• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Як бренди спілкувалися з клієнтами у 2021 році: статистика від Viber

28 Січня, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Як бренди спілкувалися з клієнтами у 2021 році: статистика від Viber
Share on FacebookShare on Twitter

Rakuten Viber, один з найпопулярніших месенджерів у світі, підбиває підсумки 2021 року та розповідає, які функції месенджера для бізнесу допомогли українським та світовим брендам покращити комунікацію з клієнтами.

Минулого року в Україні діалогів між брендами та клієнтами у месенджері побільшало на 33%, кількість чат-ботів зросла на 27%, а найактивнішими рекламодавцями стали компанії зі сфери роздрібної торгівлі, телекомунікацій та фінансів.

Компанії дедалі більше проявляють інтерес до рішень Viber для бізнесу, щоб взаємодіяти з користувачами різних етапів маркетингової воронки. Сьогодні понад 8500 брендів по всьому світу використовують рішення Viber для спілкування зі своїми клієнтами та маркетингу в месенджерах.

За даними Viber, у 2021 році:

  • На 27% зросла кількість чат-ботів в Україні, де клієнти отримують автоматичні відповіді на свої запитання в режимі реального часу, цілодобово.
  • Кількість доставлених бізнес-повідомлень Viber у всьому світі зросла на 20%.
  • На 55% в світі та 88% в Україні зросла кількість верифікованих бізнес-акаунтів, підтверджуючи зацікавленість брендів вести спілкування з клієнтами від офіційних бізнес-профілів.
  • Кількість діалогових бізнес-повідомлень Viber в Україні зросла на 33%, відповідно до глобального тренду на двостороннє спілкування між брендами та користувачами. Дедалі більше компаній усвідомлюють цінність налагодженого діалогу з клієнтами для допомоги у виборі товарів, обробки замовлень, забезпечення клієнтської підтримки, отримання зворотного зв’язку та в цілому поліпшення клієнтського досвіду.

Окрім того, для підвищення впізнаваності та залучення нових користувачів, бренди використовують рекламні рішення Viber. Минулого року загальна кількість показів реклами у Viber в світі зросла на 70%, та на 17% в Україні. По всьому світу найвищі показники зростання здобули такі напрямки: здоров’я та фітнес (90%), енергетика (56%) та транспорт (51%). Водночас, найактивніше рекламою в Україні користувалися компанії в сферах роздрібної торгівлі (включно з електронною комерцією), телекомунікацій та фінансів. Також по всьому світу в додатку спостерігається сплеск нових рекламних категорій, зокрема рекрутингу та місцевих підприємств, що, загалом, відповідає впливу пандемії на бізнес і ринок праці.

Одним з найгучніших запусків минулого року у Viber стали маски з доповненою реальністю (AR) у партнерстві зi Snap Inc. З моменту їхнього запуску восени користувачі в Україні зробили понад 14 млн фото і відео з використанням масок. Створені для спілкування між користувачами, Viber маски також стають у нагоді брендам та організаціям, чиї маркетингові стратегії потребують творчих рішень та додаткових можливостей для взаємодії з клієнтами.

«Важлива складова стратегії Viber — це перетворення на супердодаток. Наша мета — надавати численні послуги, які потрібні та корисні користувачам у повсякденному житті, а водночас — створювати для бізнесів більше можливостей поспілкуватися зі своїми клієнтами у звичному для них середовищі. Ми постійно вдосконалюємо наші бізнес-рішення, щоб брендам та користувачам було зручно взаємодіяти на кожному етапі клієнтського шляху, — коментує Кристина Констандаке, комерційний директор Rakuten Viber. — Наведені вище цифри вкотре доводять, що ми розвиваємо наш додаток у правильному напрямку, адже користувачі та бізнеси все частіше використовують Viber у повсякденному спілкуванні».


Читайте також:

Трикутник «користувач, відео, продажі» — тренди візуального маркетингу від провідних експертів ринку і не тільки

Теги: брендингмобільний маркетингмобільні додаткиринки та дослідження

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи
Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025

Війна, економічна нестабільність, змінений ринок — це реалії, у яких сьогодні працюють українські підприємці. Але для Іллі Неправди, співвласника студії Правда Studio і арт-директора низки креативних проєктів, виклики стали не...

Читати даліDetails

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025
Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.