У рамках своєї поточної стратегії зростання «Claim 5» Hugo Boss у середу оголосила про оновлення логотипу та запуск «двох глобальних компаній за участі зірок» для брендів Hugo і Boss. Відповідно до прес-релізу, поряд зі створенням нового бренду, компанія оновила свій сайт електронної комерції Hugo Boss.
Аналітика роботи компанії
Згідно з попереднім звітом про результати четвертого кварталу та за весь 2021 рік, оприлюдненому на початку цього місяця, торік продажі компанії зросли на 43% у порівнянні з минулим роком, що на 1% менше, ніж у 2019 році.
Частково це сталося завдяки сильному четвертому кварталу, коли продажі з поправкою на валюту зросли на 51% у порівнянні з минулим роком і на 12% з 2019 року до 906 мільйонів євро, причому 20% з них припадає на електронну комерцію. Це сталося після «вражаючого третього кварталу», згідно з дослідницькою запискою від 18 січня аналітика GlobalData Retail Луїзи Дегліз-Фавр.
Компанія заявила, що динаміка брендів зберігся в усьому світі, у різних регіонах і на ключових ринках, особливо в Європі та Америці. Це було правдою, попри зростання кількості випадків COVID-19 у багатьох сферах, завдяки зверненню брендів до більш повсякденних товарів, підвищенню попиту на більш офіційний асортимент під час свят, «покращенню настроїв споживачів та підвищеній актуальності обох брендів», — Дегліз-Фавр.
Нова тактика компанії
Нова тактика компанії була фактично очевидна минулого року в Мілані під час показу мод Russell Athletic x Hugo Boss, повідомила Дегліз-Фавр. «Тоді шоу викликало дивовижну кількість переглядів у соціальних мережах завдяки присутності багатьох супермоделей та впливових осіб (Джіджі Хадід, Ірина Шейк та К’яра Ферраньі)».
За її словами, кампанії, оприлюднені в середу, продовжують стратегію, яка чітко орієнтована на молодих споживачів і продовжує перехід до більш повсякденного асортименту.
«Що стосується вибору впливових осіб та знаменитостей, то зрозуміло, що бренд хоче привернути увагу до покоління Z і пізніх міленіалів, — сказала вона. — Різноманітність походження цих знаменитостей також вказує на те, що він хоче бути глобальним брендом, привабливим для споживачів у всіх регіонах».
У своїй заяві генеральний директор Hugo Boss Даніель Грідер повторив це, сказавши, що ребрендинг створений для того, щоб «зацікавити нові й молоді цільові групи та перетворити їх на шанувальників наших брендів. Тому обидві кампанії є важливим кроком у подальшому підвищенні релевантності бренду та досягненні наших цілей (бути у топ-100 світових брендів у найближчі роки)».
Фото на головній: Jules D.
Читайте також:
Hugo Boss презентував нове органічне взуття