• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Ідеальна планета? BBC підпалила власні білборди на підтримку свого екологічного проєкту

4 Лютого, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Ідеальна планета? BBC підпалила власні білборди на підтримку свого екологічного проєкту
Share on FacebookShare on Twitter

Для просування циклу екологічних програм сера Девіда Аттенборо «Ідеальна планета», фінальна частина якого розпочалася в минулі вихідні, BBC Creative задіяв власні білборди, щоб наочно продемонструвати, що саме люди є руйнівною силою на планеті. Шалений успіх кампанії довів, що зовнішня реклама все ще може мати неабиякий вплив. Навіть тоді, коли через пандемію всі сидять по домівках.

Незвичне завдання

Коли команда BBC Creative отримала завдання просувати цей новий серіал, вона швидко зрозуміла, що бриф був набагато важчий, ніж зазвичай. «Корпорація ВВС хотіла, щоб це була більш масштабна кампанія, зосереджена не на передачі, а на зміні клімату взагалі, — ділиться враженнями креатор кампанії Майкл Цім. — Потрібно було, щоб до виходу серіалу ми створили відповідну атмосферу, відповідний настрій. Тож, на відміну від звичних трейлерів серіалу та кампаній з його просування, нам довелося шукати інше рішення, насправді прикольне, яке б розірвало мізки».

Ідеальне рішення

Джеймс Крос, креативний директор BBC Creative, впевнений, що кампанія має шокувати. «Треба було підкреслити той факт, що серіали BBC про природу — це не тільки розповіді про кумедних тварин та всілякі екзотичні дива. Насправді ця кампанія — серйозний меседж, які схильна зараз висвітлювати корпорація», — наполягає він.

BBC підпалила власні білборди на підтримку свого екологічного проєкту

І ось у листопаді команда BBC Creative разом із Talon Outdoor приступила до роботи, просуваючи серію за допомогою багатьох білбордів, встановлених по всій Великій Британії. Спочатку на білбордах були представлені милі тваринки, зняті в серіалі. Було також створено тривалий трейлер, що охоплює чотири серії — океани, вулкан, сонце, людей та погоду.

Потім команда придумала трюк, який мав відбутися в кінці серіалу. Вони раптово змінювали постери на білбордах. У результаті складалося враження, що постери нібито розірвали. Так креатори BBC Creative прагнули показати, як люди можуть розірвати цю планету на частини.

BBC підпалила власні білборди на підтримку свого екологічного проєкту

Креатори визнають, що вивчення фотобанку зображень, наданих знімальною групою серіалу A Perfect Planet, було довгим процесом. Треба було не лише знайти потрібні образи для першого випуску білбордів, але й знайти ідеальне поєднання з фінальними шоковими зображеннями.

«Ми спробували безліч зображень різних риб та ведмедів коала, — згадує Цім. — Ми постійно експериментували з дизайнерами, щоб правильно підібрати відповідність. Зображення риби повинно було збігатися з зображенням пляшки, а зображення дерева з мавпою мусило бути оточеним палаючим лісом, щоб справити найбільше враження. Тож знадобився деякий час, щоб отримати правильне поєдання усіх форматів».

BBC підпалила власні білборди на підтримку свого екологічного проєкту

Дим без вогню

Один із рекламних щитів був розроблений, щоб виглядати так, ніби його підпалили. Це сміливо показало б, що пожежа знищує середовища існування. Так виникла ідея задіяти на білборді димову машину. Для цієї акції було обрано білборд у центрі Манчестера.

Talon Outdoor не відразу погодилися з ідеєю димової машини. Зрештою, білборд, який димить, міг викликати проблеми з пожежною службою Манчестера. Тому напередодні встановлення рекламного щита була проведена ретельна оцінка ризиків, а пожежно-рятувальна служба Манчестера отримала повну інформацію і дала дозвіл на використання димової машини на білборді протягом 30-ти хвилин.

Іншим вирішальним фактором була природа самих легкозаймистих матеріалів. «Очевидно, що якщо ми проводимо кампанію з підвищення обізнаності про кліматичну кризу, ми не можемо використовувати шкідливий пластик, — пояснює креаторка Рейчел Майлз. — Отже, все, що ви бачите на цьому білборді, можна на 100% переробити».

BBC підпалила власні білборди на підтримку свого екологічного проєкту

В процесі друку постерів команда використовувала екологічні, нетоксичні фарби, тоді як панелі дисплея та банерні матеріали повністю піддавались вторинній переробці, як і деревина, яка використовувалася для побудови рами. А для створення диму була використана екологічна рідина на водній основі.

Цей ефект викликає у спостерігача потрібну реакцію, але не настільки шокуючу, щоб відвести погляд. Крос пояснює, що застосування правильної кількості коефіцієнта шоку було надзвичайно важливим, вказуючи, що, хоча відоме зображення пожежі підвищувало обізнаність про тяжкість цієї проблеми в Австралії, такі зображення були б надто екстремальними для ВВС.

Крім цієї кампанії, команда також підпалила оригінальний відеотрейлер, щоб наголосити на серйозності свого меседжу. Таким чином, сюжети з білбордів BBC проникли в кожен дім і дісталися тих, хто замкнувся всередині на час пандемії. Ідеальний прийом, щоб нагадати людям про нашу ідеальну планету.

Джерело


Читайте також: У Києві з’явиться 12-метрова медіаскульптура з переробленого пластику.

Теги: екологіязовнішня рекламакреативмедіасоціальна реклама

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

Кожен чув фразу “Ти не ти, коли голодний”, адже Snickers успішно використовує цей рекламний слоган вже понад 15 років. Ми пам'ятаємо бодай одну із версій реклами, яка демонструє, що голодними...

Читати даліDetails

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

7 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.