• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

Готуй Новий рік восени: шпаргалка на свято

16 Вересня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Готуй Новий рік восени: шпаргалка на свято
Share on FacebookShare on Twitter

Можливо, ваші співробітники ще не встигли як слід роздивитися фото з літнього корпоративу, а відео все ще монтується. Проте вже прийшов час думати, яким буде новорічне свято. Керуючий партнер івент-агентства ANT@HILL Олексій Куликов розповідає, чому варто забронювати місце вже зараз і як вибрати формат свята.

івент-агентства ANT@HILL
Олексій Куликов

Продумати все заздалегідь або не смішити богів і президентів своїми планами?

Я величезний прихильник запускати проєкти заздалегідь. І все ж навіть я погоджуся з тим, що в такого мого підходу є як плюси, так і мінуси. Давайте про них і поговоримо.

Непередбачуваність ситуації в країні — ризик для любителів планування. Коли плануєш івент заздалегідь, до моменту його проведення може трапитися що завгодно — хоч введення воєнного стану. І ось твоя повноцінна постановка вже практично готова, а захід доводиться скасувати.

З іншого боку, що ближче до дати свята, то складніше знайти адекватний майданчик і більш-менш бадьорий персонал. І завжди ніяково благати перевантажених підрядників знайти для вас місце в передноворічному графіку.

Виходячи з мого багаторічного досвіду, є два популярних місяці для бронювання новорічних івентів — серпень/вересень і листопад. Ну і, звичайно ж, так звані клієнти-«проліски», які телефонують і пишуть уже на початку грудня, звівши свої очі на календар.

Ідеально — вибирати гібридний формат. У серпні провести тендер і вибрати агентство, яке буде вас вести, забронювати хедлайнера і майданчик, вибрати ключових субпідрядників. У такому випадку й агентство, і ключові субпідрядники будуть знати про свої плани на новий рік та правильно розподіляти свої ресурси.

А до концепції, графіку (дизайну), ключових меседжів, шоу можна повернутися ближче до дати й використовувати поточний концепт. Це в ідеальному випадку. На практиці — сказати агентству опрацювати новий 🙂

Не факт, що Новий рік буде зі снігом, але точно з ризиками.

Поки складно однозначно сказати, буде новорічне свято гібридним чи цифровим, або ж краще нічого не проводити й задовольнитися подарунками. Зрозумілим є одне: воно буде з ризиками. І не тільки ризиками ковіда. В івент-сфері спостерігається брак досвідчених менеджерів і фахівців, як наслідок — брак досвіду і перевантаження персоналу. Також є ризики нестачі оборотних коштів: післяоплату ніхто не скасовував, а в агентств зараз негативний статус перед банками як у представників креативної індустрії. Навіть військові ризики досі актуальні.

Як вибрати формат і тему новорічного корпоративу

Ризики — ще не привід не готуватися: пекельний вересень добігає кінця, і, швидше за все, нас затягне в жовтневий локдауноворот. І це чудовий час, щоб зібратися з думками й пропрацювати головний меседж. Минулий Новий рік пройшов під девізом: «Нам було складно, але ми витримали». Зараз саме час прислухатися до себе, зрозуміти свої бажання, відібрати агентства для реалізації, визначитися з часом «Ч» для прийняття рішення, влаштовувати новорічний корпоратив чи ні. Іншими словами — опрацювати максимум питань, які не залежать від бюджетів і можливих змін. І підготувати кнопку «Старт». Уже одне тільки розуміння того, чого саме хочеться, прискорює процес підготовки й планування проєкту як мінімум удвічі.

Найчастіше масштабне новорічне святкування пов’язане з певним звітним кордоном у розвитку компанії. І власне презентація результатів — привід провести цей час разом із колегами. А будь-який звіт — це завжди додаткова мотивація.

Друга не менш важлива мета корпоративу — неформальне спілкування колег. У цьому році в умовах переважно віддаленої роботи влаштувати подібну офлайн-зустріч особливо актуально, адже потреба в фізичному, невербальному контакті не заповнена.

Важливо зрозуміти особливість команди й визначитися з ключовим меседжем, який ви хочете донести на своєму заході. Зі свого боку івент-агентства, організатори або івент-відділи сформують аналогії й образи та підберуть формат і концепцію.

Головне в корпоративі — зробити акцент на спілкуванні між колегами. Саме під час спілкування формуються корпоративні цінності, колеги знаходять точки дотику і взаєморозуміння.

Корпоратив — це дуже важливе свято для колективу й серйозна робота для його організаторів. Затягуючи з прийняттям рішення, пам’ятайте, що чим пізніше, тим складніше вам буде знайти локацію та підрядника й влаштувати те свято, на яке ваш колектив безсумнівно заслужив. А ризики — вони в нашій країні є завжди й у всьому.

Фото в заголовку: Ян Шнайдер


Читайте також:

Бізнес у соцмережах. Інтерв’ю з Head of SMM NGN.agency Натою Віннічук

Теги: івент-менеджментівентименеджмент

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Інноваційні підходи управління командою під час війни на HR Wisdom Summit 2024
Бізнес та Інновації

Інноваційні підходи управління командою під час війни на HR Wisdom Summit 2024

4 Липня, 2024

HR-лідери «OLX Робота», Shell, Kormotech, Райффайзен Банку та ще понад 25 великих компаній розкажуть, як наймати, утримувати та розвивати таланти на HR Wisdom Summit. Захід відбудеться 17 липня у Києві...

Читати даліDetails

Українська команда відкрила digital-агенцію в Іспанії: Як створити та керувати командою, яка працює по всьому світу

To be or B2C: як змінити бізнес-модель і залишитись у формі

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025
Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.