• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Як Nestlé та Wunderman Thompson Australia викликали хвилю вірусного контенту в TikTok

29 Вересня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Як Nestlé та Wunderman Thompson Australia викликали хвилю вірусного контенту в TikTok
Share on FacebookShare on Twitter

У цьому світі є три типи людей: люди, які акуратно відламують кожну частину Kit Kat, люди, які гризуть шоколад, поки побачать вафлю, і люди, які викидають усі манери у вікно і по-варварськи кусають.

З того часу, як Kourtney Kardashian з’явилася у світі як та, що відкушує Kit Kat 2016 році, десятирічний розлад Kit Kat тільки посилилося. Минулого тижня Nestlé нарешті вирішило визнати цю дискусію, провівши опитування в Instagram, Twitter та TikTok. Ці зусилля очолила компанії Kit Kat з Австралії та Нової Зеландії. Вони заохочують своїх шанувальників розповідати про власні звички в харчуванні під хештегом #rulebreak.

@tomford19

Кампанія, яка отримала назву «Have a Bite» на честь гасла бренду «Have a Break Have a Kit Kat», за перші 48 годин після запуску набрала 4,3 мільйона переглядів у TikTok та Instagram, а зараз загалом майже до 16 мільйонів за хештегом #rulebreak.

У цій кампанії Nestlé співпрацювали з Wunderman Thompson Australia, і, за словами асоційованих креативних директорів Simon Koay та Steven Hey, участь у тривалих дебатах щодо продуктів було найбільш органічним способом спілкування з шанувальниками.

«Замість того, щоб намагатись спровокувати обговорення з нуля, використати соціальну мережу для того, щоб закріпити повідомлення бренду або дати поштовх новому захопленню, ми просто увійшли в дискусію, яка вже існує», — сказав Koay.

Суперечки кампанії Caton

У червні Kit Kat Australia і Нова Зеландія запустили рекламу з актором Michael Caton у головній ролі, який відриває частину Kit Kat, щоб розслабитися після стресового моменту на Zoom. Але коли камери перестали працювати, знімальна група Wunderman Thompson стала свідком того, як актор перекушував трохи інакше.

Caton

«Камери дійсно зафіксували, як він один раз укусив гігантський шматок між дублями, — сказав Koay. — Ми думали, що настав час, щоб бренд дійсно визнав, що це так».

Ця тема викликає суперечки, тому що відламати кожну паличку, щоб з’їсти Kit Kat, — це вся мета дизайну продукту. Хоча деякі лише злегка ставляться до тих, хто відхиляється від норми, інші шанувальники нервують і навіть відчувають сильний дискомфорт, коли хтось відкушує, а не відламує.

Джерело


Читайте також:

CMO Mastercard щодо екзистенційних загроз, з якими стикаються маркетологи

Теги: TikTokісторіїкреативтехнології

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

Онлайн-освіта стає порятунком для покоління Alpha. 67% дітей уже випереджають шкільну програму

16 Липня, 2025
Відповідальність

Освіта як основа національної стійкості: в Україні стартує партнерська ініціатива MSAgency Club

17 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.