• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

Як оновлений SMM-підхід приніс +6490 підписників та на 145% збільшив кількість переглядів

26 Грудня, 2025
Час прочитання: 2 хв.
A A
Як оновлений SMM-підхід приніс +6490 підписників та на 145% збільшив кількість переглядів
Share on FacebookShare on Twitter

«Ідеальний» контент давно не гарантує ідеальних результатів і лояльності ЦА. Вони з’являються, коли бренд показує свою справжність.

КЛІЄНТ

Philadelphia — культовий крем-сир, що вже давно став синонімом гастрозадоволення. Бренд, як справжній Philly-друг, готовий смачно розділяти зі споживачами будь-які щоденні моменти, додаючи їм крем-сирної ніжності.

ЗАВДАННЯ

  • Освіжити SMM-підхід.
  • Підвищити залучення та впізнаваність бренду.
  • Стати ближчими до споживачів, але не втратити відчуття преміальності продукту.

РІШЕННЯ

Почали з аналізу ніші, конкурентів, особливостей ринку, сегментів ЦА та соцмереж бренду Philadelphia. Завдяки цьому отримали важливі інсайти та визначили подальший вектор комунікації.

Наступним етапом розробили:

  • чітке позиціювання «Philly-друг твоїх неідеальних моментів», яке задало контенту більш дружній та щирий вайб;
  • живий tone of voice із фірмовими слівцями, що апетитно розкривають продукт та допомагають бренду розмовляти з ЦА однією мовою;
  • рубрикатор, що розкриває найрізноплановіші ситуації споживання, гастроінсайти, трушні моменти з продуктом, трохи крем-сирного креативу й фану.

 Приклад контенту

Все це завернули в оновлений візуальний підхід:

  • додали більше живих «невилизаних» кадрів, щоб показати справжність та викликати довіру;
  • розбавили стрічку крупними планами, щоб передати емоції;
  • додали заголовки фірмовим шрифтом, щоб залучати до прочитання дописів;
  • сформували впізнаваний колажний ефект, який додає трендову родзинку;
  • обіграли крем-сирну текстуру для плашок та візуальних акцентів, щоб передати апетитність продукту.

Для найкращих результатів розробили стратегію просування в Meta Ads з урахуванням усіх етапів маркетингової воронки. Це дозволяє охоплювати та екологічно залучати на сторінку нову зацікавлену аудиторію.

Для цієї ж мети ми регулярно партнеримо Philadelphia з перевіреними гастробрендами, продукти яких є найкращими на ринку та органічно поєднуються із крем-сиром: від ТМ форелі й шинки до хліба. Саме тому обрали формат парних дописів із легкими відеорецептами — він виглядає максимально нативно, демонструє продукт у реальному використанні та охоплює суміжну аудиторію, яка за інтересами є нашою цільовою.

РЕЗУЛЬТАТИ

Усі ключові показники стабільно зростають. За перший рік співпраці:

  • Приріст аудиторії: +6 490 підписників.
  • Engagement Rate (ER): зріс із 1,8% до 2,6%.
  • Середня кількість взаємодій: +31% лайків, x3 коментарів, +145% переглядів відео.
  • Якісна аудиторія: +60%.

ЧОМУ ЦЕ ПРАЦЮЄ:

  • Важливими є коректно визначене позиціювання, комплексно розроблена SMM-стратегія та трендові підходи.
  • Довіру та взаємодію формує автентичність і користь, а не естетика заради естетики.
  • Реакція на тренди та інфоприводи підсвічує сучасність бренду і допомагає вести живий діалог із підписниками.
  • Цікаві колаборації, релевантні партнерства та активності дозволяють розширити охоплення.
  • UGC-ролики виглядають справжніми та ближчими для аудиторії, бо показують бренд у реальних ситуаціях, а не лише в ідеальних постановках. Крім того, UGC дає додаткове залучення.
Теги: кейсисоціальні мережі

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Як робити рекламу, яка виграє нагороди? Ніяк. Робіть нормальну

10 Грудня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Як Havas Engage перетворили щоденний шопінг на святковий ритуал

17 Грудня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.