КЛІЄНТ
ТМ «Агуня» — український бренд дитячого харчування. Виготовляє соки, сирочки та йогурти для малюків від 6 місяців. Бренд акцентує на турботі про майбутнє (бо коли дітки виростуть — рухатимуть цей світ далі).
У ЧОМУ ЗАДАЧА
«Агуня» — це про турботу. Тому бренд прийшов до агенції із потребою краще зрозуміти матусь та їхніх малюків, щоб дати їм необхідне сьогодні.
Тому задача полягала у наступному — зібрати потреби та інсайти ЦА бренду, і зробити це, в першу чергу, із користю для неї.
ЩО ДЛЯ ЦЬОГО ЗРОБИЛИ
Визначили мету — допомогти матусям просто так, бо знаємо, як часто їм буває складно.
Проаналізувавши цільову аудиторію агенція разом із креативною студією «Думи» запустили 3-місячний Агу-марафон.
Протягом марафону:
ділились експертними корисностями в боті;
розігрували Агу-бокси;
залучали мам-блогерок та блогерок, що от-от мали стати матусями;
проводили прямі ефіри про перший «ам», перший «топ-топ», міцний сон і т.д.;
створили Агу-стикерпак, який учасниці марафону забрали для своїх переписок у телеграмі.
Для початку було розроблено унікальний телеграм-бот із цільовими запитаннями, щоб якнайкраще познайомитися із ЦА. Механіка проста: юзер дає відповіді та вказує свій номер телефону, щоб залишитись із нами та підписатись на розсилку бота.
Навіщо це робити? Бо натомість у боті дають силу-силенну корисних порад і підтримки від мам-експертів, педіатрів та «Агуні». А ще проводиться регулярний розіграш Агу-боксів, умова реєстрації в якому — номер телефону.
До речі, бренд має власного маскота — маленького боса, тому, звісно ж, інтегрували його в комунікацію. Він немовби говорить про нашого чатбота: «Я коли тебе обрав мамою, підготувався. Ось тут все, що може тобі знадобитись». Бо маленький бос авторитетно обирає «Агуню» та піклується про кожну мамуню.
У підтримку бота запустити масштабний Агу-марафон у всіх соцмережах бренду!
В інстаграмі підключили активацію із купою UGC-мамусь та нішевих експертів із харчування, режиму, здоров’я. А в комунікації що тут, що у фейсбуці, регулярно мотивували реєструватися в телеграм-боті, щоб отримувати ще більше підтримки, порад та призів від «Агуні».
Також провели 4 розіграші продукції «Агуня» та ще один фінальний із трьома величезними Агу-боксами.
До кожного увійшли смаколики бренду, іграшка-розвивашка, світшоти для мами й малюка, шопер та сертифікат на MAKEUP.
ЩО ОТРИМАЛИ:
Понад 10 тис. підписників у боті (виконання на 129 %);
Понад 3 млн загального охоплення (виконання на 113 %);
Понад 6 тис. активних юзерів;
купу відгуків із вдячністю від мамусь;
зміцніле мам-ком’юніті навколо бренду.
Приємний бонус на інстаграм-сторінці «Агуні» за період марафону:
- К-сть підписників зросла на 1 423 юзери;
- ER збільшився до 6,6 %.