Контекст
В лютому цього року, на зимовому Ukrainian Fashion Week відбулась прем’єра філософії Financial Fashion, яку розробили та реалізували Havas Engage разом з Visa та ПриватБанк. Financial Fashion – це преміальне мистецтво управління фінансами, мода на яке актуальна у всі часи.
Тоді ця філософія була відображена у вигляді каліграфічного почерку — символу персонального та преміального банківського обслуговування під слоганом «Створюємо фінансову моду».
Пошук нової форми
Для підготовки до нового сезону Ukrainian Fashion Week потрібно було знайти нові сенси та символи, які розкриють філософію Financial Fashion більш глибоко та багатогранно.
Створити нову композицію символів, яка повною мірою відобразить винятковість преміального банківського обслуговування.
Символізм фінансів та моди
Легкість, швидкість, зручність, надійність – це одні з численних символів, які характеризують преміальний банкінг від Visa та ПриватБанку. Спадок, футуризм, колажність – це лише частина символів, які лежать в основі моди.
Майстерність, мистецтво, унікальність – це ті символи, на перетині яких зустрічаються мода та фінанси.
Тож після ретельного аналізу всієї символічної палітри контексту було знайдено рішення.
Український модний спадок
На візуально-сенсове втілення концепції надихнув мистецький спадок української моди в обличчі Соні Делоне – всесвітньо відомої художниці та дизайнерки українського походження, мислення та творчість якої сповнені символів, еклектичності, колажності та не втрачають свою актуальність до цього дня.

Абсолютно у стилі Financial Fashion.
Тож лишилось лиш візуалізувати всю композицію, що складається з активностей та пропозицій.
Символи та деталі
Елементи брендзони від Visa та ПриватБанку на Ukrainian Fashion Week SS26 набули рис колажу об’єднаного єдиним стилем.
Одним з головних елементів стало створене за допомогою AI символічне відео “Натхнення Делоне” – у якому прообраз Соні Делоне надихає нове покоління митців моди на створення своїх колекцій.
У відео присутні хустки створені українським брендом Nyni з принтом-алюзією на творчість майстрині. Хустинки можна було отримати або за відкриття картки Visa від ПриватБанку на брендзоні протягом 5-7 вересня або за донат на благодійність.



Також надихаючись творчістю Делоне бренд Nyni створили колекцію одягу та аксесуарів, унікальні айтеми з якої можна виграти, відкривши преміальну картку Visa від ПриватБанку.
Ще одним яскравим елементом брендзони стало інтерактивне дзеркало, що створює фешн-листівки з притаманним творчості Делоне патерном.
Бар з фешн-коктейлями та дизайнерські наліпки, майстер-класи із зав’язування хустки та створення колажу довершують композицію брендзони в стилі Financial Fashion.
Таким чином Havas Engage разом з Visa та ПриватБанком продовжують створювати фінансову моду на персональне преміальне банківське обслуговування, цього разу через Символи фінансової моди.