Зараз нікого не здивуєш просто красивою картинкою. Залишається креативити над відео і жалісним текстом. Вже давно минув час, коли можна мовчазно викладати в Instagram картинки. Відразу і почнемо з головних правил.
Основні правила створення постів
Контент-план
Головне і непорушне правило — контент-план, інакше ви просто забудете про вашу сторінку. Переваги:
- економія часу: дозволяє планувати графік публікацій, тим самим мотивуючи вас на активність;
- порядок у голові й на сторінці: ви будете візуально представляти свій порядок дій у вигляді складеного контент-плану. Плюс при підборі віжуалу ви формуєте естетичний смак;
- трафік: за цікавим і корисним контентом читачі обов’язково повертаються на сайт або до ком’юніті. Якщо нові пости виходять у зручний для аудиторії час, з правильною періодичністю і прицільним змістом, то відвідуваність обов’язково збільшиться.
Якісний текст
Добре продуманий текст допоможе привернути увагу аудиторії та виділитися на тлі інших сторінок.
Плюси:
- Утримання уваги цільової аудиторії (ЦА). За допомогою постів, що чіпляють, ви можете підсадити фоловерів на свій контент. Будь то чергова порція гумору або цінна порада.
- Візитівка. Кейси, приклади, відповіді на питання — все це грає велику роль для читача. Чим більше блогер показує свою цінність і експертизу, тим лояльніше до нього розташована аудиторія.
- Канал зв’язку. Пост — відмінний шанс встановити контакт з користувачами, що є вирішальним моментом для розкрутки блогу/бізнесу.
Мінуси:
- Потрібно вміти правильно доносити інформацію, щоб не втратити аудиторію. Всі ми пам’ятаємо невдалий кейс з Регіною Тодоренко та її чоловіком Владом Топаловим…
- Знаходити час писати ті самі тексти й не затримувати контент-план. Виставити фото можна в будь-який момент, а от створення хорошого тексту вимагає чимало часу.
Контент
Як би ми не писали, що фото — не найголовніше, без них не обійтися.
Що потрібно:
- Продуманий віжуал. При перегляді головної сторінки профілю потенційний підписник повинен бачити гарну розкладку в єдиному стилі і приємному поєднанні кольорів.
- Різні ракурси. Одними селфі підписник ситий не буде, тому важливо чергувати фото з предметкою, фотографіями у повний зріст або в ¾.
- Використання всіх типів контенту. Фото/відеопости, карусель, IGTV, Stories, Reels, Маски, Instagram Guide.
Чого робити не варто:
- використовувати фільтри самої платформи, бо це застарілий тренд;
- використовувати програми для публікації фото в повному розмірі, залишаючи рамки з боків, або програми репосту.
Тепер, коли у вас є база, ми розповімо, які пости користуються популярністю, щоб підписники охочіше заходили на вашу сторінку і стежили за оновленнями.
Клікбейт в заголовку
У стрічці читачі спочатку бачать всього один-два рядки постів, тому завдання — відразу ж виділити основну думку публікації або як-небудь зацікавити користувача, тоді він прочитає весь текст. Наприклад:
- прив’язка до інфоприводу (знижка на честь свята, нововведення через карантин);
- giveaways (необхідно вказати умови для отримання нагороди);
- питання (можна риторичне, але таке, що хвилює вашу аудиторію);
- проблема/страх підписників (тут важливо розуміти біль своєї ЦА);
- приголомшлива статистика (наприклад, «9 із 10 блогерів роблять цю помилку»).
Заклики до дії
Багато користувачів ліниві, і залишити коментар їм вже не так просто. Для цього власники акаунтів придумують прості питання, що чіпляють, і підштовхують до дії:
- пропонують проголосувати за один з варіантів;
- просять оцінити річ за десятибальною шкалою;
- кидають виклик.
Діліться експертною думкою
Покажіть, як створюється ваш продукт, бажано найбільш видовищну частину. Користувачі Instagram дуже люблять відео з прискореним процесом малювання, нанесення макіяжу, манікюру, збірки і так далі. Картинки в цьому випадку привертають менше уваги, тому робіть акцент на коротких відеороликах.
Роздавайте корисні чек-лісти
Крута ідея для контенту і залучення підписників — поділитися чимось корисним! Маркетологи такий спосіб привернення уваги називають лід-магнітом. Найпростіше — запропонувати підписникам корисний чек-ліст. У вигляді бонусів за підписку або реєстрацію ще можна дарувати PDF-книги, промокоди, знижки тощо.
Більше креативу! Створюйте меми або життєві цитати
Меми — ще один популярний вид контенту сьогодні. Якщо немає можливості робити круті фотознімки або відео, завжди врятують меми. А вчасно кинута фраза під фото може облетіти весь інтернет.
Речі, без яких ваш день не вдасться
Покажіть, які предмети або дії для вас важливі. Наприклад, чашка кави, килимок для йоги, лінзи, прикраси, ноутбук, навушники тощо. Запропонуйте підписникам зробити таку ж картинку з улюбленими речами й відмітити вас у постах.
Вітайте зі святами
SMM-спеціалісти зазвичай складають контент-план зі святами на рік. Обов’язково вітайте підписників! Поєднуйте приємне з корисним: аудиторія оцінить увагу.
Якщо зовсім немає ідей, а хочеться зробити креативний пост в Instagram, подивіться контент на Pinterest. Бажаємо вам якомога більше НАТХНЕННЯ.
Читайте також: Комунікаційна агенція GOLUBi GROUP створює бюро комунікаційних smart-рішень BeakBureau. Бюро спеціалізуватиметься на перетворенні бізнес-сторінок клієнтів у соціальних мережах на цікаві та корисні медіапортали.