Instagram Reels — це формат контенту, який дозволяє створювати короткі відео та ділитися ними, які, на відміну від Instagram Stories, не зникають через 24 години. Попри те, що оновлення спочатку критикували як «копію TikTok», Reels отримав позитивні відгуки впливових представників, брендів та користувачів.
Отже, що таке Instagram Reels? Як працює дана функція? Та як бренд може використовувати Reels у своїй маркетинговій стратегії?
Що таке Instagram Reels
Instagram Reels — це короткі відеоролики на 15 або 30 секунд. Подібно до TikTok, Reels пропонує набір інструментів для редагування, які дозволяють користувачам створювати захопливі та веселі відеоматеріали. Reels можуть включати кілька відеокліпів, фільтри, підписи, інтерактивні фони, наклейки тощо.
Доступ до оновлення можна отримати через значок Reels внизу домашньої сторінки Instagram:
Reels інших користувачів можна переглянути на спеціальній вкладці над стрічкою облікового запису:
Instagram Reels проти TikTok
Оскільки Instagram Reels є суперником TikTok, варто обговорити, чим вони схожі та чим відрізняються.
Суть Instagram Reels та TikTok одна: надання користувачам творчого простору для створення та обміну короткими відео з іншими.
Однак вони мають суттєві відмінності:
Instagram Reels:
- Функція влаштована в Instagram
- Доступна тривалість відео: 15с, 30с, 60с
- Reels, якими поділилися в Stories, зникнуть через 24 години
TikTok:
- Окрема платформа
- Тривалість відео до 3 хвилин
- Всі відео залишаються в TikTok
Instagram Reels проти Instagram Stories
Не плутайтеся між Instagram Reels та Instagram Stories. Хоч вони дуже схожі один на одного, вони мають й деякі ключові відмінності:
- Функція Reels пропонує кілька творчих інструментів, включаючи AR-ефекти, регулювання швидкості та можливість вирівнювання багатокліпових відео для чіткіших переходів.
- Reels можуть бути представлені в розділі «Дослідження» та ними можна ділитися у Stories. Завантажуючи Reels, ви також можете опублікувати її у своєму акаунті. Усі створені вами Reels також показуватимуться у спеціальному розділі вашого профілю, подібно до публікацій IGTV.
- Якщо ви включите оригінальний звук, аудіо буде приписано до вас, а інші користувачі зможуть використовувати його для створення нових відео.
А як створювати та ділитися Instagram Reels читайте за посиланням.
Як відстежувати аналітику Instagram Reels
Щоб зрозуміти, чи Reels досягають мети та залучають вашу аудиторію, слід відстежувати їх результати. Instagram робить це просто — облікові бізнес-записи та творці можуть отримати доступ до аналітики Reels в Instagram Insights.
Показники ефективності включають:
- Досягнуті облікові записи
- Відтворювання
- Уподобання
- Коментарі
- Збереження
- Поширення
5 способів використання Instagram Reels для бізнесу
Діліться навчальним змістом
Створення навчального контенту — чудовий спосіб розпочати використання Reels.
Демонструйте свою продукцію
Щоб допомогти алгоритму зрозуміти, про що йдеться у вашому вмісті, і представити його потрібній аудиторії, використовуйте хештеги, накладання тексту та опис підписів.
Діліться залаштунками
Залаштунковий контент допомагає вашим підписникам в Instagram зрозуміти, хто ви й чому продаєте те, що продаєте. Такий тип вмісту привабливий, завойовує довіру і будує певні стосунки.
Озвучуйте знижки та діліться пропозиціями
Бонусна порада: залишайтеся справжніми та не робіть такий вміст занадто явним!
Багато брендів досягли успіху на TikTok, оскільки вони демонструють свою людяність і відмовляються постійно бути ідеальними — саме те, що хочуть бачити користувачі TikTok.
Отже, намагайтеся підтримувати однаковий рівень автентичності. Зосередьтеся на оригінальності та веселощах. Це призведе до високої зацікавленості у ваших відеороликах.
Використовуйте рекламу Instagram Reels
Починаючи з червня 2021 року, рекламодавці Instagram можуть обрати Reels як місце для розміщення своїх оголошень. Розміщення підтримує 6 рекламних цілей:
- Впізнаваність бренду
- Досяжність
- Трафік
- Встановлення додатку
- Перегляди відео
- Конверсії
Фото на головній: Claudio Schwarz
Читайте також:
Як створювати креативні пости в Instagram. Правила створення постів, де брати ідеї та на що орієнтуватися
ГО «Навчай для України» і діджитал-агентство FFFACE.ME запустили благодійний Instagram-фільтр