5 листопада в готелі Radisson blu відбулось нагородження переможців та номінантів Конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2018».
Оксана Тодорова, організатор конкурсу, президент Асоціації корпоративних медіа України:
«Цього року в рейтингу взяли участь 119 проектів. І я впевнена, що кожен з учасників конкурсу -переможець. Так, конкуренція закладена в кожного з нас природою. Але набагато мудрішою є стратегія партнерства, пошук власної ніші, розширення інтересів власного бізнесу і включення у бачення свого майбутнього інтересів партнерів. Все це і є підґрунтям для виважених мудрих комунікацій win-win. Від его-центричної конкуренції ми вже перейшли у ментально інший вимір – світ партнерства, в якому головна мета – спільний розвиток, комфортні стосунки між компанією та її стейкхолдерами. Тому що головна мета конкурсу – це поділитись власним досвідом і отримати ідеї для подальшого розвитку бізнесу. Ми вітаємо кожного учасника і переможців конкурсу, та дякуємо членам журі та партнерам рейтингу!»
***
Ґран-прі конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2018» нагороджені корпоративні проекти:
- Корпорація “Біосфера” – бізнес-сторінка facebook.com/biosphere.corporation
- Cooper&HunterУкраїна – корпоративна сторінка facebook.com/CooperandHunter
- ELEKS – корпоративна сторінка instagram.com/elekssoftware
- ТОВ «ДТЕК ЕНЕРГО» – мобільний додаток Портал ДТЭК
- ПУМБ – електронне видання B2C «Хвала рукам, що пахнуть хлібом»
- Credit Agricole Bank – електронне видання B2P Bonjour!
- Ощадбанк – корпоративний фільм «Вітання з 8 березня від Ощадбанку»
- EPAM – корпоративне телебачення EPAM TV
- НЕК «Укренерго» – корпоративний портал Укренерго
- Група “РОСТОК-ХОЛДИНГ” – корпоративний сайт rostokholding.com
- АГРОМАТ – бізнес-сувенір «Книжка в подарунковому кейсі AWESOME UKRAINE»
- Державна служба геології та надр України – корпоративне відео Mente et malleo “З розумом та молотком”
- Агентство маркетингових комунікацій Linea12/ETC – корпоративний сувенір Новорічний подарунок Київстар
- Компанія «Сингента» – корпоративна книжка “Шкідники ягідних культур”
- ПУМБ – корпоративний календар «Чарівна країна ПУМБ!»
- Кока-Кола Беверіджиз Україна Лімітед – звіт зі сталого розвитку “Рік стійкого відповідального зростання”
- НАК “Нафтогаз України” – річний звіт “Історична перемога та початок трансформації”
- ПАТ «Фармак» – корпоративна газета “Фармакlife”
- GST Group – видання категорії B2B GST news
- Grand Admiral Resort & SPA – видання категорії B2С Admiral Magazine
- АСІНО в Україні – видання категорії B2P ACINO&YOU
- Управляюча компанія Ribas Hotels Group – корпоративний дайджест RIBAS corporate magazine
- Брокард Україна – журнал для клієнтів BROCARD parfums
***
До складу членів журі конкурсу «Краще корпоративне медіа України» увійшли визнані експерти зі сфери маркетингових комунікацій, власники, видавці, практикуючі PR-фахівці:
Ірина Кузнєцова, засновник Simple.School, директор DIALLA Communications, офіційний представник в Україні Cannes Lions International Festival of Creativity. У 2003 році American Biographical Institute назвав Ірину «Жінкою року» за внесок в розвиток рекламного ринку України. Ірина працює в рекламі з 1991 року. Спільно з партнерами організувала компанію Consulting Ukraine. З 1994-го – генеральний директор агентства «ДІАЛЛА». Агентство, очолюване Іриною, тривалий час працювало з міжнародними компаніями Oriflame, Bittner, BASF, Microsoft, Samsung, BOSCH / Siemens побутова техніка, Robert BOSCH, Mercedes, Bentley, компаніями GoldenTelecom, KyivStar, MiliHealthcare, Dr.Reddy’s, RaiffeisenBank, Pravex -Bank, EBRD. У агентства більше 50 нагород, отриманих на фестивалях реклами, включаючи три нагороди EFFIE Awards. Ірина Кузнєцова – ініціатор і організатор щорічного «Пробігу під каштанами» – наймасовішої благодійної акції в Україні, яка в 2018 році відбулась 26-й раз.
Оксана Тодорова, організатор конкурсу «Краще Корпоративне Медіа України», засновник і президент Асоціації Корпоративних Медіа. Має дві вищі освіти: на базі технічного інженерного отримала диплом магістра за спеціальністю «Міжнародний маркетинг і реклама». Досвід роботи в бізнесі з 1999 року. Постійний доповідач на різних конференціях, фестивалях і форумах; автор понад 500 коментарів і статей в галузевих ділових виданнях; ведуча індивідуальних і групових майстер-класів; автор і ведуча програм «PR технології для практики» і «PR для бізнесу та кар’єри»; автор п’яти бізнес-книг.
Дмитро Олтаржевський, відомий теоретик і практик в сфері PR, доктор наук із соціальних комунікацій, доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Інституту журналістики Київського національного університету ім. Т. Шевченка. Автор навчального посібника «Корпоративні медіа: теорія і практика» і першого в Україні комплексного фундаментального наукового дослідження за темою корпоративних медіа – монографії «Основи та методи діяльності сучасних корпоративних медіа».
Марія Бородай, незалежний консультант з комунікацій, PR-фахівець з більш ніж 17-річним досвідом; віце-президент Української Ліги зі зв’язків з громадськістю; протягом 9 років – керівник PR-служби Intel в Україні, Білорусі та Молдові. З 2003 по 2009 роки – модератор Міжнародного PR-Фестивалю, який проходить в Києві. Автор майстер-класів в галузі комунікацій і публікацій з маркетингу та PR. Має значний досвід створення та управління PR-службами українських і міжнародних компаній, де реалізувала багато PR проектів. Частий доповідач на конференціях, форумах, прес-заходах, активна учасниця українського PR-ринку, займається викладацькою діяльністю.
Максим Білявський, кандидат технічних наук, радник Міністра енергетики та вугільної промисловості України, керівник прес-служби Укртрансгазу (2014 – 2017 рр.), автор понад 20 винаходів і 100 наукових статей, присвячених актуальним проблемам машинобудування та енергетики.
Олексій Педосенко, PR-директор міжнародного фотобанку Depositphotos – української компанії, популярної на глобальному ринку стокової фотографії, графіки і відео. У 2006 – 2011 рр. працював журналістом і редактором в українських медіа. Випускник програми Digital Future of Journalism в Школі журналістики КМА. Пише українською, російською та англійською мовами для Platfor.ma, vc.ru, lifehacker.ru і корпоративного блогу Depositphotos. Основні компетенції: PR для технологічних компаній на українському і міжнародному ринку, тренди у візуальному контенті, фотографія і дизайн, креативні ідеї та технології в комунікаціях.
Наталія Волошина – виконавчий директор Асоціації Виробників та Імпортерів Рекламних Сувенірів України («ABIPCУ»), головний редактор журналу «B2B Digest» – гід в світі маркетингу подарунків.
У конкурсі «Найкраще корпоративне медіа України 2018» взяли участь:
«Миронівський хлібопродукт», Credit Agricole Bank, PrintStore Group, Корпорация «Биосфера», “ДТЕК ЕНЕРГО”, Група “РОСТОК-ХОЛДИНГ”, «АГРОМАТ», Кока-Кола Беверіджиз Україна Лімітед, “Брокард Украина”, АСІНО в Україні, «МРІЯ ТРЕЙДИНГ», Grand Admiral Resort & SPA, SoftServe, «Київстар»,”ВІННЕР ІМПОРТС УКРАЇНА, ЛТД”, Imperial Tobacco Ukraine, Група Ukrlandfarming, “МЕТРО Кеш енд Кері Україна”, Управляюча компанія Ribas Hotels Group, «Укренерго», Ощадбанк, “Бадер Україна”, ПУМБ, InfomirGroup, «Укргазвидобування», Міжнародний аеропорт “Бориспіль”, “Лемтранс”, Visotsky Consulting Kiev, ТРЦ Gulliver, Cooper&Hunter, Мережа аптек «D.S.», Група компаній «Маркет Універсал», «Фармак», Агентство Univest Creative, НАК “Нафтогаз України”, ELEKS, Мережа магазинів парфумерії та косметики ЖАН nicheconcept, Группа Морских Терминалов ТИС, “Агроскоп Интернешнл”, Компания “Сингента”, Компания “Корпоративные медиа. Вейсберг и партнеры”, НПП “Заря”, LizardSoft, Державна служба геології та надр України, EPAM Ukraine, «ЛантманненАкса», INTEGRITES, “Прикарпаттяобленерго”, “Вернум Банк”, КЮЗ, Агентство маркетингових комунікацій «Linea12/ETC», Агентство маркетинг-сервісів ADSAPIENCE, “Арселор Міттал Кривий Ріг”, СТЕП Трейдинг Компани, GST Group, CORUM Груп, “Айсберг”, KWS.