Можливо, ваші співробітники ще не встигли як слід роздивитися фото з літнього корпоративу, а відео все ще монтується. Проте вже прийшов час думати, яким буде новорічне свято. Керуючий партнер івент-агентства ANT@HILL Олексій Куликов розповідає, чому варто забронювати місце вже зараз і як вибрати формат свята.
Продумати все заздалегідь або не смішити богів і президентів своїми планами?
Я величезний прихильник запускати проєкти заздалегідь. І все ж навіть я погоджуся з тим, що в такого мого підходу є як плюси, так і мінуси. Давайте про них і поговоримо.
Непередбачуваність ситуації в країні — ризик для любителів планування. Коли плануєш івент заздалегідь, до моменту його проведення може трапитися що завгодно — хоч введення воєнного стану. І ось твоя повноцінна постановка вже практично готова, а захід доводиться скасувати.
З іншого боку, що ближче до дати свята, то складніше знайти адекватний майданчик і більш-менш бадьорий персонал. І завжди ніяково благати перевантажених підрядників знайти для вас місце в передноворічному графіку.
Виходячи з мого багаторічного досвіду, є два популярних місяці для бронювання новорічних івентів — серпень/вересень і листопад. Ну і, звичайно ж, так звані клієнти-«проліски», які телефонують і пишуть уже на початку грудня, звівши свої очі на календар.
Ідеально — вибирати гібридний формат. У серпні провести тендер і вибрати агентство, яке буде вас вести, забронювати хедлайнера і майданчик, вибрати ключових субпідрядників. У такому випадку й агентство, і ключові субпідрядники будуть знати про свої плани на новий рік та правильно розподіляти свої ресурси.
А до концепції, графіку (дизайну), ключових меседжів, шоу можна повернутися ближче до дати й використовувати поточний концепт. Це в ідеальному випадку. На практиці — сказати агентству опрацювати новий 🙂
Не факт, що Новий рік буде зі снігом, але точно з ризиками.
Поки складно однозначно сказати, буде новорічне свято гібридним чи цифровим, або ж краще нічого не проводити й задовольнитися подарунками. Зрозумілим є одне: воно буде з ризиками. І не тільки ризиками ковіда. В івент-сфері спостерігається брак досвідчених менеджерів і фахівців, як наслідок — брак досвіду і перевантаження персоналу. Також є ризики нестачі оборотних коштів: післяоплату ніхто не скасовував, а в агентств зараз негативний статус перед банками як у представників креативної індустрії. Навіть військові ризики досі актуальні.
Як вибрати формат і тему новорічного корпоративу
Ризики — ще не привід не готуватися: пекельний вересень добігає кінця, і, швидше за все, нас затягне в жовтневий локдауноворот. І це чудовий час, щоб зібратися з думками й пропрацювати головний меседж. Минулий Новий рік пройшов під девізом: «Нам було складно, але ми витримали». Зараз саме час прислухатися до себе, зрозуміти свої бажання, відібрати агентства для реалізації, визначитися з часом «Ч» для прийняття рішення, влаштовувати новорічний корпоратив чи ні. Іншими словами — опрацювати максимум питань, які не залежать від бюджетів і можливих змін. І підготувати кнопку «Старт». Уже одне тільки розуміння того, чого саме хочеться, прискорює процес підготовки й планування проєкту як мінімум удвічі.
Найчастіше масштабне новорічне святкування пов’язане з певним звітним кордоном у розвитку компанії. І власне презентація результатів — привід провести цей час разом із колегами. А будь-який звіт — це завжди додаткова мотивація.
Друга не менш важлива мета корпоративу — неформальне спілкування колег. У цьому році в умовах переважно віддаленої роботи влаштувати подібну офлайн-зустріч особливо актуально, адже потреба в фізичному, невербальному контакті не заповнена.
Важливо зрозуміти особливість команди й визначитися з ключовим меседжем, який ви хочете донести на своєму заході. Зі свого боку івент-агентства, організатори або івент-відділи сформують аналогії й образи та підберуть формат і концепцію.
Головне в корпоративі — зробити акцент на спілкуванні між колегами. Саме під час спілкування формуються корпоративні цінності, колеги знаходять точки дотику і взаєморозуміння.
Корпоратив — це дуже важливе свято для колективу й серйозна робота для його організаторів. Затягуючи з прийняттям рішення, пам’ятайте, що чим пізніше, тим складніше вам буде знайти локацію та підрядника й влаштувати те свято, на яке ваш колектив безсумнівно заслужив. А ризики — вони в нашій країні є завжди й у всьому.
Фото в заголовку: Ян Шнайдер
Читайте також:
Бізнес у соцмережах. Інтерв’ю з Head of SMM NGN.agency Натою Віннічук