• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Як органічно охопити мільйон акаунтів на колабі з фільмом, і до чого тут Карл із «The Walking Dead»

7 Лютого, 2025
Час прочитання: 2 хв.
A A
Як органічно охопити мільйон акаунтів на колабі з фільмом, і до чого тут Карл із «The Walking Dead»
Share on FacebookShare on Twitter

3:00 ночі за київським часом, команда OMG agency, астрологиня та актори фільму «Breakup Season» у прямому ефірі з американськими підписниками. Це свіженький кейс Flirtini.

БРЕНД

Flirtini — популярний дейтинг-застосунок із понад мільйоном юзерів у США. Має АІ-помічника Fliry, який допомагає створити класний профіль, підкидає теми для розмов або й самостійно чатиться з тобою, коли і про що захочеш.

ЗАВДАННЯ

Завданням колаби було запартнеритись з американським фільмом «Breakup Season» до Міжнародного дня розставань.

На меті було дві цілі:

  • соціальна — підтримати юзерів у складний період їхніх стосунків. Дати позитивні емоції та відчуття, що вони не самотні;
  • маркетингова — збільшити охоплення та кількість підписок в соцмережах Flirtini й прорекламити вихід нового фільму.

ЩО РОБИЛИ

1 крок. Щоб розігріти аудиторію, сммники запустили в соцмережах «Breakup Hotline» для всіх, кому потрібна була підтримка в цей період. Мотивували аудиторію ділитися в директі своїми історіями розставань. Найцікавіші, з дозволу підписників, забирали для обговорення на майбутньому прямому ефірі. В переписці всіх добряче підтримували, давали поради та від душі сміялись разом над історіями, як-от коли зрадник-колишній знайшов «своє щастя», і тепер разом з ним відпрацьовує усі кармічні уроки.

2 крок. Далі заанонсували саму колабу та спільний прямий ефір. Наш анонс активно репостили актори кінострічки, в тому числі й Чендлер Ріггз (той самий Карл із «Ходячих мерців», у якого, на секундочку, 3.3М підписників), тож допис набрав 118 900+ переглядів та став найпопулярнішим з початку кампанії.

Паралельно зідзвонились із командою фільму, підготували детальний скрипт, механіку розіграшу і питання для учасників, щоб ефір пройшов якомога цікавіше.

3 крок. Сам стрим провели 11 грудня о 3:00 ночі за київським часом. Ну і тому що в США було вже 5:00 вечора. У ефірі зібрали вайбову компашку: головних акторів фільму «Breakup Season», майже 3 тис. американських фанів та астрологиню Flirtini — Неду.

Було дуже вау: разом сміялися, ділилися особистими переживаннями та навіть плакали. Неда пояснила, чому пари часто розходяться у період різдвяних свят з погляду астрології. Сммники агенції поділилися найепічнішими історіями підписників, а актори фільму розповіли про власний досвід та дали трушні поради. Наприкінці провели швидку вікторину на тему фільму й п’ятьом найшустрішим учасникам подарували преміум-підписку на Flirtini та лінк на безоплатний перегляд «Breakup Season».

РЕЗУЛЬТАТИ

Теги: кейсисоціальні мережі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ребрендинг автоматів AQUABOX: від технічного продукту до стильного міського сервісу
Інсайти

Ребрендинг автоматів AQUABOX: від технічного продукту до стильного міського сервісу

23 Квітня, 2025

Уявіть бренд води, який не просто продає продукт, а розповідає цілу історію. Ми в Underdog не просто уявляли, а візуалізували цю ідею в оновлений бренд. Так почалась трансформація AQUABOX —...

Читати даліDetails

TikTok, що об’єднав три аудиторії: як запускався акаунт соціального освітнього проєкту «Навчай для України»

Агентство OMG запустило ініціативу «ІнстаКачка», щоб безкоштовно допомогти українським малим бізнесам прокачати свої соцмережі

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

24 Квітня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Як увійти до Національного рейтингу креативності комунікаційних агентств 2025

11 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо
Маркетинг і Комунікації

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

7 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.