Хочешь быть быстрым – будь им! Гимн скорости от New Balance

Креативное агентство Rec League из Лос-Анджелеса разработало и запустило глобальную рекламную кампанию для бренда New Balance в поддержку двух новых моделей беговых кроссовок: FuelCell Propel и Rebel.

Кампания является реализацией новой маркетинговой стратеги для New Balance. В роликах кампании высмеиваются типичные клише спортивной рекламы. На самом деле вам не нужны длинные манифесты или фантастические метафоры в описании скорости, чтобы знать, как спортсмены New Balance быстро бегают. Суть месседжа проста: не надо говорить о скорости; просто стартуй и будь быстрым.

Центральным элементом кампании является двухминутный гимн-фильм с участием пяти лучших спортсменов и профессиональных бегунов New Balance: Сидни Маклафлин, Трейвон Бромелл, Борис Бериан, Кори МакГи и Кендалл Эллис. Смелый и веселый фильм пародирует и вышучивает все креативные приемы, спецэффекты и ретро-штрихи, свойственные стандартной рекламе спортивных брендов, включая традиционный спиричуэл во славу скорости.

В дополнение к гимну, кампания будет включать в себя отдельные ролики с участием каждого спортсмена, а также OOH, рекламу на месте продаж и в социальных сетях. Кампания будет проходить в течение лета в Северной Америке, Европе, Азии и Латинской Америке.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...