• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Як використовувати дані бенчмаркінгу у PR

7 Грудня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Як використовувати дані бенчмаркінгу у PR
Share on FacebookShare on Twitter

«Те, що вимірюється, покращується», — ця фраза Френка Стронґа, засновника і президента американської піар-агенції Sword and the Script дуже влучно описує бенчмаркінговий підхід до PR. Команда LOOQME розповідає, чим корисні дані бенчмаркінгу для PR і як їх використовувати.

Чим корисні дані бенчмаркінгу для PR

В загальному розумінні бенчмаркінг — це порівняльний аналіз, який можна застосовувати як до окремих компаній чи процесів, так і до продуктів, брендів чи послуг.

Такий порівняльний аналіз є важливим аспектом процесу планування PR з кількох причин:

  • дає розуміння поточного рівня висвітлення інформації про вашу компанію в ЗМІ у розрізі ринку та конкурентів;
  • показує чи мали ваші повідомлення вплив на цільову аудиторію і які з них були найефективнішими;
  • допомагає визначити ваші слабкі місця в медіаполі й попрацювати над їх усуненням;
  • показує, які канали комунікації працюють найкраще у вас, а які в конкурентів. Наприклад, це може бути підказкою для розширення інформаційного покриття вашого бренду;
  • забезпечує реалістичний підхід до комунікацій, на основі якого можна планувати та приймати стратегічні рішення.

Розвиток автоматизованих платформ моніторингу таких як LOOQME, SemanticForce, YouScan та інші, зробив процес збирання даних набагато швидшим, ефективнішим і доступнішим не лише для великих компаній, які є лідерами ринку, а й для середнього та малого бізнесу. Для них результати бенчмаркінгу можуть відкрити багато можливостей для розвитку і росту. Наприклад, забезпечити базову лінію для порівняння своїх результатів комунікації із сильнішими гравцями ринку. Ми не зможемо дістатись туди, куди йдемо зараз, якщо не знаємо, де ми були раніше. Чи не так?

Ще однією перевагою збору даних за допомогою платформ моніторингу є можливість отримати кількісні і якісні показники. Їх можна аналізувати як окремо так і комплексно, а отримані результати використовувати для підготовки PR-стратегій та планування комунікацій.

Для прикладу наведемо 2 діаграми на яких відображені показники одних і тих же компаній.

Перша діаграма відображає кількість згадувань та Share of Voice, SoV (доля згадувань компаній в медіапросторі). Для зручності, замість метрик з числом можна використовувати відсоткові значення.

Як використовувати дані бенчмаркінгу у PR

Друга діаграма показує якісний показник  —  MFI (індекс прихильності медіа). MFI відображає співвідношення позитиву до негативу щодо компанії у медіаполі.

Як використовувати дані бенчмаркінгу у PR

Зверніть увагу на «Компанію 3», що має високі кількісні показники (на діаграмі 1), але за індексом MFI вона на 9 місці. Це свідчить про те, що у неї частка негативних публікацій досить велика. Середній рівень негативу можна визначити для різних галузей та слідкувати, аби частка негативу за компанією не перевищувала цей показник. Варто бути готовими до того, що з ростом бізнесу – рівень негативу також зростатиме, головне зберігати здоровий баланс у цьому співвідношенні.

Для того, щоб отримати коректні дані бенчмаркінгу приділіть увагу формуванню добірки компаній для порівняння. Можна використовувати не тільки лідерів ринку, але й більш схожі компанії за розміром, напрямом діяльності чи рівнем активності.

Репутаційні бенчмарки ключових експертів ринку, керівників компаній та топменеджменту

Репутацію, впізнаваність, експертність ключових осіб вашого ринку можна також виміряти за допомогою інструментів медіааналітики, а отримані бенчмарки, наприклад, адаптувати в роботу з іміджем керівника компанії.

Вдалим прикладом, коли особиста репутація та рівень заробленої експертності активно використовуються як актив для підтримки іміджу компанії є медіаактивність співзасновників Monobank. Якщо взяти банківську сферу загалом, скільки матеріалів у медіа та соцмережах з топ-менеджментом ви згадаєте? Якщо додатково не гуглити, то з пам’яті я не згадала жодного.

А тепер повернемося до Monobank. Щось згадали? Я можу назвати 2 матеріали («Бизнес по любви. Сколько стоит monobank? Олег Гороховский о принципах, целях и инновациях» та «Якщо обʼєднати медицину з IT, вийде щось цікаве». Дмитро Дубілет — про відхід від влади, труднощі з поверненням у Monobank і нові проєкти. Велике інтервʼю»). А якщо погуглити, то подібних матеріалів за останні декілька років назбирається чимало, а це означає, що регулярні зусилля, які вкладаються у розвиток репутації дають свої плоди.

Бенчмарки репутації керівника компанії та топменеджменту можуть бути також кількісні та якісні. До кількісних, наприклад, можна віднести — кількість інтерв’ю у всеукраїнських чи галузевих медіа, кількість експертних коментарів у ЗМІ чи кількість статей у топових ділових виданнях. Якість відображають такі параметри як Media Favorability Index, MFI (індекс прихильності медіа) Media Visibility, MV (індекс помітності компанії у медіаполі) та Media Quality, MQ (індекс, який дозволяє враховувати тональність повідомлення, роль згадування бренду (головна, другорядна чи епізодична), рейтинг ЗМІ, подієвість.

Ілюстрація в заголовку: Марісса Дагер, unsplash.com


Мудрість в кожен чат. Вийшов проєкт «Інтернет-мудрість» та стікерпак проти фейків у листуванні.

Теги: PRринки та дослідження

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

Понад 400 учасників об’єдналися для обміну досвідом подолання комунікаційних перепон: як пройшов PR Марафон 2024

PR Марафон 30 жовтня: етика в комунікаціях під час війни

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025
Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025
Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.