• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

Як створити нешаблонний візуальний стиль в Instagram для спільноти лікарів. Кейс Kukurudza & Sviy.Doc

21 Березня, 2024
Час прочитання: 2 хв.
A A
Як створити нешаблонний візуальний стиль в Instagram для спільноти лікарів. Кейс Kukurudza & Sviy.Doc
Share on FacebookShare on Twitter

Чи можливо створити нестандартний візуальний стиль в Instagram для спільноти лікарів? Без стандартних біло-блакитних кольорів і де, навпаки, переважає контрастність, колажність та ізі психоделіка?

Досвід Kukurudza Agency каже, що ще і як можливо. То як створити нестандартний візуальний стиль для проєкту Sviy.Doc — читайте далі у кейсі.

Хто такі Sviy.Doc і які у них цілі

Sviy.Doc — це українська спільнота лікарів-блогерів з аудиторією понад 100 000 підписників. Місія засновників — популяризувати доказову медицину, розповсюджувати правдиву інформацію та розвінчуючи міфи. Свій Док читають як фахівці, так і звичайні люди, які цікавляться темою здоров’я. На сторінці лікарі діляться порадами, проводять Q&A та прямі етери, публікують об’ємні матеріали про фізичне та ментальне здоров’я тощо.

Яке було завдання

Завдання в нас було таке: створити візуальний стиль бренду, розробити дизайн-систему для дописів та stories. І ось, що у нас вийшло — читайте далі.

Крок перший — створили мудборд

Ми вирішили зосередитися на яскравих кольорах, контрастності та стилі 80-х років. Почали складати мудборд — проаналізували конкурентів, пішли в Pinterest, надихалися мистецтвом, журналістикою та музичними гуртами того часу.

Так з’явилися референси. У них переважають:

  • елементи грайливих сюжетів з жанру пін-ап;
  • колажність;
  • яскраві кольори та контрастність;
  • візуальні метафори;
  • вирізки із журналів та плакатів;
  • ізі психоделіка (так, саме ізі).

Крок другий — експериментували

На мудбордах робота тільки починається. Далі — експерименти. Потрібно зрозуміти, як сприйме такий дизайн аудиторія, які будуть охоплення, коменти, яка кількість збережень тощо. Тому ми експериментували з нашими ідеями.

Тут ми міксуємо ілюстрації, кислотні кольори, чорно-білі вирізки, різні фігури та елементи, що намальовані від руки.

Поговоримо детальніше про цей допис та розберемо його:

  1. Перший слайд — обкладинка. Додаємо на передній план розу, яка відсилає до назви хвороби. Поєднуємо її з яскраво-рожевим кольором та, ніби намальованими від руки, хаотичними лініями.
  2. Карусель. На слайдах яскраво виділяємо експертну інформацію, але на фон ставимо вайбові фотки молоді з минулих десятиліть у чорно-білому кольорі.
  3. На останньому слайді, за традицією, кол ту екшн на коментування. Для більшої наочності пишемо його на білому фоні.

Крок третій — аналізуємо

Ми хотіли, щоб Sviy.Doc мав власний стиль і був впізнаваним. Так створили віжуал, де прості форми контрастують зі складним наповненням. Розбавили контент метафорами, бо не всі частини людського тіла пропускає Instagram та запакували все сміливістю.

Саме ця риса найкраще описує характер бренду, бо ми зруйнували стереотипи про медичні профілі зі спокійною біло-блакитною гамою й показали, що про медицину можна говорити інакше.

Теги: кейсикреативтехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО
Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025

У час, коли бізнес стикається з безпрецедентними викликами, а єдність стає вирішальним фактором стабільності, компанія УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО зробила стратегічний крок — оновила систему корпоративних цінностей і впровадила внутрішні стандарти компетенцій. Адже...

Читати даліDetails

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.