Календар може бути дуже впливовою точкою контакту між брендом та споживачем. Якщо ви запропонуєте дійсно хороший спосіб креативно рахувати дні, ваш бренд пропишеться на чиємусь столі чи стіні на цілий рік. Ось шість успішних кампаній з добірки організаторів Cannes Lions, які показують, як бренд може скористатися календарем, щоб знайти підхід до своєї аудиторії.
The Tea Calendar (Haelssen & Lyon, Kolle Rebbe Hamburg, 2013)
Бренд Haelssen & Lyon зібрав у своєму календарі усі чайні букети, які він пропонує споживачам, і розіслав такі календарі своїм бізнес-партнерам. Тобто вони могли цілий рік щодня куштувати новий чай. Це є хорошим прикладом того, як можна додати новаторства та креативності у розсилку зразків продукції.
Survival Calendar (Suncorp, Young & Rubicam Brisbane, 2015)
Клієнти страхової компанії Suncorp, які живуть у щедрому на стихійні лиха австралійському штаті Квінсленд, отримали від неї «календар виживання». Він мав їм допомогти пережити ті численні халепи, якими обтяжена ця місцевість. На кожній сторінці була наведена конкретна ситуація і що у ній треба робити, щоб вибратися з неї з найменшими втратами. Наприклад інструкція, як закріпити тросом дах, щоб його не зірвало. Такий конструктивний підхід викликав вдячність у аудиторії і водночас допоміг компанії Suncorp мінімізувати збитки своїх клієнтів, а отже і страхові виплати за ними.
Effective MicroOrganisms Calendar (EMRO Asia, Creative Juice\G1 Bangkok, 2014)
Серед календарів від брендів є й такий, який ставить за мету переконати людей відмовитися від хімії на користь органічних альтернатив. Щодня користувачів заохочували відірвати від календаря новий квадратик паперу з живими мікробами, який можна було вкинути у літр води і отримати той чи інший продукт, здатний замінити собою побутову хімію. У такий спосіб користувачі могли самі пересвідчитися, що органічні альтернативи є не менш ефективними, ніж хімія. Таким чином людей поступово спонукали змінити свою поведінку та ставлення до споживання.
Stain Calendar (Cotton, DDB USA, 2017)
Бавовна – одна з найменш вибагливих тканин в плані догляду за нею. Тому, щоб прорекламувати її, яскравий та стильний календар скомбінував кулінарію та моду, закликаючи користувачів розпрощатися з плямами на одязі. Цільовою аудиторією такого календаря стали блогери та лідери думок.
Slave Calendar (Iziko Museums of South Africa, Geometry Global Cape Town, 2016)
Загальна кількість рабів, яких ввозили до Кейптауну, сягає 71000. А імена їм давали за місяцем їх прибуття. Цей календар, що розповідає їхню історію, став однією з музейних експозицій. Він креативно показав, як замість того, щоб рахувати дні до майбутніх подій, календарем можна скористатися, щоб привернути увагу до минулого.
Hairstyle Calendar (Hair Culture, Leo Burnett Hong Kong, 2014)
Популярна гонконзька перукарня випустила календар, який представляв цілий ряд розкішних та чудернацьких зачісок, об’єднаних темою «повсякденного мистецтва». Календар від Hair Culture демонстрував креативний дух закладу і водночас став своєрідною програмою лояльності для клієнтів.