• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Історії

Як продакшн-компанія Radioaktive зняла бездоганний проморолик для VR-платформи Oculus

10 Червня, 2021
Час прочитання: 4 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Ось уже впродовж 20 років Radioaktive Film втримує свої позиції провідної продакшн-компанії України. Вона надає повний спектр послуг на вітчизняному ринку та за кордоном (Польща і Грузія). Компанія Radioaktive знімає художні фільми, телешоу, рекламні ролики, документальні фільми, онлайн-контент і фото та приваблює клієнтів вражаючими локаціями, чудовими акторами і масштабними декораціями.

Матеріал опубліковано в межах партнерства з TechUkraine.

За час, що минув від заснування компанії у 1998 році, команда Radioaktive виконала цілий ряд новаторських проєктів і зробила Україну привабливим знімальним майданчиком для британських та американських компаній. Співзасновник Radioaktive Дарко Скульський зібрав навколо себе постійну команду з понад 50 висококваліфікованих фахівців у сфері продакшену, чиї роботи здобули світове визнання.

Компанія Radioaktive працювала над відзначеними численними нагородами короткими відео для таких брендів як Audi, BMW, Lacoste, Huawei, Hyundai, Nike, Apple (Bounce і ECG), Xbox і AFK Arena (відео з Елайджею Вудом). Також вона долучилася до роботи над відомим мінісеріалом HBO «Чорнобиль», кліпами Cellophane американської співачки FKA Twigs, Iron Sky Паоло Нутіні, Up&Up гурту Coldplay тощо.

Команда Radioaktive працювала над 19 кампаніями-лауреатами Cannes Lions, серед яких Blood Normal від Libresse, відзначена в Каннах Гран-прі Glass Lion та Titanium Lion. Роботи Radioaktive здобули визнання на таких престижних конкурсах як British Arrows, MTV VMA, Epica Awards та Shots Awards. В 2018 році Radioaktive стала Продакшн-компанією року Shots Awards.

У чому була проблема?

Минулого року компанія Radioaktive працювала над рекламною кампанією VR-платформи Oculus (що належить Facebook), для якої вона знімала проморолик.

Першим і найголовнішим викликом майстерності команди Radioaktive тут стала необхідність працювати віддалено та координувати свою роботу з командами з інших куточків світу. Зйомки велися в умовах пандемії COVID-19, глобального локдауну та карантинних обмежень. Режисер Ян Понс Джуелл прибув до Києва і залишався в Україні літом 2020 року, щоб працювати над роликом, не перетинаючи зайвий раз кордон під час карантину.

Другою великою проблемою виявилася необхідність передати віртуальну реальність у форматі фільму. Коли мова заходить про фільми з видом від першої особи, глядачі звикли очікувати хаотичні рухи ручних камер або абсолютно не кінематографічний масштаб серіалів на кшталт «Піп Шоу». Але ж насправді ми бачимо світ, як реальний, так і віртуальний, зовсім не так!

«Ручні камери вкорінилися в термінології кінематографу як синонім виду від першої особи. Але ж у нас в очах картинка не трясеться, – пояснює режисер Ян Понс Джуелл у своєму інтерв’ю для Little Black Box. – Навіть коли ви біжите, ваші очі лишаються найдосконалішим підвісом на планеті. Вони постійно адаптуються, в той час як ви підскакуєте вгору-вниз. Ваш зір – найнеймовірніша технологія з усіх, що існують. Тому я хотів показати реальний вид від першої особи, який насправді є на диво плавним і має лазерну точність».

Яке рішення?

Одним із характерних аспектів виду від першої особи та віртуальної реальності є відчуття, наче камера прикріплена до тіла. Щоб створити цю ілюзію, показавши в кадрі руки, команда знайшла на диво лоу-тек рішення – режисер запросив дівчат-близнючок зіграти відповідно праву та ліву руки.

Коли ви дивитеся новий проморолик Oculus, різноманіття сцен та стилів створює враження, що продакшн був дуже складним процесом. Так воно, власне, й було – численні сцени, складні декорації та продакшн-дизайн, величезний акторський склад і широкий спектр технік.

Більшість сцен були передані одним кадром і додаткових ракурсів не потребували.

Перед самими зйомками Ян Понс Джуелл, фоторежисер Мауро Чіарелло та перший асистент режисера Джеймс Даєр створили покадрову «чернетку» (crap-o-matic) ролика. Для цього їм довелося побігати в одному з київських парків з іграшковими автоматами AK-47, підшукуючи найкращі кадри за допомогою камери смартфону. Ян зображав праву руку, а Мауро – ліву. І саме такі планування та підготовча робота і дозволили команді продемонструвати справжню майстерність, коли настав час для зйомок.

Коли ми перескакуємо від сцени до сцени, ми бачимо, що кожна з них містить якийсь креативний трюк, якусь хитрість. Сцена зі «Світу Юрського періоду», наприклад, була знята з ультрафіолетовою підсвіткою. З такою технікою Джуелл і Чіарелло свого часу експериментували, працюючи над так і не випущеним кліпом Каньє Веста. Натхненням для цієї сцени став рівень в грі Jurassic World Aftermath, де гравець мусить ховатися від велоцирапторів у лабораторії. Ці ефекти було відтворено лише за допомогою можливостей камери, зафарбувавши тіні чорним і створивши на знімальному майданчику пласке «двовимірне» освітлення.

Звісно, відтворити фантастичні віртуальні світи Oculus було б неможливо без численних спецефектів. Їх забезпечила студія Mill London на чолі з креативним директором Деном Вільямсом, виконавчим продюсером Алексом Фітцджеральдом та постановником візуальних ефектів Адамом Дроєм, яким також доводилося творити свою магію в умовах віддаленої роботи.

Які кінцеві результати?

Проморолик Oculus – First Steps відтворює всю імерсивність та переконливість цієї VR-платформи. Креативні та технологічні команди наразі переосмислюють потенціал інтерактивних медіа для сторітелінгу. Вони опановують нове середовище для наративу, застосовуючи для цього технологічні рішення в ході зйомок та креативного продакшену.

Працюючи над цим проєктом, компанія Radioaktive, як і завжди, допомогла максимізувати його цінність. А це, в свою чергу, відкриває нові можливості для креативності та реалізації таких проєктів в Україні.

Проєкт «Підвищення конкурентоспроможності креативних індустрій та машинобудування завдяки рішенням українських ІТ-компаній» реалізується платформою TechUkraine у партнерстві з АППАУ — Асоціацією підприємств промислової автоматизації України, Міжнародною асоціацією Culture and Creativity та за фінансової підтримки уряду Німеччини через GIZ.

Джерело 1, 2

До речі, нещодавно, у День Києва, ми могли бачити ще одну роботу Radioaktive Film, зняту новозеландським режисером, яка показує, що Україна – це Pretty cool place.

Теги: відеовіртуальна реальністьмаркетинг і комунікаціїпродакшн

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Новорічні радощі починаються з поїздки: як Uklon дарує святкову магію у період зимових свят
Ідеї

Новорічні радощі починаються з поїздки: як Uklon дарує святкову магію у період зимових свят

20 Грудня, 2024

Український райдхелінг-сервіс Uklon представив новорічну кампанію. Основна ідея полягає в тому, щоб нагадати людям про маленькі новорічні радощі, які все ще існують в простих речах і про які не варто...

Читати даліDetails

Мемна доставка: як завоювати серця аудиторії через гумор

Відомі українські маркетологи та рекламісти взяли участь у рекламі Effie Awards Ukraine 2024

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.