• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Історії

Як надихнути тисячі Z-тів відриватися разом із брендом? Кейс агенції VIVID та бренду Cheetos

19 Жовтня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Як надихнути тисячі Z-тів відриватися разом із брендом? Кейс агенції VIVID та бренду Cheetos
Share on FacebookShare on Twitter

Бекграунд проєкту

На початку 2021 компанія PepsiCo запустила в продажі в Україні нові солоні снеки у сегменті екструдерів, що швидко зростає — легендарні Cheetos. Так, саме легендарні, бо вже понад 70 років вони задовольняють бажання світового споживача у понад 40 країнах отримати смачний хрусткий снек для всієї родини. Але в Україні про цей бренд було відомо небагатьом.

Ключовими споживачами Cheetos в Україні мали стати представники покоління Z та сімейні дорослі, в котрих є діти.

І якщо для дорослого сегменту аудиторії інструментами й каналами інформування стали традиційні — ТБ, OLV, то для нового покоління споживачів, іменованих поколінням Z, ці канали є малоефективними.

Завдання

Нам необхідно завоювати увагу молодого покоління споживачів: тих, хто, можна сказати, народився із «банерною сліпотою», живе у щоденно безмежному потоці інформації, трендів, а увага на контенті затримується не більше, ніж на 10 секунд.

Щоб залучити зетів до комунікації, необхідно було не просто придумати щось нове, а й буквально здивувати цю аудиторію: крутим форматом та залученими інструментами.

Увірватися до трендів молоді, зануривши їх у глобальну комунікацію бренду «Cheetos відкривається — гра починається», — наше амбітне завдання у підтримці запуску бренду в Україні.

Нашими комунікаційними завданнями були:

  • побудувати знання серед молодого сегменту аудиторії про появу бренду на ринку;
  • розкрити асортимент продуктів і продемонструвати його споживачеві.

Обмеження вказували на можливості

Запуск проєкту був обумовлений одразу декількома обмеженнями: по-перше, ми були обмежені в бюджеті на комунікаційну підтримку, і це ще більше підштовхувало нас до чогось нестандартного. По-друге, наша комунікація була обмежена умовами локдауну, а саме — stay-at-home лайфстайлом, що змусило нас шукати нові формати в digital-середовищі, де кількість рекламного шуму зростала щодня.

Cheetos

Рішення

Cheetos — це бренд, який спонукає людей до веселощів, ігор та пустощів. І в рамках цієї кампанії ми вирішили поставити в центр події не бренд, а нашу молодь, представників покоління Z. Оскільки саме вони є експертами в нестримних веселощах і знають про нього більше, ніж дорослі.

Залишилося придумати формат, який залучатиме, і надихнути аудиторію взаємодіяти з брендом.

Як ми надихнули людей на пустощі разом із Cheetos

Безумовно, платформою для пустощів став TikTok. Не тільки за форматом самого контенту, але й за кількістю присутньої нашої молодої ЦА. За даними звіту Global digital 2021 ‘We are social’ аудиторія 13-18 років займає п’яту частину від усіх користувачів TikTok в Україні та становить понад 1 млн цільових юзерів.

Опрацювавши доступний інструментарій, ми дійшли висновку, що нам необхідно щось більше, ніж просто інформування за допомогою блогерів та промо-постів. Те, що зможе привернути увагу підлітків і вірусним ефектом запустить кампанію. Такому яскравому бренду, як Cheetos, потрібна відповідна кампанія.

Таким чином був створений перший в Україні бренд-ефект у TikTok, у який інтегрувалася вся продуктова лінійка Cheetos.

Cheetos

Челендж #cheetosfundance

Ми запустили челендж #cheetosfundance, анонсували його за допомогою 9 найбільш релевантних нашій ЦА тіктокерів та використали платний формат платформи TopView.

Розробляючи механіку, ми відірвалися не менше, ніж усі учасники челенджу. Кожна складова розроблялася з особливим настроєм.

Трек. Для основи вирішили взяти відому мелодію з балету «Лебедине озеро» і покласти її на модний біт. Адже під який ще мотив танцювати сучасні па в сучасних «пачках» — пачках Cheetos?

Слова пісні. Заклик до дії, головний меседж і характер бренду ми умістили в одній лаконічній, запальній пісні, щоб ніхто не зміг втриматися дуріти й відриватися разом з Cheetos.

Результати

Ми надихнули десятки тисяч людей буквально танцювати в пачках! У пачках Cheetos!

Наш хіп-хоп балет припав до душі тисячам користувачів. І поки всі вони несамовито веселилися, наш бренд досягав нових і нових висот.

І всього за 6 днів #cheetosfundance в TikTok ми отримали 220 мільйонів переглядів (а до кінця місяця ця цифра зросла до 500 мільйонів). Ми охопили понад 4,5 мільйона української аудиторії. Розділивши всю вартість підготовки та реалізації проєкту, вартість кожного контакту з користувачем, в тому числі цільовим, обійшлася нам приблизно 0,3 грн.

А вишенькою на торті стала кількість створеного користувачами контенту, який до кінця челенджу досяг позначки у більш ніж 12 тис. Унікальність цього контенту не тільки у творчому підході креаторів, а й у всебічному розкритті сутності бренду: його емоційних та раціональних переваг.

TikTok — майданчик для досягнення бізнес-результатів

Наш комплексний підхід до комунікації, інноваційні інструменти й проста механіка челенджу отримали колосальний позитивний фідбек від аудиторії. Цією кампанією ми не просто розповіли про новий бренд, а й змогли встановити більш тісний контакт з молодою аудиторією покоління Z — занурити їх у світ бренду.

І поки ринок ще приглядається до потужності платформи TikTok, Cheetos за перші чотири місяці після запуску зміг досягти лідерських позицій у сегменті. Звичайно, це не єдиний залучений інструмент просування, але, як виявилося, один із найефективніших для того, щоб органічно вписати новий бренд у споживчі переваги молодої аудиторії.


Читайте також:

Хрусткоплямкосьорбонямномномна ТікТок-кампанія. Кейс «Верес» та VIVID

Теги: TikTokідеїінфлюенсерикреатив

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Для тих хто готується до Effie Awards Ukraine 2025 –  Effie Workshop
Інсайти

Для тих хто готується до Effie Awards Ukraine 2025 – Effie Workshop

22 Липня, 2025
Скільки заробляють креативники під час війни? Дослідження зарплат за 2025 рік від idealer$ та ВРК
Аналітика

Скільки заробляють креативники під час війни? Дослідження зарплат за 2025 рік від idealer$ та ВРК

17 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.