29 лютого у переході київського метро між станцією Театральна та Золоті Ворота анонімна група художників змінила контекст реклами кондиціонерів від Алло для того, щоб привернути увагу до проблеми глобального потепління.
Відомо, що в кондиціонерах, які рекламуються, використовується фреон — речовина яка має шкідливий вплив на зміни клімату. Трохи детальніше це питання розкрито на створеному для акції сайті savewinter.net.
“Я назвав це Poster Hack. Ідея полягала у тому, щоб змінити основне повідомлення реклами максимально органічно, наче так і було задумано. Тому я вирішив замінити лише текст та підібрав подібні до оригіналу шрифти. Таким чином для перехожого це не виглядає як нарочитий вандалізм і має більше шансів довше залишитись на місці.
Проти самих брендів Алло або Cooper&Hunter я особисто нічого не маю, я не працюю на їхніх конкурентів, як дехто може подумати. Я вважаю, що боротись зі станом речей треба, починаючи з себе. Тому цією акцією я хотів звернутись суто до людей до кожного з вас. Просто так трапилось, що саме ця реклама Алло ідеально підходила під наш творчий задум.
Назва бренду та композиція банеру підштовхнула до основного меседжу акції: “Алло, схаменися!”. Це розклалось на два слогани: “Алло, зима зникає на твоїх очах!” та “Алло, врятуй зиму!”. Слоган Алло “Просто жити смарт” я вирішив не міняти, а змінити його суть. Жити смарт в новому контексті — це значить дбати про світ, у якому ти живеш.”, – ділиться своїм задумом та шляхами його реалізації ідейний натхненник та автор проекту, який просить називати його просто Вітя.