• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відео

Графіті та доставка штанів: шість кампаній з творчим підходом до електронної комерції

4 Вересня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

За якихось вісім тижнів пандемії (від середини березня до середини травня 2020 року), сфера електронної комерції в США пройшла шлях, на який знадобилося б не менше десяти років, якби справи йшли, як звичайно. Але й до того її розвиток не стояв на місці. Ось шість кампаній минулих років, які можуть похвалитися творчим підходом до електронної комерції та вмінням зацікавити в ній людей.

Graffiti Stores (Nike, AKQA Sao Paulo, 2019)

Компанія Nike перетворила електронну комерцію на культурний феномен, який зацікавив усю її бразильську аудиторію. До того ж вона своїм прикладом спонукала й інші бренди замислитися про те, що на точку продажу можна перетворити що завгодно. Магазини-графіті розмили межу між фізичним та цифровим світом у дуже цікавий та функціональний спосіб. Недарма ця кампанія минулого року здобула Гран-прі в категорії Creative e-Commerce на фестивалі Cannes Lions.

KFC Christmas Pocket Store (Yum!, Isobar Shanghai, 2019)

Давши можливість своїм китайським шанувальникам відкривати та персоналізувати власні онлайн-магазини через WeChat, бренд KFC одним махом суттєво розширив свою мережу. Розпорядники таких «кишенькових магазинів» отримали можливість продавати замовлення KFC іншим споживачам, щоб їх лишалося просто забрати на швидкісній лінії обслуговування у офлайн-ресторані. Така гармонійна інтеграція електронної комерції та ресторанів сподобалася обізнаній в цифрових технологіях аудиторії й показала, як можна примножити продажі у сезон свят.

Hagglebot (Flipkart Internet PVT LTD, Dentsu Bangalore, 2019)

Як виключно цифровому ритейлеру передати характер свого бренда, не маючи офлайн-магазина? Компанія Flipkart для цього спільно з Google розробила спеціального чат-бота, дослідивши всі ті різноманітні способи поторгуватися, до яких індійці вдаються, коли хочуть накинути або збавити ціну. Компанія інтегрувала у голосового асистента Google вісім різних стратегій спілкування з покупцями, довівши, що вона розуміє культурні нюанси справжнього шопінгу по-індійськи.

Window Shopping (Adidas, TBWA Helsinki, 2013)

Якщо офлайн-магазин стоїть собі на місці цілодобово, чому б не знайти йому застосування навіть тоді, коли він зачинений? Саме таку логіку компанія Adidas реалізувала у своїх магазинах Neo, які дозволяли людям робити покупки, скануючи коди на вітринах, коли магазин зачинено. Такий оригінальний підхід зацікавив багатьох і позитивно вплинув на імідж компанії.

Pet Commerce (Petz, OGILVY Sao Paulo, 2019)

Аналогічно до кампанії Adidas, тут свіжість ідеї також стала ключем до успіху. Людям сподобалася можливість показувати своїм собакам товари для тварин на сайті, у той час як програма розпізнавання собачих «облич» відстежувала їх реакцію. Лояльність покупців та їх повторні візити до онлайн-магазину Petz одразу виросли.

Ship My Pants (Kmart, FCB Chicago, 2013)

Ще однією кампанією, що вирізняється творчим підходом до електронної комерції, стало відео, яке перевернуло уявлення аудиторії про магазини Kmart. Ідея була дуже проста: якщо ви не можете знайти в офлайн-магазині те, що вам треба, Kmart вам його замовить та доставить. Цей фільм розсмішив людей, став надзвичайно популярним і (найщиріша форма лестощів!) став джерелом численних пародій. Гумор, влучна фраза та реальна перевага пропозиції дозволили мережі Kmart вигідно вирізнитися на фоні конкурентів.

Джерело

Як не дивно, найперспективнішою аудиторією для електронної комерції найближчим часом буде не покоління Z, а міленіали.

Теги: відеоелектронна комерціякреативмаркетинг і комунікації

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.