У цьому світі є три типи людей: люди, які акуратно відламують кожну частину Kit Kat, люди, які гризуть шоколад, поки побачать вафлю, і люди, які викидають усі манери у вікно і по-варварськи кусають.
З того часу, як Kourtney Kardashian з’явилася у світі як та, що відкушує Kit Kat 2016 році, десятирічний розлад Kit Kat тільки посилилося. Минулого тижня Nestlé нарешті вирішило визнати цю дискусію, провівши опитування в Instagram, Twitter та TikTok. Ці зусилля очолила компанії Kit Kat з Австралії та Нової Зеландії. Вони заохочують своїх шанувальників розповідати про власні звички в харчуванні під хештегом #rulebreak.
Кампанія, яка отримала назву «Have a Bite» на честь гасла бренду «Have a Break Have a Kit Kat», за перші 48 годин після запуску набрала 4,3 мільйона переглядів у TikTok та Instagram, а зараз загалом майже до 16 мільйонів за хештегом #rulebreak.
У цій кампанії Nestlé співпрацювали з Wunderman Thompson Australia, і, за словами асоційованих креативних директорів Simon Koay та Steven Hey, участь у тривалих дебатах щодо продуктів було найбільш органічним способом спілкування з шанувальниками.
«Замість того, щоб намагатись спровокувати обговорення з нуля, використати соціальну мережу для того, щоб закріпити повідомлення бренду або дати поштовх новому захопленню, ми просто увійшли в дискусію, яка вже існує», — сказав Koay.
Суперечки кампанії Caton
У червні Kit Kat Australia і Нова Зеландія запустили рекламу з актором Michael Caton у головній ролі, який відриває частину Kit Kat, щоб розслабитися після стресового моменту на Zoom. Але коли камери перестали працювати, знімальна група Wunderman Thompson стала свідком того, як актор перекушував трохи інакше.
«Камери дійсно зафіксували, як він один раз укусив гігантський шматок між дублями, — сказав Koay. — Ми думали, що настав час, щоб бренд дійсно визнав, що це так».
Ця тема викликає суперечки, тому що відламати кожну паличку, щоб з’їсти Kit Kat, — це вся мета дизайну продукту. Хоча деякі лише злегка ставляться до тих, хто відхиляється від норми, інші шанувальники нервують і навіть відчувають сильний дискомфорт, коли хтось відкушує, а не відламує.
Читайте також:
CMO Mastercard щодо екзистенційних загроз, з якими стикаються маркетологи