• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Яким чином коронавірус впливає на рекламну індустрію?

6 Березня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Майже кожна країна світу наразі здійняла тривогу через коронавірус. І оскільки здоров’я населення є головним пріоритетом, у цей час як люди, так і компанії обирають дуже обережну лінію поведінки. Щоб зрозуміти, яким чином коронавірус впливає на рекламну індустрію, журнал «The Drum» поцікавився з цього приводу думкою агенцій, які працюють в Китаї та інших країнах Азіатсько-Тихоокеанського регіону.

Трохи статистики

Компанія Dentsu Aegis Network за минулий тиждень провела опитування серед своїх клієнтів з Китаю, щоб зрозуміти, як компанії реагують на цю кризу в короткостроковій перспективі.

47% компаній зазначили, що епідемія коронавірусу значно зашкодила їх продажам, проте лише 7% з них вирішили взагалі відмовитися від витрат на рекламу, щоб зменшити свої збитки.

Географічний фокус діяльності став першою великою зміною для компаній. 22% з них заявили, що вони вже деякий час як обрали для себе інший регіональний фокус через поширення вірусу.

Враховуючи, що люди переважно залишаються вдома, частина брендів (14%) перенаправила на онлайн-рекламу той бюджет, що раніше призначався для офлайн-реклами.

Загалом, більшість нинішніх стратегій брендів (61%) розраховані лише на короткий термін. І лише 9% брендів зараз коригують свої довгострокові плани.

Онлайн-комунікація

Чук Чіанг (Cheuk Chiang), директор Dentsu Aegis Network по регіону Північної Азії, пояснив, що головним завданням для брендів зараз є допомога споживачам у боротьбі з вірусом та створення позитивної репутації в процесі.

«Насамперед ми маємо пам’ятати, що нинішня ситуація є гуманітарною кризою. У цьому контексті бренди мусять діяти тактовно та відповідально. Що стосується вкладів у медіа, то зовнішня реклама зараз цінується набагато нижче. Натомість збільшуються інвестиції в цифрові канали, особливо у формат короткого відео та соціальні платформи», – пояснює він.

З цією порадою погоджується і Кріс Стівенсон (Chris Stephenson), голова відділу стратегічного планування у агенції PHD APAC. Він рекомендує брендам замислитися про суспільні інтереси, а не лише про збільшення обсягів продажів.

«Чим більше люди лишаються вдома, тим популярнішим стає цифрове спілкування. А отже слід скористатися тим, що вашу аудиторію можна все частіше зустріти в мережі. Не зайвим буде виділити більший бюджет на роботу із соціальними каналами та пересвідчитися, що ви можете запропонувати своїм споживачам відповідний контент (мобільні медіа, вертикальне відео, коротке відео тощо)».

Як приклад компанії, яка швидко переорієнтувалася на цифрові медіа та роботу з аудиторією, що не виходить з дома, можна назвати виробника побутової техніки Midea. Ця компанія досить практично підійшла до просування своїх товарів. Вона вела пряму трансляцію онлайн-відео, взяти участь у яких запросила відомих лідерів думок та лікарів. Ця серія відео охоплювала теми від приготування здорової їжі вдома до того, як боротися з інфекцією.

Електронна комерція

За словами Стівенсона, якщо провести паралель з епідемією SARS 2003 року, ми можемо очікувати від брендів такої лінії поведінки, яка потенційно може посприяти інноваціям.

«Коли згадують про епідемію SARS, то дехто іронізує, що нинішні китайські платформи електронної комерції завдячують своїм існуванням саме тодішньому злету популярності онлайн-замовлень».

Електронна комерція вже зараз демонструє зростання в геометричній прогресії. Особливо це стосується групи товарів широкого вжитку, яка у 2019 році за темпами розвитку разів у сім перегнала решту сектору. І з огляду на те, як коронавірус впливає на індустрію, ця тенденція буде лише набирати обороти.

Ми можемо також бачити, що електронна комерція поступово опановує нові сфери. Зараз вже навіть нерухомість продають через цифрові платформи. Наприклад, компанія Hengda всього за 6 днів продала 7000 квартир онлайн.

Консервативний підхід до маркетингу

Втім, слід зазначити, що у такий непевний час типовою реакцією брендів є скасування чи відтермінування витрат на маркетинг. Адже для багатьох організацій саме маркетинг вважається тим осередком витрат, якого можна позбутися в першу чергу.

Економічно нестабільна ситуація та глобальна рецесія також спонукають бренди до консервативної політики, стверджує Пат Лоу (Pat Law), засновниця сінгапурської агенції Goodstuph.

«Коли агенція працює зі своїми брендами-клієнтами, важливо пам’ятати, які перспективи у того чи іншого бренда на глобальному ринку і наскільки чутливий він до економічної ситуації. Нинішня ситуація б’є насамперед по тим агенціям, у яких клієнти діють в сфері туризму, готельного та ресторанного бізнесу, роздрібної торгівлі, а особливо в сфері послуг з організації масових заходів».

Проте вона переконана, що навіть рецесію можна обернути собі на користь.

В кого варто повчитися

Китай та інші країни Азіатсько-Тихоокеанського регіону мали трохи більше часу, щоб пристосуватися до того, як коронавірус впливає на їхню економіку. І ці ж самі країни вже винесли ряд болючих уроків з епідемії SARS. Тому зараз, коли проблема коронавірусу стосується всього світу, країнам Європи й Америки не завадило б скористатися їх досвідом.

Головний урок, який слід засвоїти брендам у всьому світі, полягає, по-перше, в тому, що інтереси споживачів завжди мають бути на першому місці, а по-друге, в тому, що ніколи не треба втрачати оптимізму. Як пояснює Стівенсон з PHD, одужання неодмінно настане, а отже, бренди мають бути готові до цього.

«У 2003 році, під час епідемії SARS, доходи у секторі товарів широкого вжитку впали з 16% до 10%. Але після того, як епідемія закінчилася, наступний квартал року ознаменувався бурхливим розвитком».

Тому будьте готові до змін на краще і оптимістичні кампанії плануйте вже зараз!

Авторка статті – Шарлотта МакЕлені, редакторка журналу «The Drum» по Азіатсько-Тихоокеанському регіону.

Джерело

Теги: аналітиказдоров'ямаркетинг і комунікації

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

Агентство стратегічного маркетингу MAKE SENSE кинула виклик звичним уявленням про засоби особистої гігієни, і презентувала креативну кампанію для бренду Naturelle, що поєднує чистоту з бездоганним стилем. Минулого року, компанія Sunvita...

Читати даліDetails

«Якісні ліки для всього світу»: MAKE SENSE створили кампанію про глобальну експансію Farmak

Adsapience створив унікальний LifeSavingTruck для донорства крові, що подорожує країною

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?

27 Травня, 2025
Люди

Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025

28 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont
Ідеї

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

27 Травня, 2025
“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.