«Ідеальний» контент давно не гарантує ідеальних результатів і лояльності ЦА. Вони з’являються, коли бренд показує свою справжність.
КЛІЄНТ
Philadelphia — культовий крем-сир, що вже давно став синонімом гастрозадоволення. Бренд, як справжній Philly-друг, готовий смачно розділяти зі споживачами будь-які щоденні моменти, додаючи їм крем-сирної ніжності.
ЗАВДАННЯ
- Освіжити SMM-підхід.
- Підвищити залучення та впізнаваність бренду.
- Стати ближчими до споживачів, але не втратити відчуття преміальності продукту.
РІШЕННЯ
Почали з аналізу ніші, конкурентів, особливостей ринку, сегментів ЦА та соцмереж бренду Philadelphia. Завдяки цьому отримали важливі інсайти та визначили подальший вектор комунікації.
Наступним етапом розробили:
- чітке позиціювання «Philly-друг твоїх неідеальних моментів», яке задало контенту більш дружній та щирий вайб;
- живий tone of voice із фірмовими слівцями, що апетитно розкривають продукт та допомагають бренду розмовляти з ЦА однією мовою;
- рубрикатор, що розкриває найрізноплановіші ситуації споживання, гастроінсайти, трушні моменти з продуктом, трохи крем-сирного креативу й фану.
Все це завернули в оновлений візуальний підхід:
- додали більше живих «невилизаних» кадрів, щоб показати справжність та викликати довіру;
- розбавили стрічку крупними планами, щоб передати емоції;
- додали заголовки фірмовим шрифтом, щоб залучати до прочитання дописів;
- сформували впізнаваний колажний ефект, який додає трендову родзинку;
- обіграли крем-сирну текстуру для плашок та візуальних акцентів, щоб передати апетитність продукту.
Для найкращих результатів розробили стратегію просування в Meta Ads з урахуванням усіх етапів маркетингової воронки. Це дозволяє охоплювати та екологічно залучати на сторінку нову зацікавлену аудиторію.
Для цієї ж мети ми регулярно партнеримо Philadelphia з перевіреними гастробрендами, продукти яких є найкращими на ринку та органічно поєднуються із крем-сиром: від ТМ форелі й шинки до хліба. Саме тому обрали формат парних дописів із легкими відеорецептами — він виглядає максимально нативно, демонструє продукт у реальному використанні та охоплює суміжну аудиторію, яка за інтересами є нашою цільовою.
РЕЗУЛЬТАТИ
Усі ключові показники стабільно зростають. За перший рік співпраці:
- Приріст аудиторії: +6 490 підписників.
- Engagement Rate (ER): зріс із 1,8% до 2,6%.
- Середня кількість взаємодій: +31% лайків, x3 коментарів, +145% переглядів відео.
- Якісна аудиторія: +60%.

ЧОМУ ЦЕ ПРАЦЮЄ:
- Важливими є коректно визначене позиціювання, комплексно розроблена SMM-стратегія та трендові підходи.
- Довіру та взаємодію формує автентичність і користь, а не естетика заради естетики.
- Реакція на тренди та інфоприводи підсвічує сучасність бренду і допомагає вести живий діалог із підписниками.
- Цікаві колаборації, релевантні партнерства та активності дозволяють розширити охоплення.
- UGC-ролики виглядають справжніми та ближчими для аудиторії, бо показують бренд у реальних ситуаціях, а не лише в ідеальних постановках. Крім того, UGC дає додаткове залучення.
