• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Як створювати креативні пости в Instagram. Правила створення постів, де брати ідеї та на що орієнтуватися

5 Липня, 2021
Час прочитання: 4 хв.
A A
Як створювати креативні пости в Instagram. Правила створення постів, де брати ідеї та на що орієнтуватися
Share on FacebookShare on Twitter

Зараз нікого не здивуєш просто красивою картинкою. Залишається креативити над відео і жалісним текстом. Вже давно минув час, коли можна мовчазно викладати в Instagram картинки. Відразу і почнемо з головних правил.

Основні правила створення постів

Контент-план

Головне і непорушне правило — контент-план, інакше ви просто забудете про вашу сторінку. Переваги:

  • економія часу: дозволяє планувати графік публікацій, тим самим мотивуючи вас на активність;
  • порядок у голові й на сторінці: ви будете візуально представляти свій порядок дій у вигляді складеного контент-плану. Плюс при підборі віжуалу ви формуєте естетичний смак;
  • трафік: за цікавим і корисним контентом читачі обов’язково повертаються на сайт або до ком’юніті. Якщо нові пости виходять у зручний для аудиторії час, з правильною періодичністю і прицільним змістом, то відвідуваність обов’язково збільшиться.
Як створювати креативні пости в Instagram. Правила створення постів, де брати ідеї та на що орієнтуватися

Якісний текст

Добре продуманий текст допоможе привернути увагу аудиторії та виділитися на тлі інших сторінок.

Плюси:
  • Утримання уваги цільової аудиторії (ЦА). За допомогою постів, що чіпляють, ви можете підсадити фоловерів на свій контент. Будь то чергова порція гумору або цінна порада.
  • Візитівка. Кейси, приклади, відповіді на питання — все це грає велику роль для читача. Чим більше блогер показує свою цінність і експертизу, тим лояльніше до нього розташована аудиторія.
  • Канал зв’язку. Пост — відмінний шанс встановити контакт з користувачами, що є вирішальним моментом для розкрутки блогу/бізнесу.
Мінуси:
  • Потрібно вміти правильно доносити інформацію, щоб не втратити аудиторію. Всі ми пам’ятаємо невдалий кейс з Регіною Тодоренко та її чоловіком Владом Топаловим…
  • Знаходити час писати ті самі тексти й не затримувати контент-план. Виставити фото можна в будь-який момент, а от створення хорошого тексту вимагає чимало часу.
Як створювати креативні пости в Instagram. Правила створення постів, де брати ідеї та на що орієнтуватися

Контент

Як би ми не писали, що фото —  не найголовніше, без них не обійтися.

Що потрібно:
  • Продуманий віжуал. При перегляді головної сторінки профілю потенційний підписник повинен бачити гарну розкладку в єдиному стилі і приємному поєднанні кольорів.
  • Різні ракурси. Одними селфі підписник ситий не буде, тому важливо чергувати фото з предметкою, фотографіями у повний зріст або в ¾.
  • Використання всіх типів контенту. Фото/відеопости, карусель, IGTV, Stories, Reels, Маски, Instagram Guide.
Чого робити не варто:
  • використовувати фільтри самої платформи, бо це застарілий тренд;
  • використовувати програми для публікації фото в повному розмірі, залишаючи рамки з боків, або програми репосту.
Як створювати креативні пости в Instagram. Правила створення постів, де брати ідеї та на що орієнтуватися
Як створювати креативні пости в Instagram. Правила створення постів, де брати ідеї та на що орієнтуватися
Як створювати креативні пости в Instagram. Правила створення постів, де брати ідеї та на що орієнтуватися

Тепер, коли у вас є база, ми розповімо, які пости користуються популярністю, щоб підписники охочіше заходили на вашу сторінку і стежили за оновленнями.

Клікбейт в заголовку

У стрічці читачі спочатку бачать всього один-два рядки постів, тому завдання — відразу ж виділити основну думку публікації або як-небудь зацікавити користувача, тоді він прочитає весь текст. Наприклад:

  • прив’язка до інфоприводу (знижка на честь свята, нововведення через карантин);
  • giveaways (необхідно вказати умови для отримання нагороди);
  • питання (можна риторичне, але таке, що хвилює вашу аудиторію);
  • проблема/страх підписників (тут важливо розуміти біль своєї ЦА);
  • приголомшлива статистика (наприклад, «9 із 10 блогерів роблять цю помилку»).
Як створювати креативні пости в Instagram. Правила створення постів, де брати ідеї та на що орієнтуватися

Заклики до дії

Багато користувачів ліниві, і залишити коментар їм вже не так просто. Для цього власники акаунтів придумують прості питання, що чіпляють, і підштовхують до дії:

  • пропонують проголосувати за один з варіантів;
  • просять оцінити річ за десятибальною шкалою;
  • кидають виклик.
Як створювати креативні пости в Instagram. Правила створення постів, де брати ідеї та на що орієнтуватися

Діліться експертною думкою

Покажіть, як створюється ваш продукт, бажано найбільш видовищну частину. Користувачі Instagram дуже люблять відео з прискореним процесом малювання, нанесення макіяжу, манікюру, збірки і так далі. Картинки в цьому випадку привертають менше уваги, тому робіть акцент на коротких відеороликах.

Роздавайте корисні чек-лісти

Крута ідея для контенту і залучення підписників — поділитися чимось корисним! Маркетологи такий спосіб привернення уваги називають лід-магнітом. Найпростіше — запропонувати підписникам корисний чек-ліст. У вигляді бонусів за підписку або реєстрацію ще можна дарувати PDF-книги, промокоди, знижки тощо.

Як створювати креативні пости в Instagram. Правила створення постів, де брати ідеї та на що орієнтуватися

Більше креативу! Створюйте меми або життєві цитати

Меми — ще один популярний вид контенту сьогодні. Якщо немає можливості робити круті фотознімки або відео, завжди врятують меми. А вчасно кинута фраза під фото може облетіти весь інтернет.

Речі, без яких ваш день не вдасться

Покажіть, які предмети або дії для вас важливі. Наприклад, чашка кави, килимок для йоги, лінзи, прикраси, ноутбук, навушники тощо. Запропонуйте підписникам зробити таку ж картинку з улюбленими речами й відмітити вас у постах.

Вітайте зі святами

SMM-спеціалісти зазвичай складають контент-план зі святами на рік. Обов’язково вітайте підписників! Поєднуйте приємне з корисним: аудиторія оцінить увагу.

Якщо зовсім немає ідей, а хочеться зробити креативний пост в Instagram, подивіться контент на Pinterest. Бажаємо вам якомога більше НАТХНЕННЯ.


Читайте також: Комунікаційна агенція GOLUBi GROUP створює бюро комунікаційних smart-рішень BeakBureau. Бюро спеціалізуватиметься на перетворенні бізнес-сторінок клієнтів у соціальних мережах на цікаві та корисні медіапортали.

Теги: креативсоціальні мережі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Алгоритми соцмереж vs. людський мозок: хто кого переграє?
М'язи

Алгоритми соцмереж vs. людський мозок: хто кого переграє?

15 Липня, 2025

У сучасному диджитал-світі щодня за нашу увагу змагаються два «гравці»: складні алгоритми соціальних платформ і людський мозок зі своїми фізіологічними обмеженнями й когнітивними упередженнями. Один — бездушна система, що вчиться...

Читати даліDetails

Як запустити Instagram-канал без бюджету і отримати стабільний канал продажів. Кейс MAUDAU

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Скільки заробляють креативники під час війни? Дослідження зарплат за 2025 рік від idealer$ та ВРК

17 Липня, 2025
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Освіта як основа національної стійкості: в Україні стартує партнерська ініціатива MSAgency Club
Відповідальність

Освіта як основа національної стійкості: в Україні стартує партнерська ініціатива MSAgency Club

17 Липня, 2025
Онлайн-освіта стає порятунком для покоління Alpha. 67% дітей уже випереджають шкільну програму
Відповідальність

Онлайн-освіта стає порятунком для покоління Alpha. 67% дітей уже випереджають шкільну програму

16 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.