Відтворити відомі сцени з «Титаніка» складно, коли ви знаходитесь на борту швидкісного катамарана Fjord FSTR. Корабель доставить вас з Норвегії до Данії лише за 2 години 15 хвилин. Але коли ви сядете на нос, як Лео та Кейт у «Титаніку», ваш поцілунок, швидше за все, стане трохи хитким.
Це доводить дотепний рекламний ролик норвезького агентства POL, створений для компанії Fjord Line, що займається морськими перевезеннями. Головна особливість цієї кампанії — гумор на рівні фарсу. Таких гумористичних роликів значно поменшало з появою пандемії COVID-19, особливо в туристичній індустрії, якій, звісно, не до сміху.
Іноді для приверення уваги в рекламі потрібен лише безглуздий гумор, особливо в наші дні. «Ми все ще чекаємо, поки туристична індустрія повернеться до звичного життя. Ми віримо, що невпинно наближаємося до дня, коли знову зможемо вільно подорожувати, — говорять в агентстві. — А поки що сміх — це теж відпочинок від стресу».
Комедійні ролики є основним продуктом для агенції POL. Останньою роботою агентства була пародія на «Гру престолів», створена для бренду GM до фіналу Super Bowl.