• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

Як набрати 17 тисяч підписників за 5 місяців у телеграм-каналі

20 Січня, 2025
Час прочитання: 2 хв.
A A
Як набрати 17 тисяч підписників за 5 місяців у телеграм-каналі
Share on FacebookShare on Twitter

Ритейл — ніша, яка триматиме в тонусі будь-якого SMM-ника, бо кількість та швидкість анонсів, знижок та новинок у маркетах несеться невпинно. І якщо з інстою все більш-менш зрозуміло, то прокачка ТГ-каналу для ритейлу має свої нюанси.

OMG agency ділиться секретами ведення тг-каналу для мережі супермаркетів VARUS, яка налічує на зараз 110+ маркетів по всій країні. Має власні ТМ та пекарню, тому асортимент ну дуже різномаїжний.

Основним викликом стало залучення нових підписників до ТГ-каналу VARUS та забезпечити стабільний щомісячний приріст підписок й утримати авдиторію.

Тож план дій виглядав так:

  • розробити стратегію для активного бусту по залученню нової авдиторії;
  • спланувати щомісячні активації та корисний контент, який замотивує підписників лишатись та взаємодіяти з постами.

ЩО МАЛИ НА СТАРТІ

  • Кількарічний Telegram-канал VARUS із регулярним постингом, який коливався в межах 3–4 тис. підписників і ніяк не зростав.
  • Щомісячний приріст — максимум 300–500 підписників та чимало регулярних відписок.

ЩО РОБИЛИ

Крок 1

Звісно ж, головну роль відіграє корисний контент. Тож експерти агенції налаштували регулярне щоденне ведення з актуальними акціями та унікальні дописи, яких немає в інших соцмережах VARUS. Наприклад, тематичні добірки товарів за приємними цінами або ж просто трушні мемчики — це додає цікавості та стимулює залишатися з нами. Закріпили все регулярними кол ту екштами в інших соцмережах VARUS переходити до нашого телеграм-каналу за корисностями.

Крок 2

Для активного приросту і зацікавлення авдиторії потрібен буст — ним стали розіграші. Призи мають бути вартісними та метчитись із продуктовою тематикою, тож для цього обрали кухонну техніку.

Такі активації проводяться раз на місяць тривалістю в один тиждень. Цього достатньо, щоб активно охопити та заохотити авдиторію, бо виникає відчуття, ніби результати вже ось-ось. Додатково запускається щомісячне промо Meta-сервісами на постійній основі.

Крок 3

Розіграші техніки допомагають швидко залучити нову авдиторію, але як її утримати? Бо ж дарувати такі коштовні призи нонстоп — не вихід. Саме на постійну підтримку авдиторії у каналі працює дві механіки:

  • Конкурси із сертифікатами на покупки в мережі VARUS. На них не «налетять» призолови, адже скористатися сертифікатом можуть лише жителі міст, де є VARUS. Тож конкурс цікавий лише теперішнім чи потенційним клієнтам. Навіть статистика показує, що в таких активаціях беруть участь переважно підписники каналу, тож він працює саме на підтримку залученої авдиторії.
  • Промокоди, що дають знижку -25% на покупки у VARUS. Вони розміщуються лише у ТГ-каналі. Кожні два тижні  оновлюються та діють на різні категорії товарів. Тож відстежити й не пропустити новий можна лише залишаючись підписником.

Вишенькою на торті стала новорічна активація від VARUS. На період з листопада по грудень бренд запустив у власному застосунку спецгру «Тапай сюди». У ній потрібно заробити якомога більше балів, щоб вирости в рейтингу та на фіналі отримати коштовні призи. Один із варіантів заробити бали — підписатися на ТГ-канал VARUS.

ЯКІ РЕЗУЛЬТАТИ

  • +2 400 підписок на місяць в середньому.
  • +11 200 нових підписників за 5 місяців.

Теги: кейсисоціальні мережі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

Ребрендинг автоматів AQUABOX: від технічного продукту до стильного міського сервісу

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?

27 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.