• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Як повернути садочок в український медіапростір. Тепла й ефективна комунікація від ОMG agency

22 Грудня, 2023
Час прочитання: 2 хв.
A A
Як повернути садочок в український медіапростір. Тепла й ефективна комунікація від ОMG agency
Share on FacebookShare on Twitter

В 2023 році «Садочок» — улюблений сік українських мам та дітей — повернувся на полички супермаркетів і звернувся до нас із важливим завданням: побудувати ефективну комунікацію повернення бренду.

Ми мали грамотно активізувати соціальні мережі й створити рекламну кампанію, яка буде радше про місію та атмосферу бренду, ніж просто про продукт.

Ми хотіли сказати, що, попри важки часи й труднощі з виробництвом, бренд знайшов сили знову дарувати турботу та любов своїм споживачам.

Структура й креативна ідея кампанії

Як ми це зробили? Разом з брендом створили свій особливий «Словник любові». Це кампанія про важливі почуття, які іноді так важко одягнути у влучні слова.

Словник складався з унікальних листівок з персонажами, які ми створили спільно з українським художником. Кожна листівка мала унікальне повідомлення, яке можна було персоналізувати, додавши свій підпис (матусі, коханому, донечці тощо).

Свою листівку можна було згенерувати й підписати в боті. Крім того, кожен, хто згенерував листівку, автоматично ставав учасником розіграшу від бренду «Садочок».

SMM-частина

Щоб ідея спрацювала максимально ефективно, вона має бути цільною та однаково зрозуміло розкриватися на всіх каналах комунікації. Тому ми розробили глобальну стратегію SMM-комунікації в межах загальної концепції любові й турботи. Велика частина контенту в соціальних мережах складалася з інтерактивів і дописів, що залучають до комунікації, а також із тих самих «листівок любові».

Інфлюенс-маркетинг

Одним з основних завдань у межах гілки інфлюенс-маркетингу було отримати планові КРІ: охоплення 1 300 000 акаунтів із залученням до участі в конкурсі на сторінці в Instagram. Отже, ми не лише відновили стару аудиторію, а й залучили нових активних учасників.

В інфлюенс-кампанії нам треба було донести, що «Словник любові» — це насамперед емоційна концепція, яка має приносити радість, викликати усмішку й дарувати тепло. Тому ми прагнули, щоб інтеграції в блогерів вийшли нативними: блогери розповідали, що для них любов, як вони її виражають, робили ніжний і турботливий контент зі своїми дітьми та лагідно інтегрували сік «Садочок».

Головною метою було пояснити аудиторії, як і де можна зробити «листівку любові» та взяти участь у розіграші призів (можна було виграти соки й 10 брендованих наборів посуду для всієї родини). Серед блогерів були Лідія Кошарська, Вікторія Самбурська, Анастасія Войцеховська, Юлія Золотарьова, Христина Решетнік, Лілія Савчин та Ольга Мартиновська.

Відео (Вікторія Самбурська)

https://drive.google.com/file/d/1xPX7AtgwFl6eqxwtSPOp3Jqrkzw7plWt/view?usp=drive_link

Відео (Юлія Шолудько)

https://drive.google.com/drive/folders/1j3ayCe472pxEzW3rmJyE8N7zfCfdSOyG

Лише завдяки вдалому поєднанню контенту в соцмережах, інфлюенс-маркетингу та залученню споживачів до активностей «Садочок» зміг зробити кожну листівку зі «Словника любові» частиною свого бренду, а водночас — частиною життя споживачів. У ході кампанії нам удалося досягти бажаних результатів. Велика кількість переходів на бот і реакцій від аудиторії свідчить про успішний підхід до побудови ефективної комунікації.

Висновок однозначний: успіх у сучасному світі маркетингу — це не тільки рекламні кампанії, а й спосіб створення емоційних зв’язків з аудиторією. Бізнес стає чимось більшим, ніж просто обміном товарами та послугами, — це можливість розповісти історію, поділитися цінностями й почуттями.

Теги: блогеркреатив

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

Національна мережа зоомаркетів MasterZoo спільно з креативною агенцією Taktika випустила нову рекламну кампанію, присвячену снам домашніх улюбленців. Особливістю промороликів стало поєднання різних технік: зйомка улюбленців, 3D-моделювання, AI-генерування. Для MasterZoo кожен...

Читати даліDetails

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

24 Квітня, 2025
Маркетинг і Комунікації

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

7 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025
Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.