• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Як подорослішала «Галичина»: від ілюстрацій до крафтового фотоконтенту

30 Липня, 2024
Час прочитання: 2 хв.
A A
Як подорослішала «Галичина»: від ілюстрацій до крафтового фотоконтенту
Share on FacebookShare on Twitter

Агенція «MOKO Digital» здобула 3 нагороди на фестивалі «IAB Mixx Awards Україна» у 2024 році за проєкт нової візуальної стилістики для бренду «Галичина». Журі відзначило роботу в категоріях «SMM-visual craft», «Visual strategy» та «Creative strategy in social networks».

Повномасштабне вторгнення змінило українців, змусило всіх нас подорослішати. Разом зі своєю аудиторією подорослішала у своїх соцмережах і «Галичина». До 2022 року бренд комунікував на території Карпат, робив акцент на своєму походженні, використовував ілюстрований контент, щоб влучати в серденька цільової аудиторії — зумерів. Тепер «Галичина» не про окремий регіон, тепер «Галичина» про всю Україну.

З перших днів війни бренд підтримував українців: волонтерив, надавав гуманітарну допомогу, постачав продукцію на передову. Тому було важливо передати цю підтримку й аудиторії в релевантний для неї спосіб — через контент.

Трансформація бренду відбулася в декілька етапів. Важливою складовою стала зміна голосу бренду: він більше не був лише карпатським, він став загальноукраїнським. «Галичина» припинила взаємодіяти виключно карпатськими діалектами, натомість почала досліджувати діалекти різних регіонів, розповідати про них і вживати їх у своїй комунікації.

У процесі створення контенту креативна команда MOKO дотримувалася кількох принципів:

– залишали на фото великодки (елементи, які мають приховані особливості) через реквізит та природу, які відсилають до кожного регіону країни (посилюючи єднання бренду з усією Україною);

– відмовилися від присутності продукції на частині фото, щоб залишатися щирими в бажанні зближення з українцями;

– натомість нативно інтегрували на світлини айдентику та використовували брендований шрифт, щоб зберегти впізнаваність;

– не планували заздалегідь, а створювали релевантний контент на основі спостережень за аудиторією та аналізу її настроїв.

11

За словами копірайтерки, ключовим принципом комунікації була гнучкість. Розуміючи те, як швидко змінюється ситуація довкола, команда обрала адаптивну стратегію для візуального контенту. Вона дозволила оперативно реагувати на актуальні події, а також створила простір для змін та креативу.

Так, наприклад, візуальна стилістика світлин змінювалася відповідно до сезону. У літній період на фото домінувала соковита зелень із м’яким золотавим відтінком вечірнього сонця. А вже восени переважали темно-жовтогарячі та брунатні кольори, легке сяяння в суміші з блюром та осіння туманність. Обов’язковим елементом кожної обробки була зернистість, що не лише надавала фото трендового плівкового вигляду, а й створювала ефект неідеальних світлин (які часто вподобують українці).

Що в підсумку? «Найкраща реклама» за словами підписників, 3 нагороди на міжнародному фестивалі «Mixx Awards», 485 871 лайків, 31 997 коментарів, 10 534 поширень та понад 10 тисяч збережень підтверджують, що серце «Галичини» б’ється в один такт із серцями українців!


Теги: кейсиконтенткреатив

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО
Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025

У час, коли бізнес стикається з безпрецедентними викликами, а єдність стає вирішальним фактором стабільності, компанія УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО зробила стратегічний крок — оновила систему корпоративних цінностей і впровадила внутрішні стандарти компетенцій. Адже...

Читати даліDetails

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Відповідальність

Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю

7 Липня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.