Що робити, коли задач багато, а в добі всього 24 години? 31 жовтня, о 13:00 сервіс моніторинг LOOQME та newage. digital agency проведуть безоплатний вебінар «AI-інструменти для рекламних кампаній: від креативів до результатів», під час якого розкажуть, як автоматизувати рутину у креативній роботі та зекономити час.
Кожен запуск рекламної кампанії — це десятки дрібних рішень. Вони відбирають час, ресурс і банально виснажують. Під час вебінару експерти продемонструють, як штучний інтелект допомагає швидше тестувати гіпотези, шукати аудиторії, перевіряти дані й робити кампанії ефективнішими.
Спікери:
Оксана Кононова – CEO LOOQME;
Олександр Рольський – CEO newage. digital agency.
Вони розберуть практичні кейси, поділяться інструментами та розкажуть, як самі оптимізовують щоденні процеси. А ще – виділять “червоні прапорці” у роботі з АІ та звернуть увагу на неочевидні нюанси його використання.
Учасники дізнаються:
- як автоматизувати рутину та знайти натхнення в діджиталі;
- як підсилити ефективність кампаній з допомогою AI-інструментів від Google, Meta;
- як налаштувати командний флоу з AI‑асистентами без помилок і хаосу;
- як зробити щоденну роботу продуктивнішою, а позаробоче життя – простішим.
Кому буде корисно:
- фахівцям з діджиталу та маркетингу;
- тим, хто ставить ТЗ, пише копірайти, створює креативи для рекламних кампаній;
- менеджерам і керівникам, які хочуть оптимізувати роботу команди.
Вебінар допоможе учасникам ефективніше запускати рекламні кампанії, організовувати роботу з AI-асистентами у команді та впевнено автоматизовувати повсякденні процеси.
Зареєструватися можна за посиланням. Усі зареєстровані отримають запис вебінару та презентацію.