• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес

Hugo Boss розпочинає ребрендинг

28 Січня, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Hugo Boss розпочинає ребрендинг
Share on FacebookShare on Twitter

У рамках своєї поточної стратегії зростання «Claim 5» Hugo Boss у середу оголосила про оновлення логотипу та запуск «двох глобальних компаній за участі зірок» для брендів Hugo і Boss. Відповідно до прес-релізу, поряд зі створенням нового бренду, компанія оновила свій сайт електронної комерції Hugo Boss.

Hugo Boss розпочинає ребрендинг

Аналітика роботи компанії

Згідно з попереднім звітом про результати четвертого кварталу та за весь 2021 рік, оприлюдненому на початку цього місяця, торік продажі компанії зросли на 43% у порівнянні з минулим роком, що на 1% менше, ніж у 2019 році.

Частково це сталося завдяки сильному четвертому кварталу, коли продажі з поправкою на валюту зросли на 51% у порівнянні з минулим роком і на 12% з 2019 року до 906 мільйонів євро, причому 20% з них припадає на електронну комерцію. Це сталося після «вражаючого третього кварталу», згідно з дослідницькою запискою від 18 січня аналітика GlobalData Retail Луїзи Дегліз-Фавр.

Компанія заявила, що динаміка брендів зберігся в усьому світі, у різних регіонах і на ключових ринках, особливо в Європі та Америці. Це було правдою, попри зростання кількості випадків COVID-19 у багатьох сферах, завдяки зверненню брендів до більш повсякденних товарів, підвищенню попиту на більш офіційний асортимент під час свят, «покращенню настроїв споживачів та підвищеній актуальності обох брендів», — Дегліз-Фавр.

Нова тактика компанії

Нова тактика компанії була фактично очевидна минулого року в Мілані під час показу мод Russell Athletic x Hugo Boss, повідомила Дегліз-Фавр. «Тоді шоу викликало дивовижну кількість переглядів у соціальних мережах завдяки присутності багатьох супермоделей та впливових осіб (Джіджі Хадід, Ірина Шейк та К’яра Ферраньі)».

За її словами, кампанії, оприлюднені в середу, продовжують стратегію, яка чітко орієнтована на молодих споживачів і продовжує перехід до більш повсякденного асортименту.

«Що стосується вибору впливових осіб та знаменитостей, то зрозуміло, що бренд хоче привернути увагу до покоління Z і пізніх міленіалів, — сказала вона. — Різноманітність походження цих знаменитостей також вказує на те, що він хоче бути глобальним брендом, привабливим для споживачів у всіх регіонах».

У своїй заяві генеральний директор Hugo Boss Даніель Грідер повторив це, сказавши, що ребрендинг створений для того, щоб «зацікавити нові й молоді цільові групи та перетворити їх на шанувальників наших брендів. Тому обидві кампанії є важливим кроком у подальшому підвищенні релевантності бренду та досягненні наших цілей (бути у топ-100 світових брендів у найближчі роки)».

Джерело

Фото на головній: Jules D.


Читайте також:

Hugo Boss презентував нове органічне взуття

Теги: креативмодаребрендингрозвиток

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю
Відповідальність

Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю

7 Липня, 2025
“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.