Протягом кількох років світ працює на все більш глобальному ринку. В результаті багато галузей стали більш взаємозалежними та гіперконкурентоспроможними, зокрема роздрібна торгівля, CPG та подорожі тощо.
Це призвело до зростання партнерських відносин між колегами (а іноді навіть між суперниками) у спробах подолати порушення та інтегрувати ланцюгів-збуту вартості. Згідно з нещодавнім звітом Winterberry Research, 70% опитаних керівників у США та Великобританії зараз або співпрацюють з іншими організаціями, щоб поділитися даними першої сторони, або планують почати.
Як правило, будь-яка діяльність щодо спільної роботи з даними — як усередині компанії, так і між компаніями — будується на основі довіри. Розвиток партнерських відносин, встановлення довіри та досягнення взаємної вигоди може зайняти значну кількість часу, а іноді змушує маркетологів кидати хороші гроші за погані партнерства.
Оскільки технологічний ландшафт розвивається, співпраця також розвивається. Технологія наступного покоління, яка захищає дані, обмежує їх переміщення, а також регулює доступ і використання, усуває багато історичних проблем і забезпечує більший масштаб між партнерствами. Коли власники даних можуть зберігати право власності та мати чіткий контроль у будь-який час, більше можливостей стають реальними.
У роздрібній торгівлі, наприклад, дані електронної комерції часто існують повністю окремо від даних, створених під час операцій у магазині. Уявіть собі, яку інформацію могли б отримати мерчендайзери, якби вони могли аналізувати транзакції та інші відповідні дані протягом усього шляху клієнта?
3 види співпраці та їх значення
Щоб розширити уявлення про співпрацю з даними в кожній галузі, корисно класифікувати потенційних партнерів за тим, чого ви взаємно хочете досягти:
Інноваційна співпраця: це партнерство між компаніями, які можуть не мати явного збігу аудиторії та асоціації, що робить його привабливим. Партнерство дає можливість отримати нові знання про ваших спільних споживачів, які ви, можливо, інакше не дізналися. Наприклад, якщо ви автомобільний бренд, ви можете співпрацювати з великим продавцем коробок, щоб розкрити інформацію про покупки, яка допоможе вам створити нові повідомлення.
Транзакційна співпраця: цей обмежений тип співпраці може допомогти усунути сліпі плями на шляху клієнта. З точки зору науки про дані, це зазвичай включає аналіз фіксованих попередньо визначених запитів над фіксованими таксономіями. Хоча потенціал для виявлення нових ідей може бути низьким, цінність зведених відповідей все ще може надати інформацію для покращення роботи клієнтів. Одним із прикладів є те, як ресторанні групи та QSR співпрацюють з компаніями доставки, щоб виявити макротенденції в плануванні запасів і ресурсів.
Широка партнерська співпраця: ця надійна співпраця між рівними сторонами користується більшою довірою та має більше економічне значення для спільної роботи. Наприклад, роздрібні торговці та компанії CPG можуть вступати в партнерську співпрацю, щоб покращити інформацію про клієнтів, виявити спорідненість продуктів і оптимізувати спільну стратегію виходу на ринок. З часом ці стратегічні відносини можуть підвищити цінність клієнта протягом усього життя та підвищити лояльність у довгостроковій перспективі.
Стійка конкурентоспроможність, навіть серед підрозділів, довгий час була перешкодою для співпраці, але вже не.
Використовуючи безпечний притулок для обміну даними, транзакції та медіа-файли можна отримати з партнерських мереж і використовувати для розробки цінних бізнес-ідей для збільшення обсягу інформації про клієнта. Навіть у високо регульованих галузях маркетологи можуть безпечно співпрацювати, щоб висвітлити більшу частину шляху клієнта та виміряти маркетингову діяльність з більшою ефективністю та точністю. Це також дозволяє маркетологам перевіряти менш очевидних партнерів, яких вони, можливо, уникали через час, який необхідний для визначення вартості.
Чому технологія підвищення конфіденційності допомагає зробити це можливим
Лідери знають, що рішучість не завжди вимагає жертв. Тенденції щодо технологій підвищення конфіденційності та більшої корисності даних дозволяють світовим лідерам вибирати шляхи, які справді підвищать бізнес без компромісів.
Щоб зробити співпрацю простішою та безпечнішою, маркетологи та аналітики використовують низку технологій підвищення конфіденційності (PET), щоб забезпечити дотримання суворих стандартів конфіденційності при співпраці з даними, дозволяючи аналізувати дані ключових показників, таких як рентабельність витрат на рекламу (ROAS).
PET являють собою постійно висхідну групу технологій, які допомагають компаніям дотримуватися правил щодо даних і вимог партнерів щодо використання даних. Поряд з адаптацією архітектури конфіденційності, побудованої на виборі споживача, прозорості та контролю, підприємство може краще організувати міжфірмову та внутрішньофірмову співпрацю з дотриманням конфіденційності.
Створення можливостей для спільної роботи над даними сьогодні означає роботу з партнерами, які розуміють, як максимізувати цінність даних без шкоди для конфіденційності, відкривати можливості для всього підприємства та перетворювати досвід клієнтів у конкурентну перевагу. З огляду на таку кількість можливостей, доступних сьогоднішнім керівникам, усе менше слід вважати неприйнятним.
Фото на головній: rawpixel
Читайте також:
C4 Energy вступає в партнерство з Starburst для створення нового напою
«Ти на лобі собі набий!». Колаборація тату-артистки Марії Федорівни та FFFACE.ME проти стигми татуювань