В 2023 році «Садочок» — улюблений сік українських мам та дітей — повернувся на полички супермаркетів і звернувся до нас із важливим завданням: побудувати ефективну комунікацію повернення бренду.
Ми мали грамотно активізувати соціальні мережі й створити рекламну кампанію, яка буде радше про місію та атмосферу бренду, ніж просто про продукт.
Ми хотіли сказати, що, попри важки часи й труднощі з виробництвом, бренд знайшов сили знову дарувати турботу та любов своїм споживачам.
Структура й креативна ідея кампанії
Як ми це зробили? Разом з брендом створили свій особливий «Словник любові». Це кампанія про важливі почуття, які іноді так важко одягнути у влучні слова.
Словник складався з унікальних листівок з персонажами, які ми створили спільно з українським художником. Кожна листівка мала унікальне повідомлення, яке можна було персоналізувати, додавши свій підпис (матусі, коханому, донечці тощо).
Свою листівку можна було згенерувати й підписати в боті. Крім того, кожен, хто згенерував листівку, автоматично ставав учасником розіграшу від бренду «Садочок».
SMM-частина
Щоб ідея спрацювала максимально ефективно, вона має бути цільною та однаково зрозуміло розкриватися на всіх каналах комунікації. Тому ми розробили глобальну стратегію SMM-комунікації в межах загальної концепції любові й турботи. Велика частина контенту в соціальних мережах складалася з інтерактивів і дописів, що залучають до комунікації, а також із тих самих «листівок любові».
Інфлюенс-маркетинг
Одним з основних завдань у межах гілки інфлюенс-маркетингу було отримати планові КРІ: охоплення 1 300 000 акаунтів із залученням до участі в конкурсі на сторінці в Instagram. Отже, ми не лише відновили стару аудиторію, а й залучили нових активних учасників.
В інфлюенс-кампанії нам треба було донести, що «Словник любові» — це насамперед емоційна концепція, яка має приносити радість, викликати усмішку й дарувати тепло. Тому ми прагнули, щоб інтеграції в блогерів вийшли нативними: блогери розповідали, що для них любов, як вони її виражають, робили ніжний і турботливий контент зі своїми дітьми та лагідно інтегрували сік «Садочок».
Головною метою було пояснити аудиторії, як і де можна зробити «листівку любові» та взяти участь у розіграші призів (можна було виграти соки й 10 брендованих наборів посуду для всієї родини). Серед блогерів були Лідія Кошарська, Вікторія Самбурська, Анастасія Войцеховська, Юлія Золотарьова, Христина Решетнік, Лілія Савчин та Ольга Мартиновська.
Відео (Вікторія Самбурська)
https://drive.google.com/file/d/1xPX7AtgwFl6eqxwtSPOp3Jqrkzw7plWt/view?usp=drive_link
Відео (Юлія Шолудько)
https://drive.google.com/drive/folders/1j3ayCe472pxEzW3rmJyE8N7zfCfdSOyG
Лише завдяки вдалому поєднанню контенту в соцмережах, інфлюенс-маркетингу та залученню споживачів до активностей «Садочок» зміг зробити кожну листівку зі «Словника любові» частиною свого бренду, а водночас — частиною життя споживачів. У ході кампанії нам удалося досягти бажаних результатів. Велика кількість переходів на бот і реакцій від аудиторії свідчить про успішний підхід до побудови ефективної комунікації.
Висновок однозначний: успіх у сучасному світі маркетингу — це не тільки рекламні кампанії, а й спосіб створення емоційних зв’язків з аудиторією. Бізнес стає чимось більшим, ніж просто обміном товарами та послугами, — це можливість розповісти історію, поділитися цінностями й почуттями.