• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

Як набрати 10к+ підписників у чатботі: кейс від OMG Agency та креативної студії «Думи»

21 Листопада, 2024
Час прочитання: 2 хв.
A A
Як набрати 10к+ підписників у чатботі: кейс від OMG Agency та креативної студії «Думи»
Share on FacebookShare on Twitter

КЛІЄНТ

ТМ «Агуня» — український бренд дитячого харчування. Виготовляє  соки, сирочки та йогурти для малюків від 6 місяців. Бренд акцентує на турботі про майбутнє (бо коли дітки виростуть — рухатимуть цей світ далі).

У ЧОМУ ЗАДАЧА

«Агуня» — це про турботу. Тому бренд прийшов до агенції із потребою краще зрозуміти матусь та їхніх малюків, щоб дати їм необхідне сьогодні.

Тому задача полягала у наступному — зібрати потреби та інсайти ЦА бренду, і зробити це, в першу чергу, із користю для неї.

ЩО ДЛЯ ЦЬОГО ЗРОБИЛИ

Визначили мету — допомогти матусям просто так, бо знаємо, як часто їм буває складно.

Проаналізувавши цільову аудиторію агенція разом із креативною студією «Думи» запустили 3-місячний Агу-марафон.

Протягом марафону:

ділились експертними корисностями в боті;

розігрували Агу-бокси;

залучали мам-блогерок та блогерок, що от-от мали стати матусями;

проводили прямі ефіри про перший «ам», перший «топ-топ», міцний сон і т.д.;

створили Агу-стикерпак, який учасниці марафону забрали для своїх переписок у телеграмі.

Для початку  було розроблено унікальний телеграм-бот із цільовими запитаннями, щоб якнайкраще познайомитися із ЦА. Механіка проста: юзер дає відповіді та вказує свій номер телефону, щоб залишитись із нами та підписатись на розсилку бота.   

Навіщо це робити? Бо натомість у  боті дають силу-силенну корисних порад і підтримки від мам-експертів, педіатрів та «Агуні». А ще проводиться регулярний розіграш Агу-боксів, умова реєстрації в якому — номер телефону.

До речі, бренд має власного маскота — маленького боса, тому, звісно ж, інтегрували його в комунікацію. Він немовби говорить про нашого чатбота: «Я коли тебе обрав мамою, підготувався. Ось тут все, що може тобі знадобитись». Бо маленький бос авторитетно обирає «Агуню» та піклується про кожну мамуню.

У підтримку бота запустити масштабний Агу-марафон у всіх соцмережах бренду!

В інстаграмі підключили активацію із купою UGC-мамусь та нішевих експертів із харчування, режиму, здоров’я. А в комунікації що тут, що у фейсбуці, регулярно мотивували реєструватися в телеграм-боті, щоб отримувати ще більше підтримки, порад та призів від «Агуні».

Також провели 4 розіграші продукції «Агуня» та ще один фінальний із трьома величезними Агу-боксами.

До кожного увійшли смаколики бренду, іграшка-розвивашка, світшоти для мами й малюка, шопер та сертифікат на MAKEUP.

ЩО ОТРИМАЛИ:

Понад 10 тис. підписників у боті (виконання на 129 %);

Понад 3 млн загального охоплення (виконання на 113 %);

Понад 6 тис. активних юзерів;

купу відгуків із вдячністю від мамусь;

зміцніле мам-ком’юніті навколо бренду.

Приємний бонус на інстаграм-сторінці «Агуні» за період марафону:

  • К-сть підписників зросла на 1 423 юзери;
  • ER збільшився до 6,6 %.

Теги: креативсоціальні мережі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

Національна мережа зоомаркетів MasterZoo спільно з креативною агенцією Taktika випустила нову рекламну кампанію, присвячену снам домашніх улюбленців. Особливістю промороликів стало поєднання різних технік: зйомка улюбленців, 3D-моделювання, AI-генерування. Для MasterZoo кожен...

Читати даліDetails

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025
Маркетинг і Комунікації

GOLDEN DRUM АНОНСУВАВ СКЛАД ЖУРІ

18 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025
Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025
У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.