Подібно до акцій, інфекції, що передаються статевим шляхом (ІПСШ), вільно обертаються серед публіки. Ця ідея і стала поштовхом до нової кампанії бренда презервативів LifeStyles. Нью-Йоркське відділення агенції FCB/Six розробило кампанію «Publicly Traded», яка стала своєрідною грою на біржі в стилі LifeStyles.
Сайт кампанії у реальному часі моніторить пошукові запити австралійців, відстежуючи, як часто вони шукають інформацію про ІПСШ. На основі цих даних сайт створює інфографіку, подібну до котирування акцій, і розраховує так званий «індекс ІПСШ».
Цей «індекс ІПСШ» визначається за запитами у Google Пошуці стосовно шести найпоширеніших інфекцій: хламідіоз, ВІЛ, сифіліс, герпес, гонорея та вірус папіломи людини. Платформа кампанії «Publicly Traded» орієнтується на три параметри пошукових запитів австралійських користувачів: власне назви хвороб, їх симптоми та місцевість, з якої надсилається такий пошуковий запит.
Коли кількість пошукових запитів щодо тієї чи іншої хвороби зростає, запускається механізм динамічного ціноутворення. Тобто (в теорії) ціна за упаковку презервативів в онлайн-магазинах знижується, коли захворюваність зростає. А коли кількість відповідних пошукових запитів йде на спад, ціна дещо підвищується. Втім, бренд запевняє, що вона в будь-якому разі не перевищуватиме стандартну роздрібну ціну.
Інвестування в майбутнє
Цільовою аудиторією такої гри на біржі в стилі LifeStyles є чоловіки у віці від 18 до 34 років, які цікавляться інвестиціями в цінні папери. Оскільки за даними бренда в Австралії впродовж останнього десятиліття почастішали захворювання на ІПСШ, наразі назріла необхідність у такій інформаційній кампанії.
Промо-ролик, який пояснює, в чому суть кампанії, та відповідна реклама будуть розміщені у соціальних медіа та на вебсайтах, присвячених фінансам.
Ян Макензі (Ian Mackenzie), креативний директор FCB/Six, так пояснив ідею кампанії: «Даних про захворюваність на ІПСШ є чимало, але під впливом моменту їх дуже часто ігнорують. Тому кампанія «Publicly Traded» втілює ці дані у такій формі, яка справді досягне цільової аудиторії, що готова в буквальному сенсі інвестувати в своє майбутнє, а також використовує динамічне ціноутворення у спосіб, який є дійсно новаторським в сфері електронної комерції».
А Марта Тот (Marta Toth), директорка відділу міжнародної маркетингової стратегії LifeStyles Healthcare, додала: «Інформування про важливість безпечного сексу є вкрай важливим для нашої компанії. І найкращим в цій кампанії є те, що вона виконує свою інформаційну місію у новий та нетиповий спосіб».