• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес

Як компанії можуть покращити свою репутацію та чого очікують споживачі: статистика світових досліджень

8 Листопада, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Як компанії можуть покращити свою репутацію та чого очікують споживачі: статистика світових досліджень
Share on FacebookShare on Twitter

Піар покликаний підтримувати й захищати репутацію. Передусім це стосується комерційних організацій, репутація яких прямо впливає на конкуренцію в ринкових умовах. PR Consultant в Pleon Talan Масловська Єлизавета: про статистичні дані сучасних світових досліджень, які допомагають покращувати репутацію комерційних організацій.

Репутаційний капітал — це, по суті, нематеріальний актив, який свідчить про розвиток і зростання компанії, тож є цінним не лише для споживачів, але й для інвесторів, партнерів, працівників.

Як компанії можуть покращити свою репутацію та чого очікують споживачі: статистика світових досліджень
Масловська Єлизавета, PR Consultant в Pleon Talan

Згідно з дослідженнями, для 70% респондентів репутація компанії має вирішальне значення під час вибору продукту або місця роботи. А понад 90% споживачів зазначають, що позитивні відгуки можуть покращити їхню думку про організацію. Водночас щороку вага репутаційного капіталу зростає щонайменше на 1−2%, а особливої пріоритетності цей показник набуває саме зараз, під час пандемії, яка сформувала в суспільстві нові очікування від компаній.

статистика світових досліджень

Так, щорічне дослідження репутації Global RepTrak Reputation Score свідчить про те, що важливість репутаційного капіталу за рік збільшилася на рекордні 2,5%. Це пов’язано у тому числі саме з тим, як компанії долають виклики пандемії. У рейтингу проаналізовано 100 компаній — лідерів світового ринку за сімома драйверами репутації, як-от: якість товарів і послуг, управління, корпоративне громадянство, результативність, інновації, лідерство, умови праці.

Чому важливо дбати про свою репутацію

Чому важливо дбати про свою репутацію
За даними Reputation Capital, Global CSR Study, Deloitte

Як впливати на репутаційні показники якомога ефективніше

Унаслідок пандемії довіра до компаній із боку стейкхолдерів набула більшого значення. Показник Brand Trust уже давно вимірюють чимало відомих компаній, адже саме він дає змогу легко відстежувати репутаційний вплив.

Цікаво, що, згідно з дослідженням Edelman Trust Barometer, саме комерційним організаціям аудиторія довіряє найбільше. Стейкхолдерів найлегше зацікавити інноваційними підходами й технологіями, тож компаніям не варто нехтувати хоча б переходом в диджитал-простір. Споживачі також очікують, що вибрана ними компанія демонструватиме лідерство у сфері своєї діяльності та професійну експертність. Також важливо, щоб компанія публічно заявляла про свої цінності та головну мету, а під час кризи реагувала оперативно, особливо якщо негатив масово розповсюджується в інтернеті.

Популярними стають партнерства й колаборації відомих брендів, співпраця з інфлуенсерами та навіть із державою. Чимало компаній продемонстрували під час пандемії масштабну підтримку, що також позитивно вплинуло на їхню репутацію.

Як свідчать дослідження, корпоративна соціальна відповідальність визначає репутацію компанії на 40–70%. Водночас більшість споживачів уже неможливо вразити стандартною благодійністю чи «зеленим» офісом. Тепер клієнти звертають увагу на те, наскільки КСВ відповідає проєктам і бізнес-цілям компанії. Так, згідно з Global CSR Study, 90% споживачів очікують, що компанії працюватимуть не лише заради прибутку: вони також мають розв’язувати соціальні та екологічні проблеми. 87% опитаних підтверджують, що шукають саме таку організацію, яка має елементи відповідальної продукції.

Які піар-інструменти використовувати для управління репутацією

Стандартні інструменти роботи зі ЗМІ, звісно, не втрачають актуальності. Однак усе більш трендовим стає метод комунікації через топ-менеджмент. Цей метод, який іще називають СЕО-активізмом, передбачає активну позицію лідерів компанії, яка транслюється через написання експертних колонок, інтервʼю, регулярне ведення сторінок у соціальних мережах, виступи на тематичних конференціях.

Окремо варто зазначити: необхідність присутності в інтернет-просторі зростає. Компанії мало бути представленою в соцмережах — важливо також брати участь у різноманітних онлайн-заходах і знімати відеоконтент, залучатися до диджитал-кампаній, використовувати можливості інфлуенс-маркетингу.

Набирає популярності й так званий персональний бренд, за умовами якого працівники у своїх соцмережах висвітлюють діяльність компанії, що стає одним із каналів комунікації, особливо якщо це робиться без примусу, від щирого бажання ділитися власними думками й усіляко підтримувати діяльність свого роботодавця. Саме тому важливо розвивати корпоративну культуру за допомогою внутрішніх комунікацій.

Великого значення набуває залучення стейкхолдерів. Наприклад, бренди нерідко створюють кампанії, що залучають аудиторію до безпосередньої взаємодії з продуктом, участі в конкурсах чи тестах, а також до проєктів корпоративної соціальної відповідальності.

Споживачі розраховують на щирість бренду і дуже не люблять бути введеними в оману. Саме тому необхідні щира комунікація, активна взаємодія з користувачами в соцмережах (відповіді на запитання та коментарі), оперативне реагування на кризові ситуації та спростування фейків.

Рекомендації для українських комерційних організацій щодо розвитку репутаційного напряму:

  • посилювати корпоративну соціальну відповідальність напрямами, що відповідають діяльності та цінностям компанії, бути прозорими та чесними щодо своєї діяльності;
  • розвивати корпоративну культуру, взаємодіяти з працівниками у межах реалізації піар-кампаній;
  • систематично працювати з кризовими комунікаціями, відстежувати публічні рейтинги та відгуки в інтернеті, не ігнорувати коментарі та повідомлення в соцмережах (так, чимало компаній досі це роблять);
  • вступати у партнерства, бути відкритішими до запитів стейкхолдерів — наприклад, нерідко громадськість може запропонувати позитивне для суспільства рішення, яке допоможе розв’язати певну проблему ресурсами компанії, одночасно вплинувши й на репутацію;
  • не нехтувати новими тенденціями онлайн-простору та технологіями. Звертати увагу на відеоконтент, цікаві інструменти, як-от AR-маски, випробовувати нестандартні підходи до кампаній, наприклад фіджитал (поєднання диджиталу й фізичного простору);
  • чітко визначати мету й цінності, посилювати експертність у своїй сфері (наприклад, за допомогою власних досліджень, експертних коментарів і лекцій, участі в конференціях);
  • відстежувати показник довіри до компанії — Brand Trust, який є одним із ключових індикаторів підвищення репутації.

*Спостерігати за трендами репутаційного менеджменту можна у світових та українських дослідженнях, здійснюваних The RepTrak Company, Edelman Trust Barometer, Global CSR Study, Deloitte, Kantar Ukraine, Центром розвитку КСВ, а також орієнтуватися на Цілі сталого розвитку й стандарти ISO.

Фото на головній: Luis Villasmil


Читайте також:

Influence-маркетинг в Україні: як еволюціонували інтеграції з брендами й що вбиває рекламні кампанії

Теги: ексклюзивмаркетинг і комунікаціїрозвиток

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Думай як клієнт: від тригерів до просування
Бізнес та Інновації

Думай як клієнт: від тригерів до просування

7 Березня, 2024

Група компаній infocus та коворкінг GNRTR організовують бізнес-івент для маркетологів та підприємців. Тема: «Думай як клієнт: від тригерів до просування».Де та коли?🗓️ 16.03 о 13:00📍 коворкінг GNRTR: вулиця Михайла Грушевського,...

Читати даліDetails

Українських підприємців навчать піаритись на міжнародному ринку

Ваша гривня — наша зброя. Проєкт від Gusev Art Lab для фонду «Повернись живим»

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025
Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.