• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

«Гра на біржі» в стилі LifeStyles: коли захворюваність на ІПСШ йде вгору – ціни йдуть вниз

23 Липня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Подібно до акцій, інфекції, що передаються статевим шляхом (ІПСШ), вільно обертаються серед публіки. Ця ідея і стала поштовхом до нової кампанії бренда презервативів LifeStyles. Нью-Йоркське відділення агенції FCB/Six розробило кампанію «Publicly Traded», яка стала своєрідною грою на біржі в стилі LifeStyles.

Сайт кампанії у реальному часі моніторить пошукові запити австралійців, відстежуючи, як часто вони шукають інформацію про ІПСШ. На основі цих даних сайт створює інфографіку, подібну до котирування акцій, і розраховує так званий «індекс ІПСШ».

Цей «індекс ІПСШ» визначається за запитами у Google Пошуці стосовно шести найпоширеніших інфекцій: хламідіоз, ВІЛ, сифіліс, герпес, гонорея та вірус папіломи людини. Платформа кампанії «Publicly Traded» орієнтується на три параметри пошукових запитів австралійських користувачів: власне назви хвороб, їх симптоми та місцевість, з якої надсилається такий пошуковий запит.

Коли кількість пошукових запитів щодо тієї чи іншої хвороби зростає, запускається механізм динамічного ціноутворення. Тобто (в теорії) ціна за упаковку презервативів в онлайн-магазинах знижується, коли захворюваність зростає. А коли кількість відповідних пошукових запитів йде на спад, ціна дещо підвищується. Втім, бренд запевняє, що вона в будь-якому разі не перевищуватиме стандартну роздрібну ціну.

Інвестування в майбутнє

Цільовою аудиторією такої гри на біржі в стилі LifeStyles є чоловіки у віці від 18 до 34 років, які цікавляться інвестиціями в цінні папери. Оскільки за даними бренда в Австралії впродовж останнього десятиліття почастішали захворювання на ІПСШ, наразі назріла необхідність у такій інформаційній кампанії.

Промо-ролик, який пояснює, в чому суть кампанії, та відповідна реклама будуть розміщені у соціальних медіа та на вебсайтах, присвячених фінансам.

Ян Макензі (Ian Mackenzie), креативний директор FCB/Six, так пояснив ідею кампанії: «Даних про захворюваність на ІПСШ є чимало, але під впливом моменту їх дуже часто ігнорують. Тому кампанія «Publicly Traded» втілює ці дані у такій формі, яка справді досягне цільової аудиторії, що готова в буквальному сенсі інвестувати в своє майбутнє, а також використовує динамічне ціноутворення у спосіб, який є дійсно новаторським в сфері електронної комерції».

А Марта Тот (Marta Toth), директорка відділу міжнародної маркетингової стратегії LifeStyles Healthcare, додала: «Інформування про важливість безпечного сексу є вкрай важливим для нашої компанії. І найкращим в цій кампанії є те, що вона виконує свою інформаційну місію у новий та нетиповий спосіб».

Джерело

Теги: здоров'ямаркетинг і комунікаціїсуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

Агентство стратегічного маркетингу MAKE SENSE кинула виклик звичним уявленням про засоби особистої гігієни, і презентувала креативну кампанію для бренду Naturelle, що поєднує чистоту з бездоганним стилем. Минулого року, компанія Sunvita...

Читати даліDetails

«Якісні ліки для всього світу»: MAKE SENSE створили кампанію про глобальну експансію Farmak

Adsapience створив унікальний LifeSavingTruck для донорства крові, що подорожує країною

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю
Відповідальність

Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю

7 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.