очевидна», — говорить Олександра Фідкевич.
Оновлений сайт klopotenko.com було запущено на спеціально створеній для нього технічній платформі, яка дозволила значно розширити його функціонал. Було полегшено дизайн та з’явилися нові візуальні елементи, сайт став ще більш зручним для користувачів мобільних приладів, зручний розширений пошук дозволяє знайти страву на сайті в залежності від кулінарних вподобань користувачів. Крім того, незабаром на сайті з’явився модуль авторизації, який дає можливість зберігати всі улюблені рецепти в одному місці, створюючи свою унікальну книжку рецептів.
«Окрім візуального та технічного оновлення, у цьому році ми плануємо додати англомовну версію сайту, а також запустити нові рубрики, такі як “Дієтичні рецепти” та “Страви для мультиварки”», — розповідає Олександра Фідкевич.
Книжки рецептів
І це далеко не всі гастрооновлення від Євгена Клопотенка у 2021 році. Наразі триває робота над третьою кулінарною книжкою із серії «Зваблення їжею», яка буде присвячена святковим стравам. Книжка, яка буде створена у партнерству із брендом «Комо», побачить світ восени цього року. Крім того, у 2021 році другу книжку рецептів Євгена Клопотенка «Зваблення їжею з українським смаком» буде видано англійською мовою.
Крім того, в онлайн-магазині Євгена Клопотенка «Гастропріхожанє» з’явилися нові товари — футболки з рецептами борщу, верещаки та шпундри. «Ми вирішили піти незвичним способом популяризації українських рецептів і розмістили рецепти на футболках за допомогою QR-кодів, — розповідає Олександра Фідкевич. — На фронтальній частині футболки є транскрипція назв цих страв, а ті, кого вони зацікавлять з кулінарної точки зору, можуть більше дізнатись про них перейшовши за QR-кодом на спині».
Фото в заголовку: Влад Нагорний
Читайте також: В ексклюзивному інтерв’ю Creativity.ua Євген Клопотенко розповів про те, в чому полягає креативність кухаря, як можна порушувати правила, не порушуючи традицій, і якою має бути людина-бренд.