Агенція «MOKO Digital» здобула 3 нагороди на фестивалі «IAB Mixx Awards Україна» у 2024 році за проєкт нової візуальної стилістики для бренду «Галичина». Журі відзначило роботу в категоріях «SMM-visual craft», «Visual strategy» та «Creative strategy in social networks».
Повномасштабне вторгнення змінило українців, змусило всіх нас подорослішати. Разом зі своєю аудиторією подорослішала у своїх соцмережах і «Галичина». До 2022 року бренд комунікував на території Карпат, робив акцент на своєму походженні, використовував ілюстрований контент, щоб влучати в серденька цільової аудиторії — зумерів. Тепер «Галичина» не про окремий регіон, тепер «Галичина» про всю Україну.
З перших днів війни бренд підтримував українців: волонтерив, надавав гуманітарну допомогу, постачав продукцію на передову. Тому було важливо передати цю підтримку й аудиторії в релевантний для неї спосіб — через контент.
Трансформація бренду відбулася в декілька етапів. Важливою складовою стала зміна голосу бренду: він більше не був лише карпатським, він став загальноукраїнським. «Галичина» припинила взаємодіяти виключно карпатськими діалектами, натомість почала досліджувати діалекти різних регіонів, розповідати про них і вживати їх у своїй комунікації.
У процесі створення контенту креативна команда MOKO дотримувалася кількох принципів:
– залишали на фото великодки (елементи, які мають приховані особливості) через реквізит та природу, які відсилають до кожного регіону країни (посилюючи єднання бренду з усією Україною);
– відмовилися від присутності продукції на частині фото, щоб залишатися щирими в бажанні зближення з українцями;
– натомість нативно інтегрували на світлини айдентику та використовували брендований шрифт, щоб зберегти впізнаваність;
– не планували заздалегідь, а створювали релевантний контент на основі спостережень за аудиторією та аналізу її настроїв.
За словами копірайтерки, ключовим принципом комунікації була гнучкість. Розуміючи те, як швидко змінюється ситуація довкола, команда обрала адаптивну стратегію для візуального контенту. Вона дозволила оперативно реагувати на актуальні події, а також створила простір для змін та креативу.
Так, наприклад, візуальна стилістика світлин змінювалася відповідно до сезону. У літній період на фото домінувала соковита зелень із м’яким золотавим відтінком вечірнього сонця. А вже восени переважали темно-жовтогарячі та брунатні кольори, легке сяяння в суміші з блюром та осіння туманність. Обов’язковим елементом кожної обробки була зернистість, що не лише надавала фото трендового плівкового вигляду, а й створювала ефект неідеальних світлин (які часто вподобують українці).
Що в підсумку? «Найкраща реклама» за словами підписників, 3 нагороди на міжнародному фестивалі «Mixx Awards», 485 871 лайків, 31 997 коментарів, 10 534 поширень та понад 10 тисяч збережень підтверджують, що серце «Галичини» б’ється в один такт із серцями українців!